Jak v České republice politici rozkradli demokracii

Jak v České republice politici rozkradli demokracii

Anotace: ---

.

Igor Němec byl neúspěšným primátorem Prahy a neúspěšným ministrem bývalého ministerstva kontroly. Byl vykopnut do funkce předsedy Úřadu pro ochranu osobních údajů. Ale nebylo to zadarmo, jak se později bohužel ukázalo. Igor Němec totiž hraje poměrně klíčovou roli v krádeži demokracie samotnými politiky. Němcův Úřad pro ochranu osobních údajů rozhoduje o tom, co se veřejnost může o politicích dozvědět, a co ne.

ODS a ČSSD si před veřejností nemohou přijít na jméno, pokud jde ale o dělení vlivu v „nezávislých“ (smích) institucích, vycházejí si maximálně vstříc. Obsadili svými patolízaly Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (antimonopolní úřad), Nejvyšší kontrolní úřad, mediální rady, …atd. Strany si rozdělily všechny ústavní orgány, značnou část veřejného hospodářství a dosazované neodborné stranické „ovce“ vykazují naprostou kázeň ve stylu NEVYHOVÍŠ – LETÍŠ! Kdo se přizpůsobí, bude bohatě odměněn... z našich peněz, samozřejmě.

Němcův úřad má v popisu práce chránit svobodu jednotlivců, ale nejvíce se zaměřil na zatajování platů a odměn hlavně vysokých veřejných činitelů. Nemáme přehled, kam se rozpouštějí peníze daňových poplatníků. O zjišťování platů a odměn, především nejvyšších úředníků, se často pokouší média většinou neúspěšně. Například server Aktuálně.cz si kvůli tomu najal advokáta Tomáše Sokola, aby se pokusil dostat informace od více než 50 státních úřadů a firem s majetkovou účastí státu soudní cestou. Výsledek je stále nejasný, přestože Nejvyšší správní soud před měsícem a půl rozhodl, že české úřady musí zveřejňovat platy a odměny státních úředníků. Na to by mohl navázat neexistující zákon o příjmech a majetku. To by byl mazec… :-)

ZVUK
http://www.rozhlas.cz/default/default/rnp-player-2.php?id=2382452&drm=

http://www.otevrete.cz/cs/

.
Autor Aťan, 29.08.2011
Přečteno 455x
Tipy 9
Poslední tipující: umělec2, Daniel S., Misantrop, hašlerka
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jestli to nebude tím Sokolem to je taky pěkná ...

04.10.2011 21:25:00 | umělec2

"Velký bratr" už ví všechno o všech, takže nám dole to víc uškodit nemůže. :-) A ti nahoře se vzájemně drží v šachu - válka informací...

30.08.2011 11:45:00 | Aťan

nevěřím... dr. Kostrč ti to zakázal

29.08.2011 21:09:00 | Aťan

Jsem z toho na větvi....Tarzan :O))

29.08.2011 21:04:00 | hašlerka

přesně tak...

29.08.2011 20:39:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí