Pojďte chvilku uvažovat nad slovy Martina Hausenblase...

Pojďte chvilku uvažovat nad slovy Martina Hausenblase...

Anotace: stačí pár minut vašeho času

 

Každý jsme byli mladí a tu situaci většina z nás dobře zná. Vaši rodiče odjeli na týden pryč a vy máte celý byt pro sebe. A jak to probíhá? Po dvou-třech dnech je tam neskutečný nepořádek a po týdnu se v tom bytě prakticky nedá fungovat, denodenní párty udělalo své. Jediné co vás přiměje k úklidu, je příjezd vašich rodičů.

 

V této společnosti rodiče jsou OBČANÉ, kteří nevytvářejí veřejnou kontrolu veškerých institucí. Zlobiví puberťáci - to jsou naši POLITICI, kteří si dělají co chtějí. (říká podnikatel a filantrop Martin Hausenblas)


(Jen v jedné věci se můj názor liší od názoru Martina Hausenblase - na Miroslava Kalouska. "Odborník", který dopustí rozkrádání národa a náhradu chce po okradených, není odborník, ale zločinec.)

 

 VIDEO HYDE PARK ČT24 - ZDE

 

 

 

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1205/k-hnuti-podnikame-bez-korupce-se-denne-pripojuji-dalsi-firmy

Autor Aťan, 05.05.2012
Přečteno 536x
Tipy 2
Poslední tipující: Kyška, Jeněcovevzduchukrásného
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Díky za tvé politické vstupy, Aťánku. Pojmenovávání zločinů a odboj naplňuje mě nadějí, lhostejnost, smíření a skepsi nemám ráda. Blééé. Ať emigrují hajzlové a podvodníci, mně se v ČR líbí.

29.05.2012 11:19:43 | Kyška

Souhlas - ať se zase chvíli bojí syčáci, že jo :-)

29.05.2012 11:24:00 | Aťan

Asi si to pan M.Hausenblase nechce s p. Kalouskem rozházet.Politika a peníze jdou v prohnilém státě vruku v ruce vždy :-(

07.05.2012 18:49:10 | Jeněcovevzduchukrásného

no jo... ale z TOPky odešel. Jinak mluvil docela rozumně, fandím mu.

07.05.2012 18:56:31 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí