Češi Čechům do daňových rájů "odklonili" přes bilión korun

Češi Čechům do daňových rájů "odklonili" přes bilión korun

Anotace: KONEČNĚ!!! o tom nemluví jen Aťan, ale i ČT24

 

 

 

 

"Velká trojka" Klaus, Nečas, Kalousek chce ukradený bilión po okradených???

Stále méně Čechům to je lhostejné, převratné události jsou jen otázkou času...

 

Toto téma konečně otevřela i ČT24 - VIDEO ZDE

 

Autor Aťan, 06.05.2012
Přečteno 812x
Tipy 4
Poslední tipující: Kyška, Jeněcovevzduchukrásného
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Co naplat, transparenty a klíčky zde nepomůžou.Sudlice a cepy to by bylo lepší kafe, a pak nová justice atd.
Ale ty obří nakradené peníze se už nezachrání, ty jsou již jistě dávno mimo naší zemi:-(

07.05.2012 18:58:18 | Jeněcovevzduchukrásného

Tak úplně beznadějné to není, podle nového zákona musí Švýcaři odtajňovat čísla účtů, kde je podezření z nelegálních peněz. V Německu už podle CDéčka s podezřelými účty pilně vyšetřují, u nás myslím začínáme Mosteckou uhelnou. Ostatní daňové ráje snad také kleknou, tlak z USA a EU je stále větší, protože nasraných občanů tam i tady je čím dál víc a vlády už konečně pár mafiánů musí lidem předhodit, jinak bude mazec ještě větší - koukněme např. na Sýrii. Ve Francii se teď mění také vláda, mafie to snad konečně odskáče i tam, věřím tomu. Hlavně občané musí zvyšovat zezdola tlak. (myslím spíš na Evropu, tady v ČR to jde ztuha, ale lepší se to :-) Budeme zase mezi posledními, kteří tady budou dělat pořádek a zavírat velkozloděje... to je už česká připosraná tradice.

07.05.2012 22:43:15 | Aťan

No, necháme se snad mile překvapit, zatím to u nás vesměs odskákaly jen malé rybky:-(.Ale ty cepy bychom měli vzít tentokrát již raději s sebou!

08.05.2012 08:44:28 | Jeněcovevzduchukrásného

Cepy snad ani ne, ale vrchnost musí jasně vidět, že nám to není jedno, že nechrápeme :)
Teď se jedná s parlamentem i senátem o založení "občanské vyšetřovací komise", která by měla možnost nahlédnout do spisů BIS, protože každý rok premiér i prezident je informovám o propojení mafie na politiky, ale nedělají nic. Tahle občanská iniciativa není náš vynález, už to dávno funguje i jinde.

08.05.2012 10:12:46 | Aťan

Nó, já bych ty cepy vzal pro jistotu raději už příště s sebou, oni mají totiž Hroší kůži:-(.
Něco jako v osmašedesátém na naše "osvoboditele", aby již konečně bylo jasno, že toho mají už lidé Plný zuby.Tak jak tak, až nebudou mít lidi práci(jako, že teď už je to velký problém a to i v Praze), vše se bude dál zdražovat a navíc skoro každý zlodějskou hypotéku na krku, tak ta mela stejně příjde.

08.05.2012 14:39:16 | Jeněcovevzduchukrásného

...jsme ráda za Tvé příspěvky.

06.05.2012 09:32:06 | Radhuza

Díky moc :)

06.05.2012 09:36:11 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí