Probreme se!

Probreme se!

Anotace: emigranti, cizinci, možná výzva...

Zamysleli jsme se již nad tím, zda za tisíci přistěhovalci není nějaká jiná příčina než jen útisk? Utiskovány v těchto zemích jsou jen ženy a děti. Na “oltářích” nejsou obětováni chlapci, ale ženy a děvčata, tak proč se do našich zemí stěhují tisíce mladých a silných mužů? Vypukne snad válka, která si vyžádá nespočet nevinných životů? Před nedávnou dobou se jednalo o odvodech na vojnu, věděl snad již někdo z našich pánů, že je potřeba větší obrana státu? je to mnoho a mnoho otázek, které spolu úzce souvisí. Český lide povstaň a braň se, dřív než bude na vše pozdě. jedině sjednocením dokážeme odporovat, jen pětina státu nestačí, musíme se postavit všichni, nechceme tu další nepřizpůsobivé občany, kteří budou nejen využívat sociální systém dané doby, ale také budou ohrožovat na životech naše děti, ženy a nás samotné!
Autor zoe, 29.06.2015
Přečteno 440x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (21)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to "r" jsi tam přidala, ale na špatné místo, zkus to ještě jednou :-)

30.06.2015 22:41:27 | hledač

Máš pravdu. Jenom poznamenávám, že já jsem se k tomuto tématu nedávno vyjádřil ve stejném duchu, ale málem mě tady sežrali. Viz diskusní fórum. (Původně šlo o Hledačův příspěvek, který se týkal Julien.)

30.06.2015 20:47:07 | Adramelech

Ham, Ham, asi si tě uvařím k obědu :)))

01.07.2015 10:41:50 | Slav Milo

moc se mi líbí (už bohužel nevím, čí) výrok:

Existují dva druhy fašistů - fašisti, a antifašisti.

prostě si myslím, že všechny extrémy jsou blbé, a nelidské...

30.06.2015 22:18:02 | hledač

Dokud budou mít lidé důvod utíkat před zlem ve své zemi, tak by jim měl někdo pomoci.
Tohle je podle mne celkem rozumné řešení (až se divim, že přišlo od Babiše :))) :

http://www.novinky.cz/domaci/373793-babis-evropska-unie-by-mela-mit-uprchlicke-tabory-v-africe.html

Emigranti by nemuseli riskovat život plavbou přes moře, do Evropy by se dostali jen ti s azylem a ten šílený strach, by se mohl uklidnit.
Tábory na půdě kde je mír, podporované celosvětově, a přitom kousek od domova běženců. Stejně tak by mohli být na půdě Evropského státu. Ale v Africe jsou relativně doma.

30.06.2015 20:45:33 | Slav Milo

já si teda taky myslím, že tady žádné emigranty nepotřebujeme, násilí na dětech a ženách si dokážeme (v 90% statistiky) páchat sami ve svých domovech my bílí, křesťanští, a civilizovaní..., v tomhle jsme dost soběstační.

29.06.2015 21:21:07 | hledač

Kriminalita a násilnosti jsou po celém světe, to jaký by mělo dopad přivítání několika lidí z ciziny je otázka. muslim není větší kriminálník než křesťan, Afričan než Evropan. Mají tam teď dost vážnou krizi, tak vážnou že když jim nepomůžeme bude z toho VELKÝ problém i pro nás.

30.06.2015 14:43:23 | Slav Milo

A když jim tedy máme tolik pomáhat tak proč se nechovají civilizovaně a slušně? Od čeho jsou ambasády? A poradíte mi tedy,když by jsem se dostala do konkrétní situace jako žena z Německa, které vzali z náruče dítě a před ní ho zabili o poté i jí, jak by jsem se v takové situaci měla chovat? Jen je nechat ať mi klidně zabijí dceru a pak se chvilku nechávat znásilňovat se zlomenýma nohama a u toho si říkat "Chudáčci, vždyť oni potřebují pomoct?!???"

30.06.2015 17:05:35 | zoe

že by nějaký muslim?
http://www.novinky.cz/krimi/373841-chtel-utisit-kojence-a-tak-s-nim-zacal-trast-dite-neprezilo.html

01.07.2015 10:37:30 | Slav Milo

Civilizovaně se většinou chovají. Slušně taky. Ambasáda jejich země nevyřeší jejich problém. Na to nemají pravomoc. Naše ambasády u nich to také nedokáží.
Když se dostaneš do takové situace, že tě přepadne kdokoliv tak uteč pokud to jde. Jinak ho kopni mezi nohy a pak uteč. Někdy, bohužel, nepomůže ani to.
Stejný problém měli i naši emigranti v cizině, tam pro ně vybudovali tábory, kde jim třeba ani netopili. A lidé se jich báli. V Anglii, když chtěli naši vojáci bojovat za svobodnou vlast, jim nejdříve nevěřili a nechtěli je pustit do boje.
Nevím, odkud vane ta představa, že když u nás pomůžeme lidem z jiného kontinentu, tak nás za to budou znásilňovat. Je to velice podobné jako kdyby jsi neměla na vlak a nikdo ti nechtěl dát peníze, protože bys je 'stejně prochlastala'. Prostě obavy, předsudky a uměle vzbuzované konflikty. Neříkám, že není nikdo, kdo by se sem chtěl přestěhovat a přitom tady nespáchal nic zlého. Ale přestěhuje se sem mnohem více lidí, kteří mají v srdci dobro a budou Evropě prospěšní. A pokud nad nimi chceš zlomit hůl, představ si, že by ses do podobné situace dostala ty, co bys dělala? Jim rozhodně nečiní potěšení, že umírají na lodích žízní a vedrem než se sem dostanou. Ani to, že na našem prahu musí žebrat o jídlo a střechu nad hlavou. Ale z nějakého důvodu prostě musí podstupovat všechny ty ohromné nepříjemnosti. A to je důvod zamyslet se nad tím, jestli tu pro ně nemáme trochu místa. Nebo si myslíš, že když se někdo od nás cpe na práci do Anglie, že by strávil hodiny v přeplněné lodi, bez jídla, pití, čerstvého vzduchu s možností chcípnou protože se nechce kapitán prozradit?

30.06.2015 20:10:33 | Slav Milo

chápu tvé obavy, prosím, zkus přestat koukat na televizi a číst noviny, každý den se ve světě děje spoustu ošklivých věcí, ale ještě mnohem víc krásných a radostných, jenže o těch se nepíše, a tak to někdy vypadá se světem úplně blbě, ale ve skutečnosti je to pořád stejné, nic zvláštního se neděje.

30.06.2015 19:46:04 | hledač

Zřejmě máme každý jiný názor, já vidím situaci z pohledu matky a ženy. Samoživitelkou jsem právě z toho důvodu, že jsem odmítala další a další znásilňování a stát jakkoliv nevyužívám, žádné příspěvky nepobírám, pouze ten rodičovský na který má právo každý rodič. Opravdu je běžné se dočítat o useknutých hlavách dívek? Ano, kriminalita u nás už je tak dost velká na to, abychom jí podporovali ještě do daleko větších a extremnějších nárůstů!

30.06.2015 16:59:31 | zoe

Máme každý jiný pohled na věc, vyplývá to z daných zkušeností. Je jasné, že stát nevyužíváš, to jsem napsat nechtěl a jestli to tak vyznělo, tak se omlouvám. Jenom, že už jsem i takový názor slyšel.
O useknutých hlavách dívek a ukřižovaných chlapcích a upálených, podřezaných mužích, znásilněných, zohavených ženách je to teď obvyklé slyšet právě ze zemí odkud utíkají ti lidé. Stejně jako my (tedy ty, já Hanele, Hledač a ostatní rozumní lidé) nechceme zažívat tyhle ohavnosti, stejně to nechtějí ani ti co sem utíkají. Ano dostane se sem načerno i několik takových, kteří tu dělají rozbroje, ale ti jsem jdou cíleně tyhle rozbroje dělat a dostali by se sem i kdybychom hranice zadrátovali.
Začlenit několik lidí do naší společnosti, kteří se v mnoha případech vrátí do své vlasti až se tam situace uklidní, nemusí nutě znamenat nárůst kriminality, v podstatě se mezi tím nedá vysledovat žádná souvislost.

01.07.2015 22:51:06 | Slav Milo

Utiskovaní nejsou jen ženy a děti, ale každý kdo se nepoddá násilné diktatuře zbraní, mučení a dalším tobě asi nevadícím libůstkám. Válka už dávno vypukla, jenom díky tomu, že existuje něco jako profesionální armáda, tak o tom nevíš. To jestli je při obraně státu lepší tisíc vystrašených lidí, kteří ani neumí pořádně zacházet se zbraní, nebo padesát profesionálů, kteří mají tu nejlepší možnou výbavu? Jestli se chceš bránit proti emigrantům z cizích zemí, tak si vzpomeň na tu spoustu lidí, kteří utíkali při druhé světové válce a za dob komunismu, měli nám je třeba angličani a američani vrátit? Další nepřizpůsobivé? To je zajímavé, chudí vždy bili a vždy budou.
Vytlač je tedy mimo své vědomí, aby sis nemusel(a) uvědomit, že není jenom na nich jestli seženou práci, bydlení, jestli se začlení do společnosti. Že je to právě i na té společnosti a především na každém z nás, tedy i na tobě. Využívat sociální systém? Nerozumím, člověk který nic nemá tak dostane jakýsi šušeň z nosu od ostatních bohatších lidí, ale stejně to pořád není k žití. Nevadí ti spíše ti lidi, kteří jako majitelé firmy dřou své zaměstnance na minimální mzdě a sami si hrabou ohromné prémie a ohromný plat?
Máš strach z neznámého, že se bojíš, aby tě neohrožovali na životě, chápu. Ale znáš někoho z nich, když to upřesním, znáš nějakého muslima? Spousty z nich jsou lepší lidé než ty a já dohromady. Naopak nám mohou pomoci se zbavit radikalismu, protože budou chtít nějakým způsobem vyřešit problémy ve své zemi.

Nebuď ukvapený(á) jako Hitler a němci ve své nejtemější době.

29.06.2015 18:26:31 | Slav Milo

Tak jinak, jsem na mateřské dovolené, jako samoživitelka, tak moc dobře vím, jak náš sociální systém funguje. Normální člověk nedosáhne na nic, vypočítaví lidé ANO. Když tedy opomeneme válku jako takovou a budeme mluvit jen o té v kongresu, pak budu patřit mezi ty, kteří strach mít nemusí. Ale poukážeme-li na fakta, jako byl například incident v Miláně, kde chtěl průvodčí vidět pouhou jízdenku a přišel o ruku, nebo jak si nějaký z přistěhovalců dokazoval svou mužnost tím, že vyrval novorozenci zaživa srdce přímo z těla (Německo před třemi týdny), nebo pro další příklad třináctiletá dívka před křesťanským oltářem s oddělenou hlavou od těla? Ať si tu bydlí, pracují, ale se slušným a normálním chováním. Mám devítiměsíční dceru, v jejich zemích a kulturách je zcela normální takto malou holčičku obětovat, nebo znásilnit jen pro to, že se pak cítí muž asi jako víc CHLAP. Mě osobně to normální nepřipadá a nebojím se vyjádřit svůj nesouhlas. Jestliže to bude dál pokračovat, Evropa se vzbouří a nastane rozruch.

30.06.2015 09:14:35 | zoe

Vypočítaví lidé? Dostanou stejně jako ty. Na to je zákon co můžeš a co dostaneš. Počítá to počítač. A pracovnice na dávkách v hmotné nouzi jsou dost neústupné. Těmto řečem, o tom, že někdo zneužívá sociální dávky prostě nejde věřit. Jsou to jen řeči, které provokují ať již k násilí, nesnášenlivosti, či xenofobii. Představ si, že někteří lidé by tě obvinili z příživnictví protože jsi samoživitelka a máš nějaké dávky. Řekli by ti, to je tvoje chyba, že nemáš partnera. Jsi příživnice, která nám bere peníze!
Sice o těchto incidentech nic nevím, a hlavně je nechci omlouvat. Jak to píšeš, jsou zavrženíhodné. Ale co se děje v Evropě potažmo v Čechách každý den? Nezabíjí tu NAŠI zločinci lidi kvůli pětikoruně? Neznásilňují zde NAŠI zločinci malé i velké děti? Neznásilňují se tu ženy, muži? Jsme opravdu lepší jak jiná kultura? Co dětská prostituce a pornografie ta člověče existuje u NÁS v Čechách i na Moravě a Slezku. Mi nejsme ani o píď lepší než kdokoliv jiný. Jenom jsme hrozně namyšlení na to že jsme křesťani a že milujeme bližního svého. Ale když přijde krize, tak je ten bližní pouze druh ve zbrani a ostatní jsou nepřátelé: hrr na ně. Znásilněte jim ženy, je to muslimka ta 'děvka' si tam zaslouží mýho ptáka. TO JE NAŠE KULTURA . A dokazuje na to mnohé znásilňování cizích žen při 'osvobozeneckých' akcích.
Ať tu bydlí kdokoli kdo uznává ústavu a zákony, ano. Ať je to Katolík, Evangelík, Protestant, Hugenot, Mormon, Muslim, Žid, Japonec, Pitomec, Génius,....
Cítí se ženská jako víc ŽENSKÁ když znásilní chlapa?
Jo tahle xenofobie nám přerůstá přes hlavu a nejspíš nastanou nějaké nepokoje, ale ti lidi, kteří sem míří z Afriky, emigranti, nás žádají o POMOC. A co, křesťanská Evropo, pomůžeš jim, nebo ne?

30.06.2015 14:40:02 | Slav Milo

zrovna dneska jsem někde četla, že se emigrantů bojí něco mezi 80 a 90% našich obyvatel - s tebou je nás už asi 5, co ne.. díky, králi Slav Mile :o)

jo - a pro autora/autorku - oprav si nadpis, uteklo ti "r", bez něj to zvolání nemá ten říz..

29.06.2015 19:21:12 | hanele m.

šest

29.06.2015 22:11:40 | hledač

tebe jsem už započítala :oD

29.06.2015 22:25:27 | hanele m.

hmm, tak pět :-) taky dobrý.

29.06.2015 22:34:35 | hledač

No, nebojím se emigrantů, bojím se, těch co si sem přijdou zasřílet a vybouchnout 'nadšením' z boží existence. Ale vím, že ti by se sem dostali tak jako tak. A když už je řeč o strachu, tak jestli jim nepomůžeme, nechají se někteří daleko jednodušeji přesvědčit o naší 'satanské ' společnosti. Navíc v nadcházejících běsech, které ještě předpokládám je lepší aby bylo více lidí na straně lidskosti, než zbraní a vraždění. A čeho se bojím nejvíc je, že naše Evropská civilizace opět otupěla tou dlouhotrvající pohodou a ze znuděnosti či snad 'hravé' bojechtivosti otočí svou nenávist k lidem, kteří nás žádají o pomoc. Toho se opravdu bojím ze všeho nejvíc. Protože by se to otočilo i proti všem obyvatelům Evropy a nakonec bychom se zabíjeli mezi sebou s Božím pomazáním. Ostatně jako vždy.

29.06.2015 19:38:14 | Slav Milo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí