Demokracie

Demokracie

Anotace: Demokracie rozkvétá, byť... ale ho*no, uvadá.

Vláda chce vydat zákon upravující právo stávek, tak aby odboráři museli zveřejnit jména těch kdo půjdou do stávky.
Jinak se to ani nazvat nedá než jako uvadající demokracie. Paní Němcová před nějakou dobou komančům vytýkala, že chtějí jet za státní peníze do Bolivárovské republiky Venezuely a že by se tam ani hospodaření, ani demokracii moc nepřiučili. Tohle je vrchol demokratického myšlení. Btw. ve Venezuele je přes 200 politických stran s plnou svobodou slova, tisku a shromažďování, venezuelská média s pravidelností sobě vlastní uráží presidenta Cháveze (počínaje označením zambo/míšenec indiána a černocha/ konče titulem "šílená buzerantská opice") a v celé zemi vznikají samosprávy o nichž jsem jich psal. Takže ano, čeští poslanci by se skutečně mohli od Venezuelci učit demokracii a demokratickým právům. Zvracím na vládu!
Autor Stalker, 20.02.2012
Přečteno 405x
Tipy 2
Poslední tipující: Aťan
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Stalkere, loni bylo hodně signálů (myslím po celém světě, nejen v ČR), že politici si můžou kecat pořád stále stejné nesmysly, ale lidi už toho mají dost, občané mají svou hrdost - dráždit chřestýše bosou nohou se prostě nevyplácí v žádném století.

Koukni se na tohle video:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BMTE_A9j0cQ

Já nevím jak to všechno dopadne, jestli bude líp nebo hůř, ale hněv daňových poplatníků roste každým dnem, státní aparát naše daně rozkrádá čím dál okatěji.

21.02.2012 12:43:02 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí