Mafie v ČR ještě zdaleka neprohrála

Mafie v ČR ještě zdaleka neprohrála

Anotace: Kmotři z ODS + Miroslav Kalousek s Bohuslavem Sobotkou vymysleli zvrat v nelehkém zápase s policií.

 

 

Kostlivců ve skříni na Ministerstvu financí, vnitra, spravedlnosti apod. bude víc než dost. Kmotři z ODS + Kalousek s Bohuslavem Sobotkou chtějí zachránit co se dá, hlavně vlastní kůži. Budoucí dočasná ministryně spravedlnosti Marie Benešová je pro ně velké nebezpečí. V roce 2007 totiž rozkryla justiční mafii a také za to byla (naštěstí) neúspěšně souzena. Dnes chce v té práci s radostí a se zadostiučiněním pokračovat, což by byla pro mafii velká nepříjemnost. Proto Rusnokova vláda nebude mít při schvalování v PS šanci a Sobotka se souhlasem Kalouska sestaví prozatimní vládu bez Marie Benešové. Seženou raději někoho loajálního (rozuměj - také v malérech financování stran ušpiněného).

 

Pevně věřím, že policie, vyšetřovatelé a státní zástupci jsou při chuti a už se nedají jen tak lehce odstavit. Vyhazov bývalého policejního prezidenta Lessyho a zametání pod koberec pracných dlouholetých kauz je pořádně namotivovalo (přesněji - nasralo). Pokud mafie v ČR zvrátí najetý kurz vyšetřování propojenosti kmotrů s politiky a apatičtí obyvatelé přesto do ulic nevyjdou, budeme mít co si zasloužíme.

Autor Aťan, 29.06.2013
Přečteno 970x
Tipy 2
Poslední tipující: Amonasr
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mám pocit, že spíš probíhá válka gangů - viz http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-urban.php?itemid=20368

Souhlasím s tím, že policie a justice bude pod tlakem, ale zřejmě tak jako tak, ať už ve vládě bude sedět kdokoliv. Ten okamžik, kdy bude nutné vyjít do ulic, nastane zřejmě nevyhnutelně, ať už se bude momentální vítězství ve válce gangů klonit na jakoukoliv stranu. Ale ať je to tak či tak, na pravdivosti poslední věty a vyznění Tvé úvahy to nic nemění.

29.06.2013 11:59:59 | Amonasr

Máš pravdu, je to dost nepřehledný mazec :-)) viz:
http://www.youtube.com/watch?v=d8vBxipvcvU

..ale na Benešovou jsem zatím nic špatného (zatím) neslyšel, byl bych rád, kdyby ji dali chvilku na práci.

29.06.2013 12:24:19 | Aťan

Ve mně v té sestavě zatím taky budí jisté naděje...

29.06.2013 12:25:25 | Amonasr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí