Vybarvené vajíčka

Vybarvené vajíčka

Anotace: A defenestrace

Vybarvení.
Nastalo ještě dříve než jsem předpokládal.
Jak jinak číst v povolebním chování stran i uskupení.
Boj o co nejrychlejší zbavení prezidentských pravomocí nemocného člověka pomocí článku 66, který do té doby nikdo neznal.
Nepolemizuji o jeho schopnostech "slušně, odpovědně, se zdravým úsudkem a ku prospěchu občanů" úřad vykonávat.
Zcela jistě v současném stavu tohoto schopen není, jak ostatně uvádí lékařská zpráva.
Je jisté, že je velmi problematické personální obsazení jeho okolí.
Nicméně se jeví, že jeho stav, neohrožuje zdraví a životy lidí tolik, jako činnost ministra zdravotnictví.
Výzva a nabídka k převzetí tohoto ministerstva premiérem, se jeví jako vstřícné a odpovědné gesto.
Vždyť jde o životy lidí!!!
A opoziční strany celou dobu pandemie proklamovali, že mají lepší strategii.
Tak přeci sem s ní.
Znovu opakuji, jde přeci o životy dětí, žen, mužů, důchodců, lidí i jejich ekonomické perspektivy.
Není zde tedy prostor na politikaření!!!
Jenomže nyní jde zejména o získání mocenských sfér a postů pro nově zvolené.
O viditelné, velmi problematické úřady s velikou mírou odpovědnosti není zájem.
Zájem je o co nejvyšší platy a náhrady zákonodárců, jak je ostatně vidět z jejich hlasování.
Obrovský problém inflace, cen energií, devalvace úspor.
Na druhou stranu obrovské zadlužení, díky podpoře pochybných odborů i celých neperspektivních odvětví průmyslu.
Přeživší autoprůmysl se cenami svých výrobků jakoby mstí za státem vyplácenou podporu.
Podobně se chovají třeba i "spokojení vlekaři" kteří ceny zvedají o desítky procent a pochybného počtu klientů a ceny vydávají za tkzv plovouci.
Obchodníci bohatnou na skokovém, mnohdy ničím nepodloženém zdražení i skladových zásob.
Amorálnost současné doby na každém kroku.
Je jasné, že stát je obrovskou měrou zadlužen, ale i rozkraden.
Svědčí to o chabém vedení všech, kdo se na tomto porevolučním vývoji podíleli.
Potravinová, energetická, strojírenská soběstačnost se postupně zcela vytratila a nyní se toto projevuje v plné nahotě.
Ale zpátky k myšlence.
Vládnout a řídit by měl ten, kdo má odpovědnost, zdravý rozum, perspektivu, cíl charisma.
Musí umět delegovat a řídit práci.
Měl by sjednocovat a vysvětlovat zvolené postupy.
Bohužel nikde nevidím Mirka Dušína s povahou Dalajlámy, tváří Matky Terezy, inteligencí Einsteina a vizí Baťy.
Naopak vidím jen prázdná slova politiků naučená od jazykových poradců.
Ano, dnes mohu bohužel s klidem říci, že všechny strany i uskupení mně zcela zásadním způsobem zklamaly svým nezodpovědným přístupem.
Nedokážu zapomenout na politické čachry, zlodějinu, korupci, dotace, příkoří.
Ano, jste všichni za toto odpovědní i v tomto namočení.
Změny barev stran, předvolební sliby, plakáty, tiskovky nic v realitě změnit nedokážou.
Nevěřím tedy Babišům, Fialům, Rakušanům, Filipům, Bartošům, Okamurům, Bendům.
Možná i proto, že se nedistancovali od Nečasů, Topolánků, Langrů, Řebíčků, Paroubků, Gottwalda, Vondry Bendy....
Divná a těžká doba.
Já už tu zas tak dlouho nebudu.
Mám, ale děti i vnuky.
Měl bych mít tedy jistou míru odpovědnosti alespoň k nim.
Zbabělé mlčení nepomáhá.
Ani toto psaní a blábolení.
Budou nutné činy.
Možná další revoluce.
Blíží se doba projevů nespokojených a ožebračených občanů a s tím související davové psychózy.
A té obvykle moc nepřebírá rozum, ale manipulace.
Zatím je klid před bouří.
Dřevo a uhlí v kotelně.
Lednice v zásuvce.
Děti ve škole.
Boží zboží v regálech.
Jen úspory vadnou.
A já chřadnu.
Vlád bych líp?
Těžko Anežko.
Tak co s tím?
Bude to řídit odborný tým.
Prymulů?
To snad ne!
Jak by ne.
Budou to řídit, až nás vyřídí.
A všim sis té značky na začátku?
Je to slepá ulice.
Obytná zóna za závorou.
Zatímco se slepice stěhují z klecí do volného prostoru.
Co by tomu řekl Muž na radnici a obyčejná Žena za pultem?
Jistě by to vyřešil major Zeman.
Nebo defenestrace?!
Autor umělec2, 28.10.2021
Přečteno 207x
Tipy 7
Poslední tipující: Iva Husárková, Lighter, Sonador, mkinka, paradoxy
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...každé "nevydařené" volební období by mělo končit defenestrací...aby se politici poučili...;-)

28.10.2021 18:32:01 | Marten

Těžké komentovat. Tak jen: souhlas...

28.10.2021 11:03:37 | Lighter

a k čemu by ta defenestrace byla? Přišli by tam ještě větší....:D

28.10.2021 07:45:28 | Medved23

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí