Proč chudí a přehlížení nevyužijí pandemii jako záminku k revoluci?

Proč chudí a přehlížení nevyužijí pandemii jako záminku k revoluci?

Anotace: .

Stejně jako arabské jaro?


Máme teď aktuálně několik revolučních dynamik:

Greta poukazuje na to, že starší generace předává planetu v dezolátním stavu, což označuje za drzost.

Nebílým obyvatelům U.S.A. a vyspělého západu je líto, že jsou bráni jen jako občané druhé kategorie, že je s nimi zacházeno bez respektu.

Pomyslné nůžky mezi chudými a bohatými se rozvírají, stále menší část lidstva vlastní stále větší sumu majetku.

Kdo bude vládnout v "demokratické" společnosti určují odborníci na politický marketing a jiní pí ár vykukové.

Velké části lidí chybí předcovidová svoboda.

Podle knihy sociologa Daniela Prokopa Slepé skvrny je tak 40% obyvatel ČR chudých nebo ohrožených, a díky opatřením bude hůř.


Takže mám všetečnou otázku: co vás má k tomu, stále se podílet na chodu tohoto invalidního systému?
Když někdo z vlády řekne, že máte omezit volnočasové aktivity (osobní lockdown), což v překladu znamená- choďte jen do práce a pak rychle šup domu, proč se nevzbouříte?

Ztratit nemůžete nic, jen své okovy.

Nejvíc směšní jsou takzvaní dobrovolníci, kteří pracují v plném nasazení v první linii. Máte v hlavě zasazený sebeobraz: " jsem dobrý člověk ", ale vězte, že pro vládnoucí elity jste jen užiteční idioti a pro přemýšlivého člověka jste chátra evoluce, děláte si to moc jednoduchý.

Budete-li chtít udělat něco opravdu užitečného, tak pomozte zničit nemocný starý svět, který drží pohromadě jen velkou námahou.


Hail Discordia!




.
Autor CORONATION, 20.10.2020
Přečteno 256x
Tipy 5
Poslední tipující: V.N.Losinský, Frr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jako člověk jsem rodný bratr chudoby.
Rád jsem si přečetl tuhle úvahu.
Obsahuje hodně myšlenek i vědění.
Jakkoli se nemusím ztotožnit s načrtnutím
závěru nebo linie.

Lidé zdravotní a sociální v první linii nejsou lidé noví. Sto let si je vychováváme.

A protože hlavním znakem kapitalismu je sériová pásová výroba, ocitli jsme se všichni v nadbytku. A to je zlé.

Neznáme nic než své peníze a své zdraví.
To je sakra špatně.

,.......


Svět není jakýkoli.
Svět je nějaký.
A nelze ho ohýbat podle snů a představ.

Anna Hogenová

20.10.2020 18:17:35 | ttragelaf

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí