Já jsem vám to literáci říkal... :-)) jak by řekla moje přeloučská babička...

Já jsem vám to literáci říkal... :-)) jak by řekla moje přeloučská babička...

Anotace: ...není tady sekce, kam bych tuto neúvahu zařadil

.

DEMONSTRACE PROTI CHAMTIVOSTI

Včera se o tom odvážil psát seriózní deník na Slovensku:

http://tvnoviny.sk/sekcia/spravy/zahranicne/cely-svet-povstal-statisice-ludi-vysli-do-ulic.html

...a v Čechách jen bulvární plátek BLESK:

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti-zahranici/161064/svet-demonstruje-proti-chamtivosti-rim-v-plamenech.html

Krátké vteřinové šoty sice v televizi proběhly, ale přednost měly samozřejmě zajímavější zprávy, jako jsou nebezpečné lavičky v dětském parku, automobilové nehody, Paroubek v nové straně, VIP - na ty se nikdy nesmí zapomenout... Zdeněk Pohlreich měl svatbu ve Švýcarsku... atd.
____________________________

DODATEK:
Nedávno se mi líbil článek Jana Urbana "Půjde Martin Roman za mříže?", který končí takto:
Čtyřiašedesátiletý, bělovlasý a potichu mluvící ctihodný soudce Richard Holwell odsoudil jednoho z nejúspěšnějších investorů na Wall Streetu (pozn. 11 let natvrdo) se slovy o tom, že bez trestu není nápravy. Který policista, státní zástupce a soudce se v ČEZistánu odváží začít vyšetřovat zahraniční konta vedení ČEZ? Jejich propojení s politickými stranami? A kdypak na obranu Martina Romana vystoupí prezident, jehož kamarádi z Lukoilu mají údajně s plzeňskou Škodou velké kontrakty, a jehož syn dostal od bývalého ředitele ČEZ pro svoji školu sto milionů korun jako osobní dar? Richarda Holwella na vás, holoto...

.
Autor Aťan, 16.10.2011
Přečteno 430x
Tipy 10
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik, Aťan, Zasr. romantik, Špáďa, Iv
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zajímavý text

11.11.2011 15:58:47 | Radek.oslov.Šafárik

:-)

18.10.2011 07:29:00 | Aťan

Ti říkám Aťane prostě příští rok bude defenestrace:)
V tom jsem optimista.
O basu krabicového Beaujolais !
Na šampus už nebudóu prachy.

17.10.2011 23:42:00 | Iv

Všichni co tu komentujeme určitě víme, že to elita přehnala, sociální nůžky rozevřela už přespříliš. Ono to vlastně jinak dopadnout nemohlo, než že se lidi přes www spolu domluví - tohle si přeju už léta.

Samozřejmě nejsem jasnovidec, nevím jak to dopadne, proto se zatím zdržím optimismu i pesimismu. Ale jsem rád, že o sobě lidi dali vědět, že jim není lhostejný prapodivný systém ve kterém právě žijeme.

17.10.2011 13:49:00 | Aťan

Dokud se budeme bát vypustit džina z láhve, tak se nic nestane... Ještě pořád mají všichni ti demonatranti strach opravdu měnit svět, protože by mohli zjistit, že spravedlnost znamená mít míň, nikam nejezdit a dřít a dřít a dřít. Zatím si myslej, že když se zbavěj burziánů, tak se zase všechno vrátí k tomu starému, kdy budou mít dost práce a za ni dost peněz. Ale k tomu už se to nikdy nevrátí. I kdyby ti demonstranti nakrásně vyhráli, nezbohatnou. A i když Misantrop působil ve svém komentáři optimisticky, tak dneska zase já budu pesimista místo něj.
Prostě všichni se bojí měnit svět... chtěli by, to jo, ale nesmí u toho téct krev, nesmí se vlastně nikomu nic stát, nesmí se nikoho vyvlastnit, nesmí se nic ani sebrat, ani dát.... samozřejmě zlí bankéři půjdou. A místo nich se tam nastěhují ti hodní demonstranti, aby se z nich za pár let zase stali ti zlí bankéři...
Už by to chtělo pánové, abychom se někde sešli ne demonstrovat, ale vymýšlet ten spravedlivější systém... A doufám, že to někdo někde už vymyslel a včas s tím přijde, jinak budu muset souhlasit s Vladanem, že místo pokroku by mohla přijít minulost i když se nebude jmenovat ani KSČ ani NSDAP a budou zpívat nové písničky místo Internacionály nebo Horst Wessel Lied. Takže honem rychle začněte shánět toho nového Adenauera, protože pokud se nejade někdo, kdo bude mít dobrej nápad, najde se někdo kdo bude mít špatnej nápad, ale bude to umět dobře podat.

17.10.2011 11:52:00 | Daniel S.

řekl bych, že protestů bude spíš přibývat než ubývat... vždyť už ty elity nemají ani policii na své straně. A pak prostě budou muset všichni ukázat karty. Je možné, že pak najednou zjistíme, že ti námi zvlení demokrati by raději diktaturu, budou omezovat politické strany, budou omezovat volební právo, budou omezovat spolky i demonstrace. Ale nemůžou to vyhrát. Stále víc lidí na celém svět vidí, jak špatně to teď vedou. A nenechají si to líbit. Rok 2011 je výjimečný, ale ten příští bude ještě výjimečnější a ty další nejspíš taky.
Aťane, začínám opravdu věřit tomu, že se ještě dočkáme toho, jak budou všechny ty obludné zlodějny vyšetřovány a trestány.

17.10.2011 09:22:00 | Misantrop

Sio - souhlas. Zatím víme málo jak to dopadne. Ale že rok 2011 je v protestech výjimečný, to už je dnes zřetelný. Držme si všichni palce, aby to dobře dopadlo, abychom se nenechali podvést kosmetickými úpravami, atd. atd. ...však mi rozumíš, že jo... :)

16.10.2011 22:30:00 | Aťan

Představ si Špáďo ten krásný okamžik, že bychom si jednoho krásného dne řekli: "Tak konečně na ně taky došlo, žádný strom neroste až do nebe..." :-))

16.10.2011 22:09:00 | Aťan

Jako bys nevěděl, od čeho že v ČEZku máme koberce...
(teda ty asfaltové nemám na mysli, ty jsou samá díra, pod nima by to smetí bylo vidět...)

16.10.2011 20:53:00 | Špáďa

:)

16.10.2011 16:03:00 | Aťan

A já jsem Ti to vždycky věřila :)
Už proto,že jsem měla stejný názor.

16.10.2011 14:56:00 | Iv

:-)) hele, nepatří ten koment do dadastřípků?

16.10.2011 12:05:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí