Ekonomika pro lidi

Ekonomika pro lidi

Anotace: Snad jen taková štěky do tmy. Doplněno.

Ekonomika dělaná pro ekonomiku je špatná. Ekonomika dělaná pro lidi je správná.

Milton Friedman byl velký ekonom žijící ve velkých iluzích, které na nás nyní drtivě dopadají.
John M. Keynes byl génius tvořící systém pro lidi.

Je-li ekonomický systém ziskový, ale zbídačí obyvatele, je to systém špatný. Je-li ekonomický systém méně ziskový, ale zajistí obyvatelům lékaře, učitele i infrastrukturu, je to systém správný.

Populismus je, když jedna východní politická strana slíbí, že každého člověka udělá milionářem. Populismus není, když vláda všem obyvatelům země zajistí zdarma lékaře, školství, dopravu a slušné živobytí.

--------------------------------------------------------

Sním o ekonomice, kde důstojnost a bohatství lidského života bude považováno za ten největší zisk. Sním o ekonomice, kde podvod nebude ctihodným, ale zavrženíhodným činem. Kde ostré lokty změknou. Kde egoismu upadne v zapomnění. Kde temnota penězochtivosti bude nahrazena světlem humanismu a solidarity. Taková ekonomika bude skutečným vítězství lidské rasy a lidského myšlení a ekonomických teorií.
Autor Stalker, 15.02.2012
Přečteno 343x
Tipy 2
Poslední tipující: Aťan
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zmizel koment, že souhlasím... (že by mafie měla tak dlouhé prsty?..:)

16.02.2012 09:52:03 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí