Máme holé ruce!

Máme holé ruce!

Anotace: ...jen říkám svůj názor...než to bude zakázané...

 

Dámy a pánové,

            právě jste si podepsali rozsudky smrti a to nejen sobě, ale taky nám neplnoletým! Sejdeme se prvního máje v průvodu s vlaječkama, soudruzi! Třikrát hurá!

            A teď vážně. Každý má svobodu politického vyznání (zatím), a tak si mohl volit koho chtěl. Ale proč rudou skvadru? Cožpak už jste zapomněli, jaký byl život za komančů? Historie je tu od toho, abychom se z ní poučili a né aby se opakovala! Národ, který si nemapatuje vlastní historii, je odsouzen k tomu, ji znova prožít! Teď jsme udělali zase krok zpět a kdo ví, kolik nás bude stát let! Posledně jich bylo 40! Copak si nevzpomínáte na roky ticha? Kdy jeden byl zavřen proto, že mluvil a druhý proto, že ho poslouchal a tvářil se při tom, jako když s ním souhlasí? Není to tak dlouho, kdy byli lidé z politických důvodů zavíráni a posíláni do pracovních nebo koncentračních táborů! Vzpomeňte si na Havla!

 

            Jen si prosím zkuste uvědomit, proč jste tenkrát na Národní třídě zvonili klíčema. A nezapomeňte, že máte pořád holé ruce…

 

            Tohle není provokace…Jen tichý vzkaz těm, kteří k volbám nešli, protože jejich hlas přece „nic nezmění“. Možná byste se měli jet podívat do nějakého bezva komunistického skanzenu typu Severní Korea!

 

Mám strach, že než stačím dostudovat, tak už bude pozdě. Pozdě na balení kufrů, pozdě na lepší svět. Jenže teď nic nezmůžu. Tak vás snažně prosím…Neusněte na vavřínech! Národ musí bdít! U komoušů štěstí nenajdete!

 

Autor Cizí neštěstí, 14.10.2012
Přečteno 935x
Tipy 13
Poslední tipující: Slečna z konce duhy, Kropydlína Škopounová, poeta, Písnička..., vrbák, Aťan
ikonkaKomentáře (88)
ikonkaKomentujících (15)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vzhledem k této úvaze (se kterou naprosto souhlasím), bych moc rád věděl tvůj názor na toto:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1211/www-pozitivnievoluce-cz

25.11.2012 11:40:55 | Aťan

Opět velmi zjednodušený a neobjektivní pohled na nevoliče! Já k volbám nechodím, ale velice mě uráží, když jsem označen za politicky pasivního! Naopak - jsem v politice aktivní až až. Nicméně účastnit se voleb v režimu, který je nedemokratický a kterým pohrdám, znamená legitimizovat tento režim. Proto je pro mě volební účast nemorální.

31.10.2012 09:14:07 | Metcheque

Každý z nás má právo k volbám nejít. Jediné, co mi na těchto lidech vadí je fakt, že si pak sami stěžují na výsledky. Ale pokud člověk nesouhlasí s dnešním režimem(neznám nikoho, kdo by z něj byl nadšený)tak by k těm volbám měl jít...měl by napomoci ke změně...A neagresivním projevem nespokojenosti byly v těchto situacích vždy znehodnocené volební lístky.

01.11.2012 17:31:29 | Cizí neštěstí

No já si právě myslím opak - stěžovat by si neměl ten, kdo k volbám šel a díky němu ten režim nabyl legitimity. Je to složité téma:)

02.11.2012 09:12:49 | Metcheque

Není to nějaké veledílo, ze kterého člověk padne na zadek, ale hádám, že pravda je vždycky lákavější než forma. Souhlasim, jsem stejně tak nasraná, i když jsem k volbám jít mohla. Severočeský kraj, kde žiju, hýří červení a mně se zvedá žaludek z toho, co by se mohlo dít dál. Můžem jenom doufat.

28.10.2012 08:49:26 | Slečna z konce duhy

Doufat v co? Máš práci? Prý v SČ jí moc není.Předevčírem jsem jel vlakem s jednou vysokoškolačkou, co dojíždí denně z Ústí do Prahy.

28.10.2012 08:57:34 | Sio

"Jen si prosím zkuste uvědomit, proč jste tenkrát na Národní třídě zvonili klíčema. A nezapomeňte, že máte pořád holé ruce…"
:-)) Holé ruce? No já slyšel, že někteří o ty klíče přišli, je to pravda?

28.10.2012 08:22:06 | Sio

Mno je to úplně prostý a jednoduchý. Já byl u voleb v komisi a u nás 90% starší lidé nad 60 a víc a chodili tam se slovy: "Já musím." Zbytek na nějaký volby z vysoka dlabe, protože jsou líní, znechucení. Když jsem šel z večeře zpátky do komise, tak parta lidí sledujících v restauraci fotbal mi říká: "Doufáme, že nevyhrávájí levičáci" A Když se zeptám, jestli oni sami byli volit..Co asi odpověděli? Mno škoda slov. Jistě, že ne. Pro mě jsou nejhorší ti, co nadávají na výsledek, ale vykašlali se na to s tím, že 1 hlas nic nezmění. :)

15.10.2012 10:38:36 | Nergal

Vymítání čerta ďáblem. A jiný to nebude dokud politika bude obecně prolezlá lidmi bez špetky cti a charakteru. A jinej stav je, aspoň v týhle zemi, zatim utopie. Ať zahnem kamkoliv, půjdeme špatně. A svuj značnej podíl na tom v jádru mají právě komunisti, protože tady 40 let učili lidi krást.

14.10.2012 21:47:38 | Nikotin

Hole v ruce?

14.10.2012 11:56:39 | Písnička...

Budou brzo.

14.10.2012 17:55:04 | Cizí neštěstí

To snad nemyslíš vážně. Zase se budeme navzájem odsuzovat a zabíjet?

28.10.2012 08:32:29 | Sio

Na Lilien nedej, je hloupá. Gratuluju ti ke zdravému názoru v tvém věku, je mi hned líp. Díky.

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1009/kdo-nevi-ze-komunisticke-strany-jsou-zlocinecke-organizace-je-budto-neinformovany-anebo-komunista

14.10.2012 11:01:40 | Aťan

Dobrá Zásuvka, jsem rád, že jsem ji objevil.

14.10.2012 11:06:43 | vrbák

Aťane, evidentně porušuješ pravidla neustálým braním si mého jména, aniž bych si tě sama jakoliv všímala. Tvoji chytrost a statečnost si zkus vybudovat beze mne, i když na to viditelně sám nemáš.

14.10.2012 11:04:03 | Lilien

Lilien, risknu to. Tvoje velice aktivní hloupost, po několika webech troušená, je opravdu trestuhodná.

14.10.2012 11:07:33 | Aťan

dostala jsem avízo na tuhle "debatu" a předtím na jinou - našlo by se jich víc.. tak nehodnoť podobnými slovy ničí charakter, je zbytečné cokoli řešit tímto způsobem

celkově pokud možno prosím o vzájemnou ignoraci těch, co spolu nedokáží vést konstruktivní dialog, aniž by se osobně napadali - bude to ku prospěchu všech

děkuji

14.10.2012 11:55:38 | hanele m.

Kdepak, tvá chytrost je mnohem proslulejší, nemám na tebe v žádném ohledu. Ale jsi nudný, pořád to samé dokola, akorát s jinými lidmi po čase. Posílám pozdravení tvé rodině. Nezanedbáváš je pro svou velechytrost malinko?

14.10.2012 11:11:22 | Lilien

Podpásovky a odvádění pozornosti od jádra problému. U kolika postižených jsem tu tvoji špinavou taktiku už viděl? Stovky?

14.10.2012 11:17:31 | Aťan

Stovku si nezvládl, ale popsal ses přesně.

14.10.2012 14:09:27 | Lilien

Dobrá propaganda paniky:)))

14.10.2012 10:54:36 | Lilien

Však on je čas panikařit.

14.10.2012 10:57:31 | Cizí neštěstí

Dobře Ty!

...zřejmě by všichni mladí měli co nejrychleji zapomenout, nic se neučit, po ničem nepátrat a držet hubu, protože přeci "nemůžou nic vědět". Stejně tak se nezlepšovat v tom, co dělají, protože jinak budou až moc přechytralí. Do další politicko/osobní debaty se tady vtáhnout nenechám.

Vážím si Tě za názor a osobnost.

Tečka:)

14.10.2012 11:03:45 | vrbák

Naopak, mladí by se ve svém vlastním (klidně i sobeckém) zájmu měli zajímat o to, co se kolem děje a naučit se pohlížet na věci z obou stran.
Například, co se komoušů týče, zamyslet se nad těmi, kteří hned po revoluci nalezli do jiných stran, obohatili se a působí třeba i dodnes v politice, jako jeden ze současných kandidátů na prezidenta, co byl v KSČ 9 let. Já si třeba myslím, že přesně to jsou ty typy lidí, kteří nechali odsoudit Horákovou. Bez páteře. Tak doufám, že nehodláte volit strany, které je kryjí.
Také vědět, jak to dnes ve společnosti funguje - to je velmi důležitá praktická znalost. Komouši dnes nemají šanci. Není už tu SSSR, jsme v NATO, v EU... to by je zastavilo, i kdyby vyhráli s ústavní většinou, což se nikdy nestane. Já bych se soustředil spíše na ty, co nám tady ukradli demokracii. Zloděje, tuneláře a zkorumpovaný odpad v bílých límečcích. Ti jsou skutečně nebezpeční. A rádi odvádějí od sebe pozornost jinam.

28.10.2012 08:43:57 | Sio

Souhlasím, jenom jsi to napsal popisněji. To moje povídání byla ironie, samozřejmě. Psal jsem to proto, abych se Cizího neštěstí zastal před Lilien, která se tu zas bezhlavě do něčeho nabořila a teď tady ještě pod Tvým komentem souhlasí s tím, co předtím znegovala:D Bez toho bych asi napsal jen, že jsem rád, že šestnáctileté slečny umí takhle myslet a že jak se říká, že ta "mladá generace" je úplně v hajzlu, není tak docela pravda:)

03.11.2012 11:25:40 | vrbák

Vrbáku, hrabu ti pěkně v hlavě, nemusíš to maskovat nějakým zastáváním se třetí osoby.
Co píše zde Sio, jsou jediné střízlivé poznámky, s kterými opakovaně souhlasím a nikde si neprotiřečím.

05.11.2012 16:42:35 | Lilien

Konečně někdo střízlivý.

28.10.2012 08:52:54 | Lilien

Je dojemné jak máš komouškou bídu máš hezky naučenou:)

14.10.2012 10:58:59 | Lilien

To si vážně myslíš? Ona ta škola k něčemu je, a ikdybych tu "komoušskou bídu" měla naučenou, je to jedině dobře.

14.10.2012 11:12:51 | Cizí neštěstí

Ano, člověk musí být vždy nějak idealisticky nasměrován už od plínek. Zvláště za tohle budeš plácána těmi co prohrávají;)

14.10.2012 11:14:14 | Lilien

Jenomže ne každý, komu je dnes 16 si tohle uvědomuje...

Už jsem to psal vedle u Aťana, mně se komunismus nijak nedotkl, jedině tím, že mne v první třídě chtěli vyhodit z Jisker a pak byla revoluce a soudružka nám šestiletým děckám dělala peklo z toho, že jsme jí pořád oslovovali soudružko, jak nás pár týdnů předtím učila a dělala nám peklo z toho, že jí tak neříkáme.

...ale mám to hodně jako Ty, běhá mi mráz po zádech když si jen představím, na co asi myslela paní Horáková v cele smrti. Jeden příklad z dalších 261 popravených "jen" z politických důvodů. A to je jen otřesnější část vedle stejně zavrženíhodných lágrů atd.

...lidi rychle zapomínají historii.

14.10.2012 10:49:43 | vrbák

Každé zabíjení lidí je svinstvo. Ať už je to jeden, 261, tisíce nebo milióny.
http://www.outsidermedia.cz/Jak-jsem-se-stal-valecnym-zlocincem--1.aspx

28.10.2012 08:28:54 | Sio

Doufám, že lidem jednou dojde, že peníze nejsou život!
A dalších vykonstruovaných procesů se snad už nedočkáme...Lidi nechápou, že jít cestou nejmenšího odporu prostě není správné. A to, že se v tomhle státě rozkrádá, co může, to komunisti nezměněj, protože jsou stejní.

14.10.2012 10:56:02 | Cizí neštěstí

Překvapilo mě, že takovou úvahu napíše někdo v tvém věku. Už se zase tolik nebojím dnů příštích:). Snad je více takových jako ty

14.10.2012 10:35:30 | kočkopes

Víc nás je určitě :) ...A odhodlání nám také nechybí...Nenecháme si zničit život, alespoň já ne!

14.10.2012 10:50:25 | Cizí neštěstí

Už díky tobě vím,že jsem necinkal nadarmo. :))

14.10.2012 12:08:32 | poeta

To jsi mi dnes trochu zlepšila náladu:)

14.10.2012 10:57:29 | kočkopes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí