Revoluce bez krve?!

Revoluce bez krve?!

Anotace: Nevěříte, že jde uspořádat skutečnou revoluci, která zasáhne všechny složky společnosti a přetvoří je k lepšímu obrazu (sametovou revoluci se zapojením StB nepočítám), aniž by byla prolita revolucí kapka krve? Čtěte tedy dál.

Situace v ČR dospěla ke stavu revoluce. Ekonomická reforma spočívající v ožebračování nejchudších a obohacování nejmocnějších zahraničních podnikatelů a průmyslnických kartelů se dostává do dalších zrůdných fází. Obyvatelé Jižní Ameriky už odmítli další nadvládu mocných. Island smetl zkorumpovanou pravicovou vládu, sepsal novou ústavu jejímiž autory byl matematik, ekonom, uklizeč, zemědělec, odborář a další lidé z nižších vrstev a přijal jí jako nejdemokratičtější orgán světa. Lidé v USA okupují Wall Street a Češi? Ti zatím nic nedělají, i když existuje recept jak provést revoluci, která neprolije krev. K tomuto je ovšem nutné dát dodatek - to jestli krev neprolijí její odpůrci je otázka už jiná.

Cesta nekrvavé revoluce.
1. Samosprávy!
Aby kroky jenž popíšu dále (generální stávka a masový pochod) nevyšumili do prázdna, je nutné vytvořit orgán, který bude vítězstvím přímé demokracie a jednou provždy smete zkorumpovanou zastupitelskou demokracii (vtipná vstuvka: Víte co to je zastupitelská demokracie? To je svoboda zvolit si diktátora.)
Tímto orgánem bude samospráva, rada, výbor, koncil... jak chcete to nazvat. Používám, ale raději název samospráva. Co si můžeme představit pod pojmem samospráva? Samospráva by měl být orgán sdružující určitý úzký počet přímo zvolených lidí, kteří by byli odvolatelní pokud by s nimi jejich voliči nebyli spokojeni a měli by jen takový plat jaký je průměr lidí, které zastupují. Samoprávy na nejnižší úrovni by ze svého středu vybrali člověka, kterému nejvíce důvěřují a toho by vyslali do shromáždění nižších a vyšších samosprávných celků, kde by je zastupoval a hlásil jim co se děje.
Příklad:
Máme sídliště s řekněme... 1 000 občanů. Z tohoto počtu bude zvolen delegát v poměru 1:100, tzn. 10 delegátů zastupujících 1 tisíc občanů. Delegáti budou vybráni samotnými občany na základě důvěryhodnosti, úspěšnosti apod., korupci lze předcházet, protože volby budou veřejné a nelze zkorumpovat několik stovek lidí najednou. Těchto 10 delegátů bude následně řídit běh na sídlišti - co a jak se kdy bude opravovat, co a jak bude fungovat apod. a když budou obyvatelé nespokojeni se svými delegáty, prostě sepíší petici, kdy odvolají všechny delegáty (více než 500 podpisů) nebo jen svého delegáta (více než 50 podpisů). Z oněch 10 lidí budou 2 zvoleni přímou volbou 1 tisíce voličů, aby sídliště zastupovali na shromáždění, dejme tomu samospráv nějakého městského celku. Na tomto shromáždění pak oni dva zástupci se začlení, řekněme do 500 delegátů, kteří zde budou rozhodovat o dalším běhu celku a budou podávat pravidelné zprávy o situace na shromáždění, o rozhodnutích shromáždění, zvolí vedoucí členy shromáždění na základě rozhodnutí svých voličům, kterým předloží volící listiny.
Každé samosprávné shromáždění bude mít 5členné(nebo více členné) vedení sestavené z:
Předseda - formální a kontaktní funkce. Bude v obecných hlediscích směřovat kroky vedení samosprávného shromáždění.

Místopředsedy - zástupce předsedy.

Ekonomického poradce - pomáhajícího řídit ekonomiku celku, který shromáždění zastupuje.

Tiskového mluvčího - člověk vydávající zprávy, hlášení a zajišťující kontakt s dalšími samosprávami.

Vojenského odborníka - člověka vzdělaného se zbraněmi, který zajistí vytvoření oddílu nejdůvěryhodnějších voličů samospráv jejich cílem bude POUZE kontrolovat dodržování pořádku na ulicích a bránit sídla samospráv a delegáty před útoky odpůrců revoluce.

V samosprávách nebudou působit politické strany, tím se předejte politikaření. Největší ústupek může být vytvoření dvou politických frakcí, kdy jedna bude obecně levicová a druhá obecně pravicová, ale i to by třeba mě osobně bylo proti srsti.
Voliči samospráv se budou podřizovat příkazům samospráv z hlediska nikoliv diktátorského, neboť samospráva může být dotyčnými odvolána, ale z hlediska toho, aby šlo stávající společnost úspěšně přetvořit.

Ze shromáždění městských samosprávných celků pak budou zvoleni delegáti do shromáždění delegátů samospráv správních obvodů. Z tohoto shromáždění pak budou zvoleni delegáti do shromáždění krajských zástupců samospráv. A ze shromáždění krajských zástupců pak bude zvoleno Národní shromáždění (nový občanský parlament) jako jediný právoplatný a svrchovaný politický orgán v zemi, jelikož bude díky přímé volbě tvořeno odvolatelnými zástupci jenž budou přímo zastupovat obyvatele republiky. Pro odvolání Národního shromáždění bude nutné sesbírat petici s více než 500 tisíci podpisy (pro odvolání delegáta NS se bude muset vyslovit buď 10 tisíc lidí a nebo delegáti, kteří ho zvolili z nižších samosprávných shromáždění). Z Národního shromáždění pak bude na základě přímo volby zvoleno Ústavodárné shromáždění, které vytvoří novou ústavu a bude fungovat po islandském vzoru. ÚS v nové ústavě deklaruje samosprávy jako řídící politicko-ekonomické celky a staré politické šaškárny (president, zkorumpovaný parlament...) potáhnou k čertu.

Při této nekrvavé revoluci, každé území, sídliště, podnik, vesnice, městečko, město, velkoměsto... které si zvolí svoji samosprávu zároveň vypoví odpovědnost centrální vládě.

Samosprávy budou znamenat alternativní centra moci, která budou mít svoji vojenskou dobrovolnickou sebeobranou organizaci ("občanská domobrana" nebo jak jí budete chtít nazvat) a jako alternativní centra moci budou znamenat zánik moci centrální vlády a centralizované byrokracie.

2. Generální stávka.
Krok číslo dvě, tedy generální stávka, nastane ve chvíli, kdy alternativní centra moci budou dostatečně silná a budou mít dostatečnou podporu obyvatelstva (51% nebo 66%). Generální stávka bude nepřetržitá a bude probíhat na všech územích jenž nejsou odpovědná samosprávám, zatímco podniky, obchody a infrastruktura na území samospráv bude nadále fungovat. Tím centrální vláda ztratí veškerou autoritu a odpovědnost. Generální stávka skončí ve chvíli, kdy centrální vláda rezignuje a veškeré pravomoci předá Národnímu a Ústavodárnému shromáždění.

3. Masový pochod.
Třetí bod, masový pochod, by byl spíše jen symbolickým doplňkem => pochod delegátů a voličů na sídlo vlády či presidenta. Pokud možno poklidný pochod.

Dodatky:
Funkce presidenta nebude existovat. Státním zřízením bude vrcholná forma demokratické republiky. Tato společnost svojí demokratičností předčí i Švýcarsko nebo dnešní Island.
Nekrvavost, ale neznamená slitování nad někdejšími zločinci. Ti kdož jsou zodpovědni za současný stav věcí = byrokraté, pseudopodnikatelé, bývalý StBáci, rádobylevice (ČSSD) i rádobypravice (ODS, TOP09), stanou před soudem, který bude vytvořen z řad právníků a soudců účastnících se samospráv a Národního shromáždění. KSČM i Veverky snad upadnou v zapomnění.
---
Celý ten program má, ale jeden fatální nedostatek. Extrémně nízké politické sebeuvědomění Čechů a politickou zbabělost, která zde byla zasévána komunistickým režimem, klausismem atd.
K tomu co píši dojde zřejmě, až skutečně tato vláda sedře lidi z kůže, nebo až se jí podaří provést pr**** jaký ještě tahle země po roce 89 nezaznamenala. Přejme si hodně štěstí.

A je zde ještě jeden problém. Jak se zachová centrální vláda? Může mít rozum a rezignovat (... no dobře, to možná naše ministry a premiéra trochu přeceňuji) a nebo může vyhlásit stanné právo a rozprášit samosprávy. Proto musí samosprávy vybudovat silné domobranné oddíly a získat podporu řadových policistů a vojáků na svoji stranu. Tu získají tak, že vojáci i policisté pochopí, že už nebudou střílet do nějakých šílených anarchoidních demonstrantů, ale do vlastních přátel a příbuzných bojujících za lepší demokracii. Snad.

Pojďme založit samosprávy dokud to ještě jde, ať se osvobodíme a vybudujeme lepší zemi.
Autor Stalker, 17.02.2012
Přečteno 444x
Tipy 2
Poslední tipující: Aťan
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...a ještě dodatek - pak ještě existuje finanční sektor Švýcarska, a tam se to teď pěkně houpe. Doporučuju poslední Respekt č. 7, nebo The Economist.

Bankovní tajemství mají Švýcaři zavedeno od r. 1934, ale v krizi to v r. 2009 konečně začalo praskat ve švech. Naše Mostecká uhelná na to po zásluze doplatila, následovat budou další syčáci. Podle posledních propočtů vyšlo najevo, že státy kvůli "daňovým rájům" přicházejí ročně o 3,1 bilionu dolarů. Evropa se konečně letos proti masovým únikům černých peněz taky začala bránit. KONEČNĚ!!! Já na to čekám 20 let, kurňa!!! Samozřejmě se v boji vytáhlo i proti Normanským ostrovům, Karibiku, Hongkongu, Singapuru... atd.

17.02.2012 19:17:42 | Aťan

http://www.novinky.cz/ekonomika/259480-dira-v-zakone-pripravi-letos-cast-invalidu-o-vyhody.html?ref=boxE taky hezký...

18.02.2012 13:27:27 | Stalker

Drábek toho už tolik zmastil... chjo

18.02.2012 15:53:28 | Aťan

Češi dělají, ne že nedělají - ale masmédia mlčí a blogeři je nahrazují. Takže tady máš pozvánku na březen:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1202/holesovska-vyzva

Tiskárny chrlí plakáty, samolepky, placky...

Samosprávu netřeba vymýšlet, švýcarské kantony mohou být něco jako naše kraje:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1112/proc-se-vladci-boji-svycarske-prime-demokracie

A tady je to podrobnější, už dávno rozpracované na naše podmínky:

http://www.hzpd.cz/navrh-obcanske-ustavy/

Když to Stalkere shrnu, máš nesporné ST za to, že jdeš správným směrem. Před rokem tento názor mělo jen pár stovek lidí, dnes jsou to tisíce, a postupem času bych nám všem přál, aby nás byly statisíce. Rozjezd díky Holešovské výzvě 8. 2. 2012 je slušný. Sleduj Slávka Popelku, masmédia ho jednoho krásného dne budou muset přestat ignorovat, spojil roztříštěné protikorupční organizace v jeden proud. 15. 3. 2012 by to mohlo být v Praze slušný, když se nic nepokazí.

17.02.2012 18:56:18 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí