kdo ničí život na zemi ? a proč ?

kdo ničí život na zemi ? a proč ?

Anotace: válka smutek nebo radost ?

dnešní svět se nachází na rozcestí a na rozcestí se nachází každý z nás,  v současné době, kdy politici vidí, že nemají už na nic podstatného vliv,že vše řídí náhoda a také svým způsobem  i neviditelná ruka trhu,násilí a arogance,těžko nachází obyčejný člověk své místo na slunci a musí se podřizovat manýrům těch mocných,kteří sice už tak nejsou mocní,jako byli dřív, ale o to jsou agresivnější a hlasitější.


Dokladem tohoto názoru je i post  presidenta USA - Obama  se dříve  snažil do všeho kecat o všem rozhodovat a stačilo několik let v úřadu a najednou se z něj stává člověk,který sice pořád hodně mluví,ale ví, že už USA nemají šanci cokoliv ovlivnit, stejně jako EU či NATO.


Ze tmy ze skrýší vylezl hybrid člověka napůl fanatik napůl blázen a začal se spojovat do různých skupin a ovládat svět. Všude kde tzv. zvítězila svoboda je v současné době jen bída, neštěstí a smrt. Stačí se podívat do Iráku,Afganistánu , Lýbie a dalších států kam civilizace přinesla tzv. svobodu a už vůbec nemluvě o Ukrajině, kde ze zoufalství tzv.demokratické státy dosadí do funkce prezidenta mafiána a nevadí jim fašisté ve vedoucích funkcích.

 

Co na to obyčejný člověk u nás?

 

Sice se to vše zdá býti hodně daleko a že se náš to netýká, ale to je veliký omyl.


Ať chceme nebo ne jsme součástí  světa a vytváříme dějiny, vytváří je totiž každý člověk a to svým postojem v rodině, v práci a ve svém okolí.

 

Bylo by krásné, kdyby obyčejní lidé se nebáli a snažili se aby i ti tzv. nahoře žili pozitivně a nebyl hlavní zájem většiny z nich nahrabat peníze na úkor celku, ale aby bylo zájmem dobro každého z nás. Naše děti potřebují pozitivní příklady a také pochopit, že smyslem života není jen hromadit peníze, ale získat vědomosti, prožívat cit a být šťastný  i z radosti druhého člověka a nejen ze své.



 

Co jsi ochoten pro po udělat ?

 

 

 

 

 

Autor jiří slunce, 16.06.2014
Přečteno 453x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí