Víte jak vypadá rozdávačný daňový poplatník?

Víte jak vypadá rozdávačný daňový poplatník?

Anotace: Ne? Tak se podívejte do zrcadla.

 

Toto je jeden z prvních pachatelů

 

 

Historici a ekonomové mu ještě za jeho života vystavují nelichotivý účet. A nejen jemu, ale i nám voličům a daňovým poplatníkům. Zde je kratičká část rozsáhlého spisu:

 

Mezi osoby, poskytující státní krytí nerušenému rozkrádání státních bank po roce 1990, patří především VÁCLAV KLAUS. Celková suma, kterou bylo třeba naplnit vypumpované a rozkradené banky, se odhaduje až k JEDNOMU BILIONU KORUN!!! Tady začal neuvěřitelný propad české ekonomiky, zachraňovaný nízkými platy zaměstnanců a placením nesmyslných předražených poplatků za cokoliv. Probíhalo trestuhodné rozhazování financí získaných z privatizace, záměrně se předražovaly a předražují veřejné zakázky. Proto chybí finance na tisíce důležitých věcí (namátkou důchody počínaje - a např. dírami na silnici konče). Bezostyšným okrádáním daňových poplatníků se stát dodnes vyhýbá bankrotu. Ovšem management státních i soukromých firem svůj plat navyšoval a navyšují do nebeských výšin.

 
Sanaci bank a legalizaci jejich pumpování vždy tvrdě prosazoval VÁCLAV KLAUS, který za dobu své vlády zabránil jakémukoli pokusu o zpřísnění podmínek pro poskytování úvěrů ze strany polostátních bank. Typickou operací při pumpování byl úvěr od banky, jeho nesplácení, převedení úvěru na státní konsolidační banku a následně jeho prodej jako nevymahatelné pohledávky za zlomek výše jistiny úvěru. Dlužník si tedy půjčil např. miliardu, nic nesplatil a následně si přes spřátelenou společnost koupil od Konsolidační banky pohledávku vůči sobě za několik desítek milionů.
 
atd. atd... přátelé Literáci, daňoví poplatníci, není to radostné čtení. Ale systém "zavírání očí" a tzv. "co nevím - neexistuje", nám rozhodně nepomůže. Je načase se probudit a dát to zlodějským papalášům hlasitě najevo. Zavřený Rath a poplivaný Kalousek by mohl být slibný začátek. :-))


 
Autor Aťan, 09.06.2012
Přečteno 859x
Tipy 7
Poslední tipující: Kyška, zaba.zuzla, Ružka, Jeněcovevzduchukrásného, poeta
ikonkaKomentáře (23)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kauza Nohavica - pro Aťana.
Pane, já se ve svém životě nemám za co stydět !!! Myslíte si, že bych si dovolila kritizovat morálku nějakého písničkáře, kdybych sama byla nemorální?Já prostě nesnáším neupřímnost a z Nohavice já jí cítím !!! Píšete mi tady, že jste podepsal chartu.Já jsem jí nepodepsala, ani se ke mě tenkrát ten podpisový list nedostal...ale to přeci neznamená, že ten, kdo chartu podepsal je hrdina a naopak. Ani z nikoho nedělá hrdinu to, když zpívá písničky proti režimu.To by muselo to hrdinství pokračovat i po té !!! Když zpíváte takové písničky, musíte přeci počítat s následky.Nevěřím tomu, že někdo s tak nadprůměrnou inteligencí jakou má Nohavica nevěděl, nebo si neuvědomil, co všechno spolupráce s STB obnáší, Koho a co by asi ještě napráskal, kdyby v r.89 nedošlo ke svržení režimu? Přečetla jsem si několik Nohavicových vyjádření se k této věci a taky jeho komentáře zde na chatu, abych si udělala o této osobě ucelenější obraz. A víte jak to dopadlo ? Špatně. Jen mě to utvrdilo v tom, že můj názor na něho je oprávněný. Nohavicovi prostě nevěřím ani ty písničky. Oslovujete mě tady zpozdilým hrdinou.Já si na žádného hrdinu ale nehraji a nikdy nehrála.A proč taky. Všichni nemohli být hrdinové.Někdo taky musel poctivě pracovat, aby i ti naši hrdinové například měli chleba atd. ale ten, kdo se po té cestě hrdinství vydal nemůže přeci zradit. A Nohavica zradil i sám sebe.Jen si to nedokáže přiznat. Bohdalovou řešit nebudu.Ta nepatří do kategorie písničkářů a nikdo jí také neřadí na rovinu Karla Kryla.Komunistický režim a jejich metody odsuzuji stejně jako vy a největší zklamání pro mě bylo, když jsem se dozvěděla, že náš tehdy tolik obdivovaný a milovaný pan Václav Havel se právě těmi (jak píšete estébáckými hajzly) obklopil.Když si ho za to Kryl tehdy dovolil kritizovat, neměli ho za to lidi rádi, i když dobře věděli, že má pravdu.Zavírat oči před pravdou a brát si jen to, co se nám líbí, to je povaha českého človíčka.A pak se divíme, že máme ve vládě tolik komoušů.Ta naše přílišná tolerance nás dostává pomalu ale jistě na kolena.Máme tendenci neustále někoho omlouvat.Jsou ale věci, které prostě mluvit nejdou.

26.06.2012 12:05:19 | Ružka

Ružko, vy první jste začala plivat na Nohavicu, kterého mám rád a vím proč. Pěkně z teploučka na něj házíte bláto, protože je to dnes pohodlňoučké. V urážkách nemíníte přestat, přestože jste ho osobně nepoznala, pár přihlouplých článků vám k názoru stačí. Tuhle debatu už ukončím, nemíním v tom s vámi donekonečna pokračovat.

26.06.2012 12:57:05 | Aťan

Aťane, já si vůbec nemyslím že mám patent na Kryla.Já prostě jen upozorňuji na to, že Kryl a Nohavica jsou dvě naprosto rozdílné osobnosti.Oba úspěšní písničkáři, ale s rozdílným charakterem.Kryl názory sděloval přímo a okamžitě, nic si nenechával uležet v hlavě, nebyl opatrný, nehleděl na to, co si o něm kdo myslel.Probouzel a burcoval svědomí, odvahu a sílu.Mluvil vždy na rovinu a až do Konce života si zachoval rovnou páteř a tuto skutečnost já u něho vysoce oceňuji a o to více se zamýšlím nad kauzou Nohavica. Nezlobte se na mě, udavače prostě tolerovat nelze. K čemu by potom bylo to, za co Karel Kryl bojoval? Četla jsem tady něco o špinění, o závisti, pomluvách a lžích.Nikdo Nohavicu nešpiní.On se ušpinil sám. Víc, než si myslíte. Že jsou to pomluvy a lži, to říká ten, kdo nedokáže unést pravdu. Nohavica udával, to je prostě pravda, kterou nesmažete tím, že budete urážet ty, co to říkají.Můžete si stokrát myslet, že je to povrchní názor, tím ale Nohavicu neočistíte. Uvažoval jste někdy o tom, proč tak dlouho mlčel? Myslíte si, že je to správné? Kryl to o něm věděl už dávno.Čekal na vysvětlení, ale nedočkal se. Zkuste se na chvíli zamyslet.Někdo, kdo je idolem, ba přímo vzorem v nelehkých dobách, a masy lidí v něm vidí svým způsobem morální autoritu, neli přímo odpůrce režimu, se nakonec ukáže jako zbabělec. možná namítnete, že mnoho lidí se zachovalo zbaběle. Problém je právě v tom,že Nohavica tu je za tu morální autoritu, kterou ale ve skutečnosti není.Jedna moje známá mi říkala: ,,já jsem si rozdělila Nohavicu na dva lidi, abych ho vůbec mohla dál poslouchat.Jeden Nohavica je ten, co zpívá a druhej ten, co udával.Já si ale myslím, že říká-li si někdo písničkář a zpívá-li národu písničky o pravdě, cti a morálce, měl by tak i žít. Je-li tomu jinak, pak takové písničky pro mě ztrácí smysl, byť by byli sebelepší.

20.06.2012 20:14:23 | Ružka

Zažil jsem Nohavicu, který i za totáče zpíval věci, které se StBákům vůbec, zdůrazňuji VŮBEC! nelíbily. Kde jste tenkrát byla a vám podobní zpozdilí "hrdinové"?
Protitotalitní dokument Charty 77 tenkrát zdaleka nepodepsalo ani procento Čechů, a přesto jako signatář jsem ochotný Nohavicu vidět i jinak. Plivnete si i na Bohdalovou? Taky měla drsné mládí, ...k podepsání papíru zřejmě něco moc ošklivého muselo předcházet. Kde jsou ti hajzlové, kteří je k tomu donutili? Berou 50 tis. důchodu? Na tuto StBáckou adresu se rozčilujte, paní.

20.06.2012 22:56:02 | Aťan

Ad Nohavica - myslím, že lidi rádi špiněj ty druhý. Obzvlášt, když je někdo úspěšný a oni sami ne. Závist je motorem pomluv a lží. Nafouknutých nařčení a rychlích odsudků. Bůhví,kdo jsme na jakých seznamech a proč. Kdo chce psat bít, hůl si vždycky najde.

17.06.2012 18:35:31 | Kyška

Kauza Nohavica - vidím to podobně.

17.06.2012 18:51:22 | Aťan

To nemá nic společného s tím, zda je či není Nohavicova inteligence nadprůměrná.Jeho inteligenci já přeci nehodnotím.Mám na mysli jeho charakter.A ten dobrý nemá.Nedivím se, že se dokázal před svými fanoušky úspěšně obhájit.Na to on talent má. On až moc dobře ví, na co jeho fanoušci zaberou. Ale dávat do jedné roviny osobnost Karla Kryla a Nohavicu, to může jen ten, kdo sice Karla Kryla poslouchal a obdivoval, ale niky nepochopil jeho odkaz.A to Karla Kryla zničilo.Že mnozí nepochopili.Je mi to líto,ale je to tak.

Růžena.

PS:Přidávám úvahu Pana Kreuza,vystihl to naprosto přesně.


Domnívám se, že právě morální integrita je nezbytným konstitutivním prvkem každého zpívajícího básníka, ať už jeho žánr nazýváme folkem, šansonem či (jako Vysockij) autorskou písní. Operní zpěvačka či popový zpěvák, kteří donášeli komunistické tajné policii, se nestanou jen kvůli této mimoumělecké okolnosti horšími interprety. Stejně tak nebude dělat sklář, jenž byl usvědčen např. z loupeže či z jiného závažného zločinu, horší vázy než sklář bezúhonný. Jsou však profese a činnosti, u nichž je jistá, mnohdy nemalá, míra morální integrity nezbytná. Do této kategorie patří právě i zpívající básník, jenž je zároveň nositelem morálního či jiného závažného poselství… Osoba, která tuto morální integritu postrádá, přestává být přes veškeré své umělecké kvality ipso facto zpívajícím básníkem, a stává se právě jen oním popovým zpěvákem…

Petr Kreuz

15.06.2012 19:52:43 | Ružka

...přesto si myslím, že Nohavica toho pro národ dělal a dělá víc, než někteří povrchní kritici. A dělat si "patent" na Kryla, že vy mu rozumíte a já ne, je další povrchní hodnocení v řadě.
_________

Jednou za totáče jsem byl na koncertě folkové muziky v Lucerně. Stejně jako většina lidí jsem tam šel proto, že se nesla tichá zpráva, že tam možná PO ROCE ZÁKAZU!!! vystoupí Nohavica. Narvaná Lucerna čekala celý večer trpělivě, jestli se zrzavý bard objeví. Objevil se a rovnou začal zpívat – podmínkou vystoupení bylo, že nesmí mít žádné úvodní slovo. Zazpíval český překlad Vysockého písně o tom, jak šla pravda světem a jak jí lež ukradla šaty a předstírala, že je pravdou. Když dozpíval, tak chvíli bylo užaslé ticho a pak nastal dlouhotrvající řev. Myslím, že ti hoši v zákulisí, kteří s Nohavicou hráli nějaké hry, museli být naprosto zklamáni. Já jsem ale v tu chvíli věděl a myslím, že většina těch lidí v sále také,že prostě s tou lží převlečenou za pravdu žít nechceme a nebudeme. Také díky Nohavicovi, který to tak nádherně dokázal zformulovat a zazpívat.

To, co napsal pan Fila o Nohavicovi, je hnusné. Takhle opovržlivě může o druhém člověku psát jenom ten, kdo se nad druhé vyvyšuje. Rád pana Filu čtu i nadále, ale na tohle by si měl dát pozor. Co se Nohavici týče, tak pro mě navždy zůstane tím Nohavicou z Lucerny zpívajícím o pravdě a lži. Po revoluci jsem oplakal jeho agentství, ale nakonec jsem se přes to přenesl a nedal jsem si to krásné z něj (na rozdíl od řady jiných) znechutit.

Jan Štern

15.06.2012 20:01:53 | Aťan

Tak jsem pročetla celý váš blog a musím uznat,jsou tam samé zajímavé věci, až na jednu.Nohavica!!! Tak toho nejen že nemusím,toho přímo nesnáším a nemohu tohoto člověka vystát.Sice jsem se s ním niky osobně nepotkala, ani jinak neměla s tuto osobou nic co do činění.Ale nelíbí se mi ,jak se chová,jak jedná jako člověk.Nelíbí se mi jeho zbabělost,jeho sebelítost,jeho nadutost,jeho faleš.Jak může někdo,kdo uznává Karla Kryla zároveň uznávat i Nohavicu!?! Omluvám se,ale musela jsem se z toho vypsat.

13.06.2012 00:19:24 | Ružka

Teď jsem narazil na Honzu Šterna - mám na Nohavicu stejný názor jako on.
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-stern.php

http://www.youtube.com/watch?v=8c1PG8qibuc&feature=results_video&playnext=1&list=PL8FFB8EE3535AA426

13.06.2012 19:45:01 | Aťan

Asi narážíte na kauzu Jaroslav Hutka - Jaromír Nohavica. Ale já mám Nohavicovy texty rád od mlada a miluju film "Rok ďábla" s Čechomorem a Nohavicou v hlavních rolích. Nevidím Nohavicovu nadutost, spíš nadprůměrnou inteligenci.

13.06.2012 07:37:11 | Aťan

Pryč s politiky úplně!!! měli bychom si zvolit nepolitickou vládu postavenou z odborníků a čestných lidí,kterým nejde o koryto.Tak,jak to navrhuje spisovatel a filosof Antonín Mareš z SK-DE.

12.06.2012 17:50:18 | Ružka

Ružko, měl bych tu na toto téma něco čerstvého:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1206/tomio-okamura-otazniky-v-kauze-rath

12.06.2012 20:48:13 | Aťan

souhlas

12.06.2012 18:55:54 | Aťan

(Pokračování převzatého komentáře)
Co se děje nic. OD SS Langer spokojeně si založil svojí vysokou školu a krade dál. Celá vláda krade. A policie v této době vytahuje s velkým třeskem Ratha´s nějakými 6 miliony později údajně 7 miliony a všechno jede v přímém přenosu, kdy všechny informace aniž jsou ještě ověřené nebo vyšetřené se hned dostávájí do medii a celý národ je informován o jeho majetkových poměrech, kde co má a televize pracuje na plné obrátky s úmyslem ochránit ty největší zloděje v tomto státě a to jsou hlavně všichni členové OD SS, kteří svorně rozkradli tuto republiku, neskutečně zadlužili občany tohoto státu. Pamatujeme ještě na případ Čunek, případ Šrejber a tady můžete srovnávat. Jenom běžte volit OD SS a můžete si být jistí, že osud Řecka nás v nejbližších létech nemine s tím, že OD SS jsou klidně schopni řvát, že to né oni, ale to zavinili komunisti společně sě socany, ale oni OD SS nikdy, oni jenom odkloňovali milirdy korun k sobě

12.06.2012 00:44:43 | Ružka

Tento komentář není můj,dávám jej sem, že určitě stojí za to si jej přečíst a já bych se pod něj rozhodně podepsala.

Re:Hlas z Bruselu: Takovou masáž, jaká je proti Rathovi, jsem ještě neviděl. Je to ostuda, JO, 4.6.2012 17:01:26
Máte pravdu,jenže p. Bendl udělal na nemocnicích 1 mld. Kč,kolik z toho aasi měl ?
reagovat
ODS je fašistická strana, a není jí co věřit., 4.6.2012 14:30:22
Není se co divit, že jsme svědky takové mediální masáže pravicových sdělovacích prostředků v případu Davida Ratha. A bude hůř. Tato věc s Ráthem se bude udržovat v permanenci až do voleb, ale to nejspíš nebude všechno. Pravicová politická policie má určitě připravené ještě další politiky, proti kterým se před volbami vytáhne do boje. Musíte si všichni uvědomit, že volby stůj co stůj musí vyhrát pravice, která jediná zaručí zahraničnímu kapitálu, že bude moci vysávat z nas ročně 800 miliard korun. Pravice jedniná zajistí, že nadále se stát, to znamená my všichni budeme extrémně zadlužovat. jenom připomenu, že před několika lety státní dluh činil 1,3 bilionu kroun a za několikaleté vládnuti vlády rozpočtové odpovědnosti se dluh zvýšil na 1,6 bilionu korun a nadále roste s tím, že pravice všude ve sdělovacích prostřecích řve jak ona je odpovědna a jak jenom levice rozhazuje peníze. Pravicová vláda nemůže ponechat nic náhodě, je nutné zlikvidovat levici. Jenom si připomeňme případy jako Drobil ODS kde šlo v korupci o 3 miliardy korun, dále celá věc kolem elektorinických zdravotních knížek a částku z naších peněz ve výši 2 miliardy korun a dva poslance ODS, další kausu Vondra, kausa do 50 milionu korun, dále si připoňme Béma a jeho OpenCart a 1,5 miliard korun, můžeme jít ještě o několik let dozadu a připomenout totálně rozkradené zakázky na padáky, pandury, modernizace tanků a další miliardy korun. Nic z toho policie nevyřešila a nebude řešit. Proč ? No přeci proto, že policie je politický orgán a pracuje hlavně pro pravici. Všimněte si, že když byli odsouzeni, nebo před soudem nějací politici, tak to byli vždy jenom levicoví politici jako ministr financí, ministrině zdravotnictví a samozřejmě levicoví politici. A na druhou stranu Lnger ODS doslova krade za bílého dne všechny lázeňské domy Ministerstva vnitra, které předtím jsou nákladně všechny zrekonstruované a firma jeho ženy je dostává za směšný pakatel do pronájmu na 20 let s tím, že státní úředník Langer smlouvy udělal takovým zpsobem, že nikdo nesmí do nich nahlédnout protože jsou tajné. Škoda která vznikne a bude dál vznikat je v několika milairdách korun.

12.06.2012 00:43:40 | Ružka

Problém je v tom, že v nějaké bláhové setrvačnosti dělíme politiky na pravici a levici, ale realita je taková, že bychom měli dělit lidi na grázly a bojovníky proti grázlům. Gross, Rath, Palas a spousta jiných jsou grázlové na levici, a na pravici je těch grázlů taky hodně. Bojůvky, že jen pravice je zlá a levice nás zachrání, tomu nevěřím. Je to prohnilé napříč celým politickým spektrem, od ODS až po KSČM.

12.06.2012 07:29:28 | Aťan

no ,nezdá se ti že kauza Rath je jen krycí manévr a dobrý tah jak odvrátit pozornost veřejnosti a tak poticu schválit zákony z kterých se lidově ještě víc poserem? Jen můj názor že,ale je to jako s Area 51,americká základna ..můj názor taky jenom krycí manévr aby odvrátili zájem lidí od skutečného výzkumu který možná souvisí s celou Aljaškou..prostě politika která je špinavá..plná slibů.Jen lidi to můžou změnit ale to by se museli semknout na celém světě pak by ta síla těm pár megabohatejm.. je jich prý asi tak Pět nejmocnějších co řídí celý svět..možná zamotala hlavu.Prachy řídí svět + mafie a ta má metastáze už všude - a obyč lidi ze sebe nechají dělat roboty aby měli práci a přežili do další výplaty...musí asi přijít nový mesiáš :-D co jim nakope prdel..možná příjde z vesmíru né od Boha ..ale končím aby ti tu na mě nevlítli pobožní,mohli by to brát jako provokaci :)

09.06.2012 10:59:30 | xoxoxo

:-)Pokud přiletí marťani a nakopou jim pr..., tak jedině dobře.A i to je dneska možné, proč né. Ale ty živé marťánky jistě také stvořil Svořitel.Dál o víře psát již nebudu, jelikož to mám od Áťi zakázané:-).Jo, jenom ještě naposledy toto, já si přinejhorším počkám na Spravedlivý Boží Soud.

11.06.2012 12:10:44 | Jeněcovevzduchukrásného

kdo si počká, ten se dočká, říká pranostika či co :)

11.06.2012 13:47:26 | Aťan

Kromě mesiáše s tebou ve všem souhlasím.
Kauza Rath už má přívlastek "Vrtěti Rathem" z těch důvodů které zmiňuješ. Ale mám (snad podložený) pocit, že se hošánci přepočítali. Lidi (i vyšetřovatelé) dostali větší hlad po zavírání zločinců z celého spektra - a nejen politického. Nezapomínejme, že politici jsou jen figurky, na které je vidět - ty pravé mafiány kolikrát lidé neznají ani jménem, nikdy je neviděli. U nich je nasysleno to, co nám při tzv. "reformě" schází.

09.06.2012 11:07:25 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí