Webová galerie korupčních kauz od roku 1989

Webová galerie korupčních kauz od roku 1989

Anotace: -

Autor Aťan, 06.02.2012
Přečteno 508x
Tipy 6
Poslední tipující: Iv, střelkyně1, V.N.Losinský
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já mám plnej sklep rejže,pomůže to nějak? Jako že bych je přivítala rejží a solí

08.02.2012 19:17:32 | Iv

Jo, mladí to na FB píší do pi*i :-)

08.02.2012 19:03:17 | Aťan

Petře, taky mám pocit, že přijde doba a budu potřebovat abys mě bránil tělem. :-) Ale na příchod Číňanů se poctivě připravuju - mám důmyslnou konstrukci gumičky a háčků, přes noc si tvaruju šikmé oči...:) Až budou na hranicích, infikuju si žloutenku. Štěstí přeje připraveným, no né???

08.02.2012 19:00:57 | Aťan

Iv, já si dokonce "revolučně" myslím, že kdyby Švýcaři nechali bez dozoru ty svoje papaláše, tak tam mají podobný bordel jako my. Demokracie není anarchie, dávno se ví, že bez přísných pravidel to nejde. Klaus s Tošovským, Třískou a dalšími byli v 90. letech jiného názoru. Strhnul bych jim to z platu - dělá to něco kolem biliónu korun...¨

Krátká ukázka z blogu:

JOSEF TOŠOVSKÝ představuje klíčovou postavu, která z titulu své funkce kryla nerušené pumpování bank. Celková suma, kterou bylo třeba naplnit vypumpované a rozkradené banky, se odhaduje až k JEDNOMU BILIONU KORUN!!! Tady začal neuvěřitelný propad české ekonomiky, zachraňovaný nízkými platy zaměstnanců a placením nesmyslných předražených poplatků za cokoliv. Probíhalo trestuhodné rozhazování financí získaných z privatizace, záměrně se předražovaly a předražují státní zakázky. Proto chybí finance na tisíce důležitých věcí. Bezostyšným okrádáním daňových poplatníků se stát dodnes vyhýbá bankrotu. Ovšem management státních i soukromých firem svůj plat navyšoval a navyšují do nebeských výšin.

Sanaci bank a legalizaci jejich pumpování vždy tvrdě prosazoval VÁCLAV KLAUS, který za dobu své vlády zabránil jakémukoli pokusu o zpřísnění podmínek pro poskytování úvěrů ze strany polostátních bank. Typickou operací při pumpování byl úvěr od banky, jeho nesplácení, převedení úvěru na státní konsolidační banku a následně jeho prodej jako nevymahatelné pohledávky za zlomek výše jistiny úvěru. Dlužník si tedy půjčil např. miliardu, nic nesplatil a následně si přes spřátelenou společnost koupil od Konsolidační banky pohledávku vůči sobě za několik desítek milionů.

08.02.2012 18:52:36 | Aťan

Sakra tohle jsem nějak prošvihla.
Ta nástěnka nahoře je horor,škoda že Batman nenexistuje.
Tvoje tabulka je výmluvná,takže je to zase o lidech.
Ale u nás jsou už tak zvyklí řídit se heslem -urvi co můžeš,že je nebudeme moct nechat ve funkcích bez přísného dohledu.

08.02.2012 18:35:09 | Iv

Petře,
když se podíváš po světě a do nedávné historie, je velice patrné různé pojetí stejného systému, když dva dělají totéž, není to vždy totéž.

Viz malá Aťanova tabulka:

Komunismus: Čína - Severní Korea (myšleno hlavně ekonomicky, občansky jsou to podobná čuňata)
Demokracie: Švýcarsko - Česká republika
Svíčková na smetaně: Jana - Aťan
Řidičské umění: Aťan - Jana

08.02.2012 18:09:35 | Aťan

to jsem blázen...mě to nepíše komenty...tak to budeš mít ode mne aspoň dvakrát...:-))

pěkný kaleidoskop rozmanitostí...aneb,jak se krade v Čechách...opět jsi mne popostrčil blíže k politice...zbohatnout...o))

08.02.2012 16:28:05 | střelkyně1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí