Řecká tragédie - Podvod jménem Řecko

Řecká tragédie - Podvod jménem Řecko

Anotace: O novodobé řecké tragédii z níž by starořečtí pisatele měli hrůzu.

Podvod jménem Řecko.

Podvod jménem Obama je film amerického libertariánského aktivisty Alexe Jonese. Podvod jménem Řecko je název článku Stalkera a je to o největším podvodu, který posledních několik let hýbe celosvětovou veřejností a celou lidskou společností. O podvodu jménem řecká ekonomická krize.

 

Řecká tragédie.

Jak ze starořecké tragédie se dnes píše tragická historie řecké helénské republiky a řeckého národa. Tragická historie diktovaná zločineckými kartely a vražednými bandami jimž nejde o nic jiného než o moc a peníze. Celý svět vinní bezbranné Řeky z ekonomické krize, z „života nad poměry“, z lenosti, ze zadlužování. Celý svět se nechává strhnout mediální propagandou před níž by doktor Goebles jen nevěřícně zíral. Stokrát opakovaná lež o řecké lenosti a neschopnosti se do srdcí a myslí lidí, včetně kritiků globalizace, zapsala tak silně, že je téměř neuvěřitelné zjistit, že produktivita práce je v Řecku vyšší než v ČR, odchod do důchodu je na téměř stejné úrovni jako v ČR a s platy jsou na tom Řekové mnohem hůř než kdejaký jiný stát a to i před krizí. Přesto se mocnosti a neblaze proslulá Trojka (MMF-EK-ECB) rozhodli zneužít Řecka pro své plány.

Francouzský konzervativní deník Le Figaro se stal prvním médiem na světě, které objektivně odhalilo důvody řecké tragédie. Tím důvodem jsou extrémní masivní ložiska nerostného bohatství pod Řeckem. Masivní ložiska vápence, sádrovce, hliníku, huntitu… to vše na území Řecka, nejstaršího a nejvznešenějšího z evropských států, který se nyní stal obětí ukrutné hamižnosti. Jistě, ložiska těchto surovin jsou i v jiných státech světa, ale Řecko v ekonomické krizi je nyní nejlehčím úlovkem.

V Evropě je veřejnost „rozhořčena“ nad tím, že se Řekové radikalizují, že je na vzestupu neonacismu a radikální levice, ale za to může EU a Trojka sama. Řecká radikalizace je ospravedlněna brutálním zločinem, který je na ní páchán posledních několik let.

 

Důvody Řecké tragédie.

Důvody proč začala Řecká tragédie, jak nazývám toto období, je hned několik.

  1. Globalizovaný kapitalismus se znova dostal do finanční a ekonomické krize. Řecka bylo využito médii a propagandou neoliberálních ideologů, kteří se nesmyslnými nařčeními z lenosti a žití si nad poměry snaží odbourat poslední náznaky sociálního státu a sociální spravedlnosti mezi obyvatelstvem. To se naprosto nechutně ukázalo na předvolební kampani v naší zemi v letech 2009 a 2010, kdy pravicová TOP09 a ODS obviňovali ČSSD, že vede ČR po řecké cestě. Díky tomu se k moci dostal „šetřiví“ Mirda Kalousek, který vždy během svého ministrování vyseknul největší dluh.
  2. Řecko má sloužit jako jeden z důvodů proč se kapitalismus dostal do krize. Má na něho být svedeno všechno zlo a nešvary celého světa.
  3. Řecko disponuje masivními ložisky surovin a Řecko, které je ekonomicky a sociálně rozvrácené do základů se stane mnohem lehčí obětí nadnárodních těžebních korporací, oceláren, uhlobaronů a dalších parazitické chátry, než zdraví a silný stát.

Ropa není vždy prvořadá. Kritici války v Afghánistánu byli pod palbou otázek, proč Američani vtrhli do Afghánistánu, když tam není ropa? Proč? Protože tam jsou jedny z největších ložisek zemního plynu v hodnotě desítek, až stovek miliard dolarů a to vše bude po ustanovení pevné kolaborantské vlády a potlačení talibanského povstání vysáváno.

Proč je Řecko z toho vše obviňováno? Ze stejného důvodu proč byl Afghánistán vojensky napaden USA.

 

Řecká ekonomická krize.

Řecká ekonomická krize byla způsobena především nezodpovědnými vládami konzervativní Nové demokracie i Socialistů. Tyto vlády zbrojením, špatnými investicemi do infrastruktury a problematickým jednáním s bankami zadlužovali a rozvraceli řeckou ekonomiku. To bylo umožněno i falšováním údajů ze strany řecké vlády a tím, že mezinárodní instituce záměrně vedli Řecko do krize. V souvislosti s tím rezignoval bývalý šéf SB, který zpětně prohlásil, že se stydí za svou činnost v SB.

Žití nad poměry rozhodně není důvod. Čísla OECD hovoří jasně. Náklady obyvatele Řecka na lékařství a sociální služby jsou pod průměrem OECD (2,724 dolarů : 3,223 dolarům průměru OECD). Zdravotnictví a sociální služby jsou státem dotovány jen z 60%, průměr OECD je 71%.

Krize se prohlubuje s tím, že Řecko nedostává žádnou finanční pomoc ze zahraničí. Ano, co jsem napsal myslím vážně. Všechny peníze poslané MMF a podmíněné drastickými asociálními škrty jsou obratem placeny ECB na úrocích. Z Evropské unie a MMF tak fakticky nedostala řecká vláda téměř nic. Proto „Musíme platit na Řeky“ je výplod chorých mozků. Bohužel těchto chorých mozků díky nimž bankéři a průmyslníci drtí naši společnost, je stále příliš mnoho. Vrcholem „pomoci“ Řecku pak byla půjčka z Německa, za kterou Řecko nakoupilo německou vojenskou výzbroj pro námořnictvo. Tedy jinak řečeno – Řekové za německé peníze nakoupili německé zbraně. A já měl dojem, že Němci prohráli 2. světovou válku, ale když se tak na to dívám…

Olej do ohně přilili i neblaze proslulé ratingové agentury, které svými fantastickými výmysly a rozhodnutími ovlivňují ekonomiky celých států. Ekonomové z univerzity v St. Gallenu již odhalili, že ratingové agentury často úmyslně snižovali státům (hl. Řecku, Irsku a Portugalsku) ratingy, aby si tyto státy půjčovali za vyšší úroky a tím se dostali do dluhové-úrokové spirály.

 

Jak zachránit Řecko?

Nyní se přesuneme na jiný světadíl. Velice podobná situace jaká je v Řecku byla i v Argentině v roce 2000. Zde také MMF sehrál svou ostudnou a hanebnou roly mezinárodního lichváře a otrokáře. Argentinci, kteří prožili desítky let „neoliberálního ráje“, počínaje hrůzostrašnou vojenskou diktaturou a konče zkorumpovanými „sociálně demokratickými“ vládami, se v roce 2000 ocitli v naprostém chaosu a podobně tragické situaci. Argentinské a severoamerické banky znehodnotili ekonomiku a finanční i bankovní systém v Argentině. Surovinově bohatá a průmyslově rozvinutá jihoamerická země se tak snáze stala obětí MMF a SB. MMF stejně jako dnes u Řecka, i tehdy Argentině nadiktoval škrty a to, aby si Argentinci „nežili nad poměry“. V Argentině kde třetina lidí byla bez práce a lidé padali na ulicích hlady vyvolalo působení vlády presidenta Fernanda de la Ruy a MMF patřičnou odezvu. V prosinci 2001 Argentinci povstali, sesadili presidenta a během následujících dvou týdnů sesadili tři další presidenty. Až levicový president Nestor Kirchner poskytl Argentině skutečnou ekonomickou léčbu. Důrazné odmítnutí dalšího lichvářství MMF, zvýšení koupěschopnosti obyvatelstva, podporu domácího průmyslu a hospodářství. Argentina je dnes jednou z nejbohatších zemí Jižní Ameriky, rozvíjí se a je také jednou z těch několika šťastných zemí světa, které ukončili spolupráci s MMF a SB. I díky presidentu Chávézovi, který poskytl Argentině bezúrokovou půjčku ve výši osmi miliard dolarů na splacení posledního dluhu MMF. Snad by se Řekové měli dnes obrátit spíše než na MMF na jihoamerické státy, které se stávají nadějí na lepší budoucnost po svém ekonomickém a politickém sjednocení. Vláda presidentky Kirchnerové, brazilský ekonomický tygr, nebo Chávézova vláda by nepochybně byli objektivnějšími, solidnějšími a férovějšími partnery při řešení krize v Řecku než Trojka.

Nebo se Řekové na..... a plán Trojky zkrachuje. To je otázka budoucnosti…

Autor Stalker, 30.07.2012
Přečteno 619x
Tipy 4
Poslední tipující: Sio, ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Koukám, lidi se tu snad bojí komentovat, nebo co.

28.10.2012 10:46:17 | Sio

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí