Jsme malý národ, ale ...

Jsme malý národ, ale ...

Jsme malý národ, ale nemusíme z toho být zamindrákovaní.Paní Merkelová by si jistě přála, dovolím si napsat, že si přeje, aby náš národ byl zamindrákovanej co nejvíce a aby nám Čechům mohla diktovat to co se jí líbí a co ne, stejně tak, jako Adolf Hitler.
Máme vedle sebe germánii, zemi, která se začíná destabilizovat, podobně jako tomu bylo v Německu ve dvacátých letech. Není tam klid, naopak tam bude velký rozruch.
Německo má přes osmdesát miliónů obyvatel a z toho cirka deset miliónů přistěhovalců.Tyto fakta nevěstí nic dobrého.Deset miliónů přistěhovalců je dost velká síla, ale cirka sedmdesát miliónů Němců je přeci jenom daleko větší síla.

Dějiny se opakují:-(.Jestli se máme něčeho bát, tak ne Rusů, ale opět Němců.
Co si zase ti skopčáci vymyslej?
Jsme malý národ, ale nebuďme zamindrákovaní, nebuďme malomyslní, buďme zdravě sebevědomí a nenechme si nakukat, že jsme neschopní, abychom se nedokázali postarat sami od sebe.Na to, jak jsme malý národ, tak jsme toho v minulosti dokázali hodně, a to jsou holý fakta.
Mějme to na paměti, buďme rádi, že nám zůstala Česká stabilní měna, náš krásný Státní znak, a naše nádherná hymna.To ostatní je jen a jen na nás, jaký si to uděláme, takový to budeme mít.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 18.01.2018
Přečteno 408x
Tipy 1
Poslední tipující: rybka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ach ty svatá prostoto

18.01.2018 20:52:04 | Akyš

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí