Jak z toho ven?

Jak z toho ven?

Anotace: - - -

 

KSČ umlčovala opozici, všechny polistopadové vlády spolupracovaly a spolupracují s ekonomickou mafií. Hledá se cesta jak z toho ven.

 

Smutné je, že ekonomická mafie neměla a nemá prsty jen ve všech polistopadových vládách, ale i v drtivé většině masmédií. Jak jinak si vysvětlit, že konzumní a pasivní obyvatelstvo, pečlivě informované o všech neštěstích a seriálech, nic neví o občanských a nevládních organizacích? - ZDE. Okrajová část obyvatelstva možná někdy zaslechne jména Hana Marvanová, Karel Janeček, Tomio Okamura apod... ale jen zlehka a opatrně, aby bylo zachováno zdání mediální demokracie. Konzumní a apatická společnost se opět nedozví nic, pár jedinců si informace vyhledá na internetu. Sláva aspoň za internet. :-)

 

Co se dá vyhledat např. o Tomio Okamurovi a jeho hnutí Úsvit přímé demokracie? Stručně z programu hnutí: zavedení přímé volby poslanců, starostů, hejtmanů, zákon o referendu, odvolatelnost politiků, zákaz souběhu funkce ministra a poslance nebo senátora, hmotná a trestní odpovědnost pro exekutivu, soudce a státní zástupce, atd.

Na Novinkách.cz si přečteme kolik Tomio vydělal peněz a že má nové auto :-)) - ZDE. Hlouběji na internetu ZDE, ZDE a ZDE.


Kresba: Petr Urban

________________

„V politice jsou všichni jedna parta, co si jen rozdělují posty,“ řekl Tomio Okamura v Jihlavě, debatě hnutí Úsvit přímé demokracie. Během besedy měli diváci možnost diskutovat a pokládat své otázky. Mezi nimi zazněl i návrh na zabavení nakradeného majetku, což jedním z bodů programu hnutí Úsvit. „Celá léta navrhuji majetková přiznání a to i zpětně. Myslím si, že každý kdo neumí doložit původ majetku nad 20 milionů korun, by z něj měl zaplatit 100% daň,“ vysvětlil Okamura jak by tuto problematiku řešil.


V Plzni se lidé divili, proč Tomio Okamura spolupracuje i s Vítem Bártou. Na to zlínský podnikatel a senátor odpověděl, že nemá žádné zprávy, že by šéf Věcí veřejných něco ukradl, vytuneloval, použil pro sebe nějakou státní zakázku. "Chtěli jsme vyhnat dinosaury a zatím jsme byli jimi infiltrováni. A právě v Plzni jsem pochopil zákulisí politiky a chapadla justiční mafie Jiřího Pospíšila." Na to okamžitě zareagoval Okamura: "Pospíšil na svém ministerstvu nehnul ani prstem ohledně exekutorů, jenom jim nahrával. Vít Bárta mne zaujal coby ministr dopravy, jak šlápl na kuří oka lumpům a gangsterům, ale říkal jsem si, to nemůže dopadnout dobře, bez odezvy. A taky ano! Víte, možná skončím jako on, vím, že se na mne chystá velká kampaň, jakmile půjdeme do voleb, ale já se nedám!"
Tři hodiny setkání, ve kterém měl samozřejmě jednoznačný prim Okamura, podle vlastních slov třetinový Korejec, třetinový Japonec a poloviční Moravák :-) byly přerušovány bouřlivým potleskem. Podle slov hostů - jak jinak - jej však blokovala většina médií. Naštěstí ParlamentníListy.cz k nim nepatřily.




 



Autor Aťan, 22.06.2013
Přečteno 820x
Tipy 8
Poslední tipující: Radhuza, Miriska, Amonasr, Joe Vai
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Bude to možná znít lacině nebo alibisticky, ale chce se mi poznamenat, že všechno chce svůj čas. Čímž ale nemyslím žádnou pasivitu. Jen velké věci se prostě neprosadí mávnutím kouzelného proutku - vidím to i kolem sebe, že spoustě lidí se pomaličku začínají otevírat oči a začíná jim docházet, že střídáním pseudopravicových a pseudolevicových vlád se nic nevyřeší, jen se u koryt střídají jinak nabarvení pašíci. Celá politika je totiž už jenom pseudopolitika a bez systémové změny to nepůjde.

Ještě před pěti lety by možná myšlenky o přímé demokracii vypadaly jako čiré bláznovství, dnes už se k tomu začínají spojovat různé praménky a postupně budou nabývat na síle. Ani zkorumpovaní žurnalisté tomu nemůžou zabránit - náklady deníků klesají téměř geometrickou řadou, internet jako svobodný informační zdroj bude stále významnější a ty nové formy se taky postupně projasní, lidé se časem naučí hledat si opravdové zdroje informací a budou umět stále lépe rozeznat placenou manipulaci a dělat si vlastní názor.

Vím, nenapsal jsem nic převratného, možná to zní až moc naivně optimisticky - ale i na velké změny se může zadělávat nenápadně. Já tu blížící se epochální změnu už v těch postupných náznacích vidím a je to otázka podle mne už jen let. Nadcházející vláda ČSSD už možná bude poslední postavená jen na stranických mafiích... Tak dobře - maximálně předposlední... ;-))

22.06.2013 20:33:09 | Amonasr

Je až podezřelé, Josef, jak s tebou neustále souhlasím, ale nemůžu jinak. :-)

V roce 2010 jsem v Praze poprvé navštěvoval přednášky a besedy o přímé demokracii, v dalším roce se začala rodit nová občanská hnutí, letos jich bylo už desítky. Zázračně se skoro všechna hnutí podařilo spojit a propojit do jedné údernější platformy. V médiích to vidět nebylo a není, ale tlak na politiky a justici každým dnem sílil, neustále s nimi zástupci nevládních organizací chtěli mluvit, podávaly se návrhy, upozorňovalo se na konkrétní kriminální skutky, vyžadovaly se výsledky. To stále trvá a hned tak nepřestane.

13.6.2013 se začalo zatýkat. Samozřejmě netuším co je v odposleších a v zabavených dokumentech, proto ani nevím, jak to celé dopadne. Doufejme, že pro nás poddané dobře. :-)

23.06.2013 00:03:37 | Aťan

To zatýkání se dělo kvůli několika rovinám - snad se podaří alespoň rozkrýt ty nechutné vlivy, kdy pseudopolitiku u nás řídí ve skutečnosti banda kmotrů - zbohatlíků, kteří už od pohledu patří ke společenské spodině a pohádkově zbohatli na organizovaném zločinu, bohužel v propojení se stranickými špičkami. Vždycky si to uvědomím, když kodrcám po rozbitých silnicích - jak by mohly zářit novotou, kdyby ty nakradené stovky miliard šly opravdu tam, kam jít měly...

Ale pro klima ve společnosti bude podle mě rozhodující, jak se soudy postaví k tomu příšernému kšeftování s "trafikami". Z vyjádření Nečase, Bendy, Kalouska, Steigerwalda a dalších je vidět, jak hluboce už je u nás zakořeněná představa, že politika je pouze o dělení kořisti bez ohledu na jakýkoliv společenský zájem. Jinak by se do vrcholných funkcí nejen v politice a státní správě, ale ani v polostátních podnicích, nemohli dostávat už téměř výhradně jen různí polovzdělanci s vyvekslovanými tituly, veksláci samotní, arogantní milenky, všehoschopní aparátčíci z povolání, lidé ochotní pro osobní prospěch ke všemu, kteří už v přítmí stranických sekretariátů ztratili jakýkoliv smysl pro realitu. Kromě odvážných státních zástupců a policajtů to bude chtít i odvážné soudce, kteří tu špínu budou ochotni pojmenovat pravým jménem - takže uvidíme, jak dalece je už zasažená i justice korupcí a klientelismem. Tady aby si jeden hodil korunou...

23.06.2013 08:50:15 | Amonasr

Myslím, že právě justice se odchodem Vesecké, Rampuly, Grygárka apod. částečně očistila a snad to bude i nadále pokračovat. Tito "sluhové zločinu" by měli dostat za uši možná větší měrou, než samotní kmotři. Místo aby společnost chránili, jak mají ze zákona uloženo a složili přísahu, tak kmotry v drancování ČR podporovali.

Článek z května 2011:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1105/vite-jak-si-politici-zajistuji-beztrestnost

§ 158 Zneužívání pravomoci veřejného činitele jak vyšitý :-))
http://zakony.kurzy.cz/140-1961-trestni-zakon/paragraf-158-az-162/

23.06.2013 11:14:56 | Aťan

Souhlasím. Paragraf na to je, ale každý paragraf se dá ohnout taky podle ochoty toho kterého soudce... Klíč k očistě společnosti teď drží v ruce moc soudní, tak snad jej nezahodí opět do kanálu, jako již tolikrát v minulosti. Trochu nadějné je, že politický tlak na justici a policii už i pod vahou veřejného mínění ztrácí dřívější razanci, snaha ministra Blažka o znevěrohodnění zásahu na Úřadu vlády už je poměrně slabý čajíček, stejně jako se nakonec neodvážil nejmenovat Bradáčovou, i když u toho musel hodně skřípat zuby, když kvůli tomu odstranili i jeho předchůdce Pospíšila. Nakonec už tehdy bylo nakročeno na Nečasův ostudný pád - choval se už tenkrát jako zbabělý uličník a nepoučil se z toho ani trošku. Přece jenom ta společenská atmosféra už je hodně pozitivně posunutá, teď už se soudci nemají na co vymlouvat... ;-)

23.06.2013 11:46:12 | Amonasr

Dvakrát mi bylo ouvej - 1) když nebylo jisté, jestli Veseckou nahradí na Nejvyšším zastupitelství Pavel Zeman, to bylo hóóódně na vážkách. Pomohl Pospíšil a proto ho vyrazili, aby ho nenapadlo - 2) jmenovat na Vrchní pražské zastupitelství Lenku Bradáčovou. Blažkovi se "nejmenování" naštěstí nepodařilo, páč takovej poprask od občanských iniciativ myslím nikdo nečekal. :-)) Nevládní organizace tenkrát obstály na jedničku, ..je to síla, se kterou už ti gauneři musí počítat, i když média o ně stále nemají zájem. Kdejaký spadlý strom má ve zprávách přednost.

23.06.2013 12:31:10 | Aťan

Protože média nejsou nezávislá, bohužel ani ta veřejnoprávní - jenže tím také ztrácejí postupně vliv, myslící člověk už na takový způsob informování přestává mít chuť. Já už čtu z tištěných periodik jen týdeník Literární noviny - ty přinášejí zajímavá stanoviska, fakta a názory, které se v jiných médiích téměř neobjevují. A drží si vysokou intelektuální úroveň. Nejsou to ale klasické noviny - na aktuální informace už dnes úplně stačí internet a rádio, noviny už s nimi v rychlosti nemůžou konkurovat... Televizní zprávy už nesleduju vůbec, to je zbytečná ztráta času a toho si vážím s přibývajícím věkem čím dál víc :-)

23.06.2013 13:24:29 | Amonasr

AKTUALIZOVANÝ DODATEK: Němcová premiérkou nebude, v úterý Zeman oznámí něco o vládě odborníků:
http://web.volny.cz/noviny/z-domova/clanek/~volny/IDC/244514/hovory-z-lan-zeman-si-preje-konec-necasovy-vlady-a-uvazuje-o-kabinetu-odborniku-aktualizovano.html

23.06.2013 17:58:35 | Aťan

Jsme vrstevníci, chápu poznámku o využití volného času :D a proto večer jako každý den se ženou vyrazíme na hradecký festival do víru dění se "omladit" :D včera jsem byl nadšen z Jardy Duška "4 dohody"
srdečně všechny zvu, atmosféra naprosto skvělá..
http://www.liter.cz/reportaze-kultura-778256-cist

23.06.2013 13:42:17 | Aťan

Požadavky Okamury jsou bezesporu výborné, ale kdo má dnes tu moc je prosadit. To je ta zásadní otázka, že?

22.06.2013 14:03:14 | Inna M.

no jo, to je to nejtěžší a zkouší se to různě... hele, máme ve Sněmovní ul. hezčí nástěnku, než 10.6. :-))
http://www.liter.cz/reportaze-politicke-777892-cist

22.06.2013 17:09:26 | Aťan

Nástěnka je pěkná, ale ještě by to chtělo zveřejnit jména těch odvážných rytířů. Jedině tak se docílí, aby se začli ti odpůrci obávat ztráty důvěry (těch zbytků důvěry).

23.06.2013 13:18:40 | Inna M.

Máš pravdu, ..a je tam další nová nástěnka i se jmény :) jsem zvědavej jestli poslední :-)))
http://www.transparency.cz/nejkrasnejsi-zakon-pocitadlo-snemovnou-poslancum-secte-nejkr/

23 ČSSD: Zemek, Chvojka, Seďa Strnadlová, Šincl, Rykala, Kalábková, Tejc, Babor, Bohdalová, Černý, Holík, Látka, Neubauer, Novosad, Ohlídal, Petrů, Smýkal, Váhalová, Váňa, Velebný, Votava, Zemánek

23 TOP09: Heger, Chalánková, Langšádlová, Cogan, Farský, Putnová, Gazdík, Polčák, Husák, Skalický, Bezecný, Eček, Gregora, Chlad, Janek, Jeništa, Kaslová, Kotalíková, Lobkowicz, Pecková, Roztočil, Smutný, Schejbalová

6 KSČM: Koníček, Halíková, Grospič, Dolejš, Marková, Nekl

5 LIDEM: Paggio, Peake, Andrýsová, Rusnok, Navrátilová

9 VV: Klasnová, Petráň, Štětina, John, Skokan, Novotný, Drastichová, Babák, Chaloupka

3 ODS: Plachý, Boháč, Pajer

2 BEZPP: Vysloužil, Kočí

23.06.2013 13:29:07 | Aťan

Moc děkuju. Je to zajímavé třídění, to by měly otisknout všechny noviny, které za něco stojí, ať to vejde ve všeobecnou známost.

23.06.2013 13:36:35 | Inna M.

Sdělovací prostředky jsou živi z reklam kmotrů :(

23.06.2013 13:43:18 | Aťan

Nezbývá, než naše amatérská osvěta...

23.06.2013 18:19:19 | Inna M.

:-) tak zlé to zase není, osvětě se naštěstí věnují i profíci..

24.06.2013 07:12:27 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí