A.B. - Absurdný Bureš

A.B. - Absurdný Bureš

Z STBáka Babiše se nám najednou stal pseudo-demokrat, jakože ochránce lidskejch práv a Don Chichotskej bojovník za svobodu. Kde ten jeliman bere tu drzost se vyjadřovat k dění v Bělorusku, když on sám doma vládne s komoušema v zádech, počůrává se z ruskýho dědka, co na hradě dosluhuje a bojí se i jen ukázat na veřejnosti, páč ho všude vypískaj. “Babiš-demokrat” to je tak absurdní, že by takovej scénář nedal ani Havel. Prchal je buď na dovče, nebo začal hulit. A ty blbci, co to laciný divadlo žerou a ještě mu tleskaj...no ty vole, to je možný snad jen v BLBÝM ČESKU.

Autor Luky-33, 16.08.2020
Přečteno 277x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já čekal nějakou vděčnou analýzu, který nebudu rozumět a místo toho jsem se musel jen smát. Sice to asi nemělo být humorné. Někdy jsem to charakterizoval tak, že ho půlka národa miluje a druhá půlka nenávidí.
Myslím, že průměrně zdatnej novinář by dokázal formulovat teze a celou tu mystiku/ideologii, podle které je Babiš zlo a i tu podle, které je dobro. Já osobně jsem spíš na tvé straně. Byť si někdy s hrůzou říkám, jestli by jiní byli lepší (a stále věřím, že ano).
Ale pak se bojím, ale spíš mi to prostě přijde jen jako logický důsledek... že celej Západ je tak trochu v loji. Zejména pak USA, Británie. Že žijeme v čase kdy se zhroutily obě modly, jak SSSR, tak USA. Ale to už jsou jen vize, bláznivýho komentátora...
Mě prostě stačil film od Klusáka Matrix AB (ehm možná není od něj)- byť samozřejmě nemusí být brutálně objektivní.

18.08.2020 11:11:08 | ewon

Vtipný, byť hořce, to je, takže tvůj výslednej pocit je v souladu.

Tady není moc co řešit. Je to spíš ulevení si od toho hnusu, kterýmu jsem nucen přihlížet. Babiš na tom Běloruským tématu jen parazituje, využívá fakt, tu skutečnost, (že se v Bělorusku demonstruje) ke které se přirozeně upíná pozornost obrovského množství lidí, jen jako nosič informace. S jeho pomocí se pokouší dopravit k lidem lež, že on sám je demokrat. Není! To on nikdy nebyl a nebude.

Něco podobného udělal už tenkrát, když se v projevu omlouval a kál za to, že nebyl za totáče tak odvážnej - jenže potom přišla ta pecka - jako Havel. Tím defacto obrátil podstatu historie, upravil totiž svou vlastní minulost a postavil se, pravda o schůdek níž, než stojí Havel, ale na stejnou (správnou, protože dobrou) stranu. Jenže Babiš byl aktivní součást totalitního režimu, složky, jejímž jediným smyslem bylo fízlování a terorizování vlastního obyvatelstva. Stál na opačné straně a tedy nebyl a ani nemohl být odvážnej jako Havel. Nebyl ani posera, byl parazit a jak vidíš, tak se na tom vůbec nic nezměnilo. Tenhle princip, nebo chceš-li životní způsob, je mu tak vlastní, že logicky přitahuje i lidi, kteří žijí stejně jako on. Jediným smyslem tohohle podivného společenstva je získání výhody, zisk čehosi hmotného, typicky na úkor jedince, skupiny, nebo systému. Ale k tomuhle uhýbat nechci. Ta Babišova PR sebranka ví, že jejich šéf má problém, že je vnímanej - protože je takovej i v reálu - jako autokrat a tak se pokouší tenhle nelichotivej obraz obrátit naruby. Bělorusko se k tomu dá použít, tak se používá…

18.08.2020 18:01:00 | Luky-33

mimochodem přemejšlím, kdy definitivně skončí čas jeho vlády a kdy už to bude na triko někoho jinýho. Mocenskej pakt zdá se taky končí, tím jak končí jeden z toho paktu. (pokud to ovšem neutáhnou borci zcela bez Zemana - tomu se mi furt nechce věřit.) (Mimochodem 2: už jsem slyšel noční můru o B. jako prezidentovi...)

(Mimochodem 3: kolik lidí tady přímo fyzicky zabili komunisti za 40 let? Je to víc jak 30 000 nebo míň? Vždycky bych si myslel, že míň.)

i přes tohle všechno... jako strana vyhrál volby - to je demokracie v praxi. :-)
(částečná úleva...)

27.10.2021 19:47:28 | ewon

Už dohrál, teď jde o to, za jak dlouho se dostane před soud.
Myslím, že imunita je vlastně jedinej důvod, proč ještě trčí ve sněmovně.

Komouši? 3,6 :D zapomínat se nesmí, ale podstatný je teď a přítomnost reprezentuje právě a jedině 3,6… tedy nula komoušů v parlamentu ;-)

02.11.2021 18:37:55 | Luky-33

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí