REVOLUCE

REVOLUCE

Anotace: Stalker, Misantrop, Aťan… a další by letos rádo REVOLUCI. Paradoxně nám k malé české revoluci pomůže USA.

.

Americká burza je přehřátá a výbuch na Wall Street smete i Evropu. Skupina států tzv. BRIC (Brazílie, Rusko, Indie a Čína) budou mít asi kliku – první tři nejsou s Wall Street tolik propojeni, ti čtvrtí si Ameriku kupují.

Revoluce v ČR se odvíjí od počtu pořádně nasraných místních obyvatel. Omlouvám se za vulgární výraz, ale vhodnější neexistuje. Kalousek nalévá dál vodu do děravého vědra – miliardy korun se dál ztrácejí v předražených neprůhledných zakázkách a minulé kauzy nemá kdo odsoudit. Soudci jsou korupcí hýčkáni skoro všichni, rozkradené miliardy do státní kasy dobrovolně nikdo nevrátí.

Pro ilustraci typické nálady v ČR zveřejním část dopisu (sprominutím) „nasrané“ úřednice z Úřadu práce:

Jsem podrážděná, labilní a arogantní úřednice. Ještě před pár měsíci se mnou potíže nebyly. K lidem jsem se chovala vstřícně a mile. Dokud se ke mně můj zaměstnavatel (asi MPSV-mám v tom teď „hokej“) nezačal arogantně chovat. Nemám už před sebou žádnou vizi, cíl, ke kterému náš úřad směřuje.

Zatím se jen propouští, snižují platy, systém se hroutí, lidé odcházejí, práce zůstává – ve stále větším chaosu (dříve byl v okrese jeden ředitel Úřadu práce – teď jich je 5!), v přebujelé byrokracii (na jednom „cesťáku“ 17 podpisů!!!). Nestíhám. Lidé čekají na odbavení čím dál déle, nadávají mi, že dříve fronty nebyly, tak proč teď. Přitom se snažíme, aby klient nic nepocítil, což je alibistický příkaz shora. V některých případech to jednoduše nelze.

Prý nás vyhodí 660 do konce roku, jenže tohle číslo už bylo naplněno a objevilo se jiné – 1100. Kdo? Kdy? Kde? Z ryze nekoncepčních, chaotických a za provozu konaných kroků, pardon škrtů, které jsou nesmyslné, konané patrně jen proto, aby měl pan premiér radost a ministr Drábek byl hodným chlapcem, nelze opravdu nic odhadovat. Patrně nesmí ani naznačovat, protože nikdo netuší, co bude…. Bojím se ozvat, že přijdu o místo a tak si zchladím žáhu na klientovi… je mi líto, odnese to.

_____________
S pisatelkou dopisu a s jejími propuštěnými kolegy a kolegyněmi se dost možná setkáme na některé z demonstrací. Ale klíči už necinkejte, tenkrát při "sametovce" to moc nepomohlo…


FOTO: http://atanova-zasuvka.blog.cz/1108/revoluce
.
Autor Aťan, 21.08.2011
Přečteno 435x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...čubík brousí čočku :)

22.08.2011 21:50:00 | Aťan

/aťo vidle se onehda zlomily a budu si někdy muset projít ten program. zatím mám dojem 3 bodů, které by mohly být obecné, tj. napříč jinak názorově zřejmě roztříštěnými silami, a pak už mně to tak úplně nedochází-resp. asi se to ani ještě nevykrystalizovalo. co ale vím zichr-do 30.sedím na zadnici u počítače a maximálně si vyběhnu sem tam do lesa. :) jsem za to vděčná, ještě nepoznali, že jsem oproti stavu před pár lety zblbla :)... sem bych taky neměla lízt, je to zlozvyk. asi tak./

22.08.2011 20:13:00 | pamp_elka

no nic.

22.08.2011 20:13:00 | pamp_elka

pampelko, s NENÁSILÍM to myslím vážně, tady jde sranda stranou. Na blogu o tom píšu v P.S.:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1106/slusni-musi-byt-vic-videt-aby-nam-neslusni-prestali-vladnout

22.08.2011 19:59:00 | Aťan

...tak vidíš, že nerozumíš. Zbytečně tu melu...

22.08.2011 19:51:00 | Aťan

/:) rozumím, v 5 před ministerstvem a mám si vzít vidle ..../

22.08.2011 19:44:00 | pamp_elka

...dodatek, zatím Kubice, Lessy a Zeman si vedou statečně, ne všichni "papaláši" patří do šrotu. Jestli opravdu dokáží co se od nich očekává, počítám že za několik desetiletí se po nich bude jmenovat kdejaká ulice... :)

22.08.2011 17:07:00 | Aťan

pampelko, my ti s Misantropem rádi vysvětlíme, že reforma bez revoluce nebude, nebude a nebude... 20 let si z nás mafie dělá srandu a teď budou dobrovolně reformovat svoje konta, výhodná propojení na politiky, justici, atd.? hmmm... kde žiješ...

22.08.2011 17:02:00 | Aťan

Sio, taky se nechám překvapit, protože (co bychom si nalhávali), nic jiného nám nezbyde. Ale pokud nemám na Silvestra platit za celou hospodu, tak to musí rupnout letos... :)

P.S. jen co padne Kaddáfí, jde se na Kalouska. Sraz u nás na rohu, jo? :)

22.08.2011 16:54:00 | Aťan

/:) já sice nevím, jak to má pan profesor Koukolík, ale já kdybych táhla v čele mas na SÚKL, tak bych si připadala jako kretén... :) masy jsou fajn, ale na odbornou práci patří odborníci, a nevím, zda se tu trochu nepletou pojmy revoluce a reforma :)/

22.08.2011 14:39:00 | pamp_elka

Sio, ještě zareaguju že Honzu Šterna neznáš. V 80. letech byl u všeho důležitého, proto byl pak (jako my ostatní) tolik naštvanej, že si to Havel a spol. nechali díky naivitě podělat. V politice není nováček - byl předsedou organizační komise a člen Rady OF, pak poslancem Federálního shromáždění za OF, později pak za ODA, pak s ním mafie zametla, ale nechce si to nechat líbit. :-) Teď se sice živí jako dramaturg ČT, ale hodně dnešních politických akcí se točí kolem něj a Hanky Marvanové. Možná o něm ještě uslyšíme. Více zde:

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-stern.php

22.08.2011 14:14:00 | Aťan

Abych pravdu řekl, pár osobností nesleduju jen jako možné vůdce, spíš mě zajímají co říkají a píšou. Netuším jak by se osvědčili v čele davu, až půjde do tuhého. Rozptyl mám značný, když to vezmu věkově - tak asi od Koukolíka až po Skuhrovce. Jmenovitě nechci otravovat, protože už jsem o nich psal tady i na blogu.

22.08.2011 10:45:00 | Aťan

je fakt, že zatím máme šanci na klidnou revoluci bez násilí bez problémů. Ale čím dýl to bude trvat, tím spíš se toho chopí nějakej Stalin.

21.08.2011 20:33:00 | Daniel S.

Oprava: od nových vůdců NE očekávat - lépe řečeno "tvrdě vyžadovat".

21.08.2011 15:59:00 | Aťan

Chlapi, natržená Kalouskova prdel může být zajímavý pohled, ale přesto bych ve vás rád vykřesal jiskřičku naděje, že letos bychom měli vidět i jiné světélko v tunelu.

Charismatičtí vůdci, po kterých volá Sio a ostatní, se teprve profilují, situace kvasí a nazrává. Já sleduju pár osobností (už jsem je tu několikrát jmenoval), vy máte možná jiné favority... anebo ještě žádné.

Myslím Sio, že se Německem naši nasraní občané řídit nebudou. Spíš sem přiletí průšvih z USA, ekonomicky půjdeme do háje a rozkradené miliardy z dřívějších let nám budou setsakra scházet. Tohle téma zřejmě charismatičtí vůdci zdvihnou ze země, zchudlá střední třída (+ deklasovaní) na to uslyší a bude mazec. V první řadě od nových vůdců musíme očekávat změnu systému na spravedlivější, tak jak to popsal Honza Štern. Noví grázlové nesmějí mít už šanci, nesmí se to zvrtnout jako po "sametovce".

21.08.2011 15:55:00 | Aťan

Daniel měl v předchozím příspěvku pravdu... potřebujeme prostě "nasraný lidi". Tak moc, že se budou ochotní na Kalouska nmormálně vrhnout a "natrhnout mu prdel" A až to bude tak daleko, rtak Kalousek a jemu podobní rádi změní svůj styl a najednou všechno půjde.

21.08.2011 15:02:00 | Misantrop

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí