ASTERISMUS NOVÉ VĚDOMÍ A SMĚR KE VZNIKU SPOLEČNOSTI KOSMICKÉ-3

ASTERISMUS NOVÉ VĚDOMÍ A SMĚR KE VZNIKU SPOLEČNOSTI KOSMICKÉ-3

Anotace: V kosmu nakupovat a prodávat nelze, natož vyplácet mzdu, případně být příjemcem takové mzdy. Nevěříte? Tak si to vyzkoušejte! Maximálně zde může fungovat směnný obchod, ale ten by přicházel v úvahu pouze za předpokladu, kdyby lidská vesmírná kolonie (zákl

O přirozeném asterismu

V kosmu nakupovat a prodávat nelze, natož vyplácet mzdu, případně být příjemcem takové mzdy. Nevěříte? Tak si to vyzkoušejte! Maximálně zde může fungovat směnný obchod, ale ten by přicházel v úvahu pouze za předpokladu, kdyby lidská vesmírná kolonie (základna) vešla do kontaktu s nějakou mimozemskou civilizací, s níž by bylo možné tímto způsobem obchodovat. Ovšem v rámci vlastní komunity, postrádá směnný obchod taktéž jakéhokoliv smyslu.

Na kosmických základnách vždy půjde o přežití, a tomu se podřizuje vše, co souvisí s pobytem na takové kolonii. Nejspíš nejde o náhodu, že v kolonizování vesmíru lze spatřit nápaditou shodu s hmyzím společenstvím, kupříkladu s mravenci nebo včelami. V těchto hmyzích koloniích panují striktní společenská pravidla, která dopředu určují - kdo je kdo, anebo čím bude. Konkrétně u včel jsou na sobě jednotliví členové závislí tak, že jeden bez ostatních nedovede plnit svou funkci a zahyne. Mezi včelami funguje dokonalá dělba práce, rovněž rovnoměrné přerozdělování.



Matka - její úlohou je klást vajíčka, čímž zabezpečuje obnovu včelstva

Trubec - jeho úlohou je oplodnit mladé matky, nebo zahřívá včelí vajíčka

Dělnice - vykonávají pro včelstvo všechny ostatní potřebné práce


Nelze se domnívat, že na kosmických koloniích, kde bude působit člověk, tomu může být jinak, než jako u výše popisovaného příkladu se včelami. Asterismus lze z této viděné perspektivy považovat za jakýsi zlatý řez, jímž se řídí růst rostlin a všeho, co souvisí se zázrakem života, jemuž se snaží asterismus rovněž porozumět.

Jestliže jste dočetli až sem, musí vám být naprosto jasné, že asterismus je neslučitelný se stávajícím civilizačním systémem, který je zodpovědný za vše, co působí negativně (smrtelně) na životní prostředí, vůbec na vše živé, včetně samotného člověka

Jak se lze z tohoto marastu vymanit? Asterismus je svobodomyslné učení a spirituální směr přesahující hranice dimenze všední reality. Co to přesně znamená? V asterismu nelze cokoliv lámat násilně přes koleno, protože v tomto hvězdném pojetí nejde o revoluci nebo pučistický převrat, ale o svobodné rozhodnutí, které visí na našich bedrech odpovědnosti, neboť se to týká přežití lidstva.

Asterismus nás nabádá především k tomu, abychom se stali nezávislými pozorovateli zázraku života, do jehož sféry patří prostředí v němž žijeme. Primárním úkolem pozorovatele je sledovat to, co vidí, potvrzuje nebo popírá, že to existuje a dělá to, co dělá.

Pozorovatel je základem veškerého vědění, neboť z těchto poznatků získává evoluční nadhled, který přispívá k jeho fyzickému i spirituálnímu povznesení. Pozorovatel poslouchá a sleduje, nicméně do toho, co je v zájmu jeho hledáčku pozorování, to nikdy svým zásahem neovlivňuje. Co tím bylo řečeno?

Jako správní průzkumníci bychom měli žít v podzemních městech, která budou zcela soběstačná na vnějším okolí. Nezávislost na životním prostředí poskytuje jakékoliv civilizaci zásadní svobodu, o níž jsem psal jako o povznesení.

Jen si představte, jak by naše planeta asi vypadala, kdyby na jejím povrchu nebyly dálnice, silnice ani železnice, prostě žádná lidská obydlí, čímž jsou betonová města, ale jenom liduprázdná (divoká) krajina. Člověk by musel žít v těchto izolovaných (podzemních) asterických městech jinak, úplně stejně jako třeba na marsovké kosmické základně, kde by bylo životně nutné, technologicky si zajistit (vyrobit) vodu a kyslík, ale i potraviny. Jen pro zajímavost, takováto technika už je na světě!

Doposavad jsme z povrchu naší planety vše jen bezhlavě těžili a ničili, jako smyslů zbavení, bez ohledu na následky! A proto této civilizaci hrozí průšvih v podobě zániku, který může být dovršen vymřením našeho živočišného druhu. Tudíž se musíme vydat asterickou cestou ke svobodě a evolučnímu povznesení, abychom došli tam, k čemuž jsme byli vyvoleni. A tím není náš zánik, nebo konec světa!



DUAL ASTER – Duplicitní asterismus

Jak se dopracovat k asterismu, bez násilí, zcela svobodně a dobrovolně? Je to jednoduché! Pokud se vám tyto myšlenky zamlouvají, v tom případě můžete založit komunitu, v níž o asterismu budete rozjímat, pomáhat s jeho šířením, případně ho obohacovat svými vlastními zkušenostmi nebo poznatky, protože asterický způsob života je o nekonečném poznávání a doplňování nově získaných zkušeností, jež jsou pro asterismus nezbytné! Takže to, na co zde nenaleznete uspokojivou odpověď, můžete sami doplnit, vyřešit to vlastním přičiněním, což je z hlediska asterické udržitelnosti, naprosto klíčové!

Všimněte si zjevné odlišnosti, pokud porovnáme asterismus s jinými civilizačními pořádky. Předešlé civilizační řády se z nějakého důvodu vyčerpaly, lidstvu neměly po určité době co nabídnout, a proto v čase zanikly. V tomto směru je asterismus rozhodně jiný, protože je založen na uzavřeném ekosystému, což je ostrůvek života uprostřed oceánu, který se konstantně vyvíjí a roste v harmonickou dokonalost.

V asterismu jsou kosmonauti a obyvatelé kosmických základen odkázáni výhradně sami na sebe, což znamená, že si asteristé v rámci komunity musí nezištně pomáhat, daleko od domova ve vesmíru jsou si kosmičtí pionýři ve všech ohledech rovni, stávají se tak sobě bratrem či sestrou, dohromady tvoří jeden svět a jednu rodinu.

Z toho můžeme usoudit, že na základě komunitního života není v tomto pomyslném rodinném svazku jakýchkoliv peněz potřeba. V podstatě vše patří všem, poněvadž na kosmické základně ani tomu nemůže být jinak. Proč by se měl k asterismu někdo přidávat? Pakliže si uvědomujete, že žijete ve světě v němž se za vše musí platit, kde se vytratila úcta k člověku, láska k bližnímu, pojem bratrství, respekt k životu, o to víc vás asterismus oslovuje, tudíž máte k němu blíže.

Jakmile náhodou, a nebo také s pomocí vlastní iniciativy objevíte osoby (lidi) se stejným zájmem, ale i smýšlením, dostáváte se k jedinečné příležitosti, jak založit společnou asterickou skupinu, z níž se může zrodit životaschopná komunita, systém a nový světový řád, který se stává novým zítřkem a nadějí pro oslnivou existenci lidstva, jehož směřování a život včetně smrti, končí v nekonečných dálavách universa.

Asterismus nevychází z principu tajných společenství, je na rozdíl od těchto „klubů“ komukoliv otevřen, tudíž by se k asterismu měli všichni jeho členové neskrývaně přihlásit, aby přihlížející veřejnost věděla, o co přichází! Kosmonauti rovněž nežijí v utajení, jsou vzorovým příkladem čestnosti a statečnosti a veřejného uznání, zároveň poskytují inspiraci celému světu, zejména nevěřícím Tomášům, kteří se mohou na vlastní oči přesvědčit o tom, že přistání na Měsíci pro naši civilizaci znamenalo: „Malý krok pro člověka, velký skok pro lidstvo.“ V jednotě je síla, a o tuhle moc je třeba se s ostatními lidmi tápajícími v temnotě, podělit.

Každého snad potěší, když mu někdo v něčem pomůže, nebo poskytne duchovní útěchu, jen ať každý vidí, z jakého důvodu bylo tak učiněno! Nezištným chováním, které vychází z asterického konceptu, lze lidem žijícím v tržním hospodářství, otevřít oči dokořán, probudit je z přetrvávajícího spánku, a uzdravit jejich oslabené duše a celé životní prostředí naší planety. Dalším krokem ve vývoji a šíření asterismu se stanou pomyslné plástve, s nimiž lze stvořit skutečný asterismus.

Každá buňka čítající cca tisíc lidí, vytvoří svou nezávislou plástev, která bude simulovat uzavřenou kosmickou základnu. V této plástvi budou lidé pracovat výhradně sami na sebe, a to ve prospěch vlastního celku a přežití, čímž bude jejich plástev, která je součástí jednotného úlu. Takovýto společenský model neuvěřitelně zjednoduší celý svět. Mezi jednotlivými plástvemi bude moct probíhat výměnný obchod, transfer informací a zkušeností, případně také výpomoc v rámci jednotného úlu apod., čímž je v tomto asterickém schématu myšleno celé lidstvo!

V tomto systému nemusí existovat žádné vlády, ale jenom zdravý rozum a pud sebezáchovy. Samozřejmě, vůdčí autority nelze z veřejného života úplně vytlačit, a proto každá plástev může mít svého koordinátora, který povede svůj kmen směrem k asterickým ideálům a hvězdnému povznesení. Jestli bude v tomto návrhu jakýsi morální dohlížitel, což by byla domnělá Matka ve včelím úlu, anebo jakýsi vrchní strážce, případně rada dohlížející na aster kodex, není z hlediska asterismu pro jeho přínos podstatné! Nicméně v takovéto hierarchie lze cosi obdobného očekávat. Koneckonců v asterismu nelze dopředu nic předvídat, neboť jeho univerzálnost je nekonečná jak sám vesmír.

Dokonalost je nekonečná jednoduchost, a pokud je asterismus hvězdně neřízené uspořádání, poskytne všemu lidstvu kýženou spravedlnost, zamezí plýtvání, ukončí války a egoistickou rozdílnost. Duální asterismus bude fungovat do té doby, než jím bude nahrazen současný civilizační řád, který se stejně za nějakou dobu rozpustí jako kostka cukru v kávě. Ovšem díky tomu, že se asterismus může plně rozvíjet bok po boku se stávajícím systémem, nezavdává důvod k negativním tendencím, které mohou přivodit konflikty a násilí, revoluční tendence atd.



SCHOLA ASTERISMUS - ŠKOLA ASTERICKÁ

Když jsem se svými přáteli o asterismu debatoval, dospěl jsem k názoru, že asterismu nejvíce brání obyčejná lidská pohodlnost, která jde ruku v ruce s lhostejností, zvlášť když asterismus je o přežití a nápravě, kterou nikdo nechce, pakliže není ohrožen na životě. Tohle je největší úskalí týkající se potřebné změny, která může proběhnout bez sebemenších potíží, a ve výše popisovaném duchu - DUAL ASTERISMU, anebo neřízeně a chaoticky, s bolestí a nejistým koncem a nadějí na lepší budoucnost.

Jsem si jist tím, kdyby zítra byly obchodní regály s potravinami vyprázdněné, že právě takovýto impuls by se stal popudem k přemýšlení, taktéž podnětem ke kýžené transformaci, která je nezbytná pro přežití lidstva. Jenomže to se dostáváme k extrémním okolnostem, jimž je lépe se raději vyhnout, než okusit na vlastní kůži!

Rozumím tomu, když od dětství jsme vedeni k tomu, že musíme mezi sebou soupeřit, vydělávat peníze, ostatním ukazovat na zřetel dosaženého vzdělání a bohatství, že myšlenka na společný majetek a svět v němž nebudou peníze, ale ani rozdíly, spíše činy k posílení imunity lidstva, že cosi takového muže mnohým lidem přivodit značné deprese a nejistotu, která pramení z nevědomosti. Jaké by asi byly poslední dny lidstva před koncem světa, o němž bychom přesně věděli, kdy nastane? Co tím bylo řečeno?...

Jakmile jsme vystaveni okamžité hrozbě, která může přijít odkudkoliv, efektivněji tak reagují naše obranné mechanismy – smysly, jimž vděčíme za přežití! Abychom mohli snáze spatřit nebezpečí, které číhá na každém rohu, je smysluplné o takové hrozbě dopředu si něco říct. Ještě lépe přidat názornou ukázku, což je ona prevence, která může skutečně zabránit velkému neštěstí. Takže se dostáváme k tomu, že asterismus je nutné zaintegrovat do podvědomí lidí způsobem výuky. Nejlépe v duchu konceptu „škola hrou“ podle Jana Ámose Komenského.

Vybraní kosmonauti než nastoupí do rakety, která je dostane do vesmíru, musí nejprve projít docela náročným výcvikem. Tudíž je důležité, abychom zbudovali asterické výcvikové kempy, v nichž cca po dobu jednoho roku budou první asterici vystaveni tomuto kosmickému konceptu a jeho nelehkému působení, z něhož by pak mohl povstat ucelený řád pro celosvětovou společnost. Ještě bych k tomu dodal malou poznámku.

Bezproudí, neboli tzv. blackout, v dnešní době nejvíce ohrožuje celosvětovou společnost. A přitom stačí, aby došlo ke globálnímu výpadku elektřiny, kupříkladu na půl roku, a následky mohou být pro celou nynější civilizaci absolutně fatální! Záhy bychom se mohli dostat do středověkých dob a anarchismu, a to by si snad nikdo rozumný nepřál, třeba svítit voskovými svíčkami.


Kdyby se asterismus rozšířil po celé zemi, snížila by se tím naše závislost na zdrojích z centra, kupříkladu na dodávkách plynu nebo elektřiny, ale i jiných potřeb k modernímu životu. Všechny plástve si v tomto systému zajišťují vlastní energii. Případná oprava místní energetické přenosové soustavy z důvodu jednoduchého rozmístění, může být zprovozněna během několika málo hodin!

V každém případě žádný konec světa nemůže za těchto okolností nastat, na rozdíl od stávající situace, která se nečekaně může zvrtnout v katastrofu, pokud by došlo k supererupci na Slunci. A to je další důvod, proč bychom asterismu měli vyjít vstříc, dokud máme ještě nějaký čas na bezbolestnou přeměnu! Nyní uvedu několik zajímavých protiargumentů mých přátel, kteří jsou přesvědčeni, že asterismus je právě z těchto následujících důvodů neuskutečnitelný.


■ Kdyby nebylo peněz a každý by si mohl vzít zdarma v obchodě, to co by potřeboval, potom bychom měli prázdné regály.

■ Pokud by nebyla mzda (peníze), nikdo by nepracoval.

■ Závist nelze vytěsnit z lidské mysly, protože když jde o ženy, tak muži přemýšlí pohlavním ústrojím, nikoliv rozumem.

■ Majetné obyvatelstvo se nikdy o své bohatství se světem nerozdělí.

■ Proč by měli pracující lidé dotovat nepřizpůsobivé občany, lenochy a vykuky zneužívající štědrý sociální systém

Na tyto oprávněné výtky poskytuje asterismus rychlou a rozhodnou odpověď. Zkuste nějakou dobu žít na kosmické základně, a to v počtu třiceti lidí, kteří budou mít rozdílnou barvu pleti, každý z nich bude vyznavačem jiného náboženství, o dosaženém vzdělání ani nemluvě.

Jakmile jste nečekaně postaveni před hotovou věc, nezbývá vám nic jiného, než se přizpůsobit, což znamená, společně táhnout za jeden provaz. Pud sebezáchovy stojí vždy nad egoismem, proto v případě jakéhokoliv ohrožení, budou rozdílné skupiny obyvatel vzájemně spolupracovat, ať už půjde o bohaté či chudé, vzdělané nebo nevzdělané lidi apod. Asterismus je o přežití, čili je o této popisované spolupráci!

Takže výše uvedené námitky o tom, kdo a proč apod., se v tomto případě rozplynou jako pára nad hrncem. K čemu vám budou kdesi na Marsu peníze, zásluhy či dosažené vzdělání, společenské postavení atd. A přesně o tom je asterismus, o skromnosti a lidství, respektu vůči životnímu prostředí, taktéž o nových obzorech, jež korespondují s přežitím celého lidstva.


Závěrečná slova o asterismu

Pakliže dojdete k názoru, že jde o pohádku, jak se tomu přihodilo u mých přátel, v tom případě jste se dostali do zajetí vlastního sebeklamu. Chybí vám dostatečná představivost a informace o současných letech do kosmu, jste obětí vašeho ega, jež vám neumožňuje se odpojit od různých zvyklostí na nichž je postavena konzumní společnost, která chce pořád víc a víc.

Nejste ze sobeckých příčin připraveni se podílet na obnově našeho světa, a to je z pohledu rovnováhy jedno z nejdůležitějších kritérií, jenž vede k bezbolestné transformaci lidstva, neboť změna musí přijít, ať se to někomu líbí, nebo ne! Pozastavil se u vás evoluční vývoj, a to znamená, že se z vás stala méněcenná (zaostalá) bytost, která se nedokáže povznést ke hvězdám. Žijete v uzavřeném světě, poněvadž nemáte sebemenší potuchy co se odehrává ve vesmíru, respektive na výzkumných (vesmírných) pracovištích, jako je ISS. Máte dostatečný přehled o tom, co se děje ve vesmíru?

Kosmická posádka se musí v první řadě naučit ve vesmíru šetřit s vodou. Kupříkladu kosmonauti na Mezinárodní vesmírné stanici (ISS) pijí vodu, která se získává metodou recyklace a čištění z jejich moči. Takto vyčištěná voda je podle odborníků čistější než z vodovodního kohoutku

Pakliže mohou ve vesmíru kosmonauti žít v tomto asterickém duchu, proč bychom to nezvládli my, akorát za jiných a daleko příznivějších podmínek, které tady na zemi díky Bohu stále ještě panují. Vesmír je nám v tomto případě ukázkovým příkladem a vodítkem, jak si zachovat naši planetu čistou a zdravou. Až se tohle naučíme budeme za vodou! Asterismus dokonce řeší současnou přelidněnost, kterou bychom neměli rovněž podceňovat, protože se odhaduje, že do roku 2030 bude mít Země už 8,6 miliard obyvatel.

Asterický způsob života otevírá lidstvu dosud nevídané možnosti, které nám jednou umožní kolonizovat nejbližší planety v naší sluneční soustavě. Osidlování těchto planet v budoucnu může vyřešit stávající populační boom, který je z pohledu rovnováhy neudržitelný. Asterické poznání a zároveň učení je škola hrou, tak vzhůru ke hvězdám!

Milujme se a množme se, kolonizujme vesmír, neboť to je naše předurčení, k němuž jsme byli stvořeni. Využijme maximálně dosaženého pokroku a moderních technologií ku prospěchu lidstva, poněvadž to je jedna z alternativních cest, která nás může zbavit pomyslných otrockých pout a přetrvávající zaostalosti.

Dokonalost - to je cíl, jejž jsme my všichni povinni dosáhnout! Člověk na nerozvíjející se úrovni koná činy a vůbec se nemění, protože přání dostávat je v něm tak malé, že ho to nenutí k ničemu většímu než k zachování vlastní formy téhož procesu existence. Asterismus je nesporně jedním z možných způsobů, jak dosáhnout takové dokonalosti. Jsme připraveni v sobě probudit asterismus? To ukáže čas!

Nejprve musíme pochopit, pokud chceme přežít, že je nutné, aby celý svět souhlasil s tím, že se osvobodí, a zničí přání přijímat pro sebe a ve všech bude pouze přání dávat ostatním, zruší tím všechny nepokoje a všechno škodlivé na světě, a každý z nás bude mít celý velký svět, který se bude starat o něj a o jeho potřeby. Asterismus je jako Záře, most spojující dva břehy, dvě rozdílné dimenze, tudíž stojíme před důležitou volbou, a to jakým směrem se vydat. Asterismus z dnešního úhlu pohledu je nepochybně světem zaslíbeným!
Autor Ciconia, 16.08.2022
Přečteno 324x
Tipy 2
Poslední tipující: Krahujec, Frr
ikonkaKomentáře (38)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jinak ještě pro autora uvahy ..taky možná cesta něco změnit


https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR2r6gLioMhgp696ZOzsWptA57peuIl9FjRt1YTbkXApZNNdKYN254DJxvw&v=6Spg-8fbHwc&feature=youtu.be

17.08.2022 20:18:42 | xoxoxo

Je to zajímavé, celkem to dává určitý směr jak dál,ale jsou tu i jiné cesty, tím ovšem netvrdím že by byli 100%, to asi zatím tady není nic.Je tu ovšem háček a to sám člověk.Nejdříve by se musel člověk oprostit od svého ega a posilnit své JÁ,poznat sám sebe a to tak že si vzpomene kdo je a proč tu je.Tím by se vyřešili nemoci ,stárnutí a jiné, což pro mnohé zní jak scifi.Možná telepatie by to urychlila u lidí, tím pádem by bylo nemožné lhát.Lež žene svět tam kde je dnes, nad propast.Budovat novou společnost, je o tom nakolik jsme živí lidé a na kolik máme otevřené srdce.Pak je posun možný i skokově.Takto se člověk může znovu sám v sobě narodit a pokračovat výš čistý bez omezujících programů.Jsme zatím jako lidstvo na vlně destrukce a vlastního zániku jako sedmé civilizace. Nic nevíme vlastně o naší zemi ani kdo ji kolonizoval jako první, nevíme nic o prastarých,o archách v podzemí a městech v podzemí.Známe jen spotřebu a materialistické zaměření,proto jsme snadno zmanipulovatelní a ovládá nás strach.Ale dost lidí už se probouzí ,jistě probíhají boje na ezo scéně a padají masky.Ale hlavní otázka, kde se a odkud se vzalo zlo? proč lidé mají zablokovanou kapacitu svého mozku.Kam zmizel náš potenciál který jsme měli a kdo manipuloval s lidskou DNA.Jasně je hodně info a dezinfo. vyznat se ve světě lží a přetvářek chce silnou osobnost s napojením
Ale to už je na jiné téma.Pokud se lidé od základu nezmění je těžké budovat novou společnost která by pak mohla ,nemám ráda slovo kolonizovat protože mi to vždy zní destruktivně...ale nová společnost odproštěná od destrukce a zla, může pak nacházet cestu k jiným možnostem ve vesmíru.Jen je nutno znát vesmír,časové linie,portály...dost je ve hvězdné bráně ukázáno ale jasně že jen tolik kolik šlo a navíc vše přetočeno.Rozhodně,jsem ráda za tvé úvahy, o Asterismu jsem něco četla ale díky i za tvoje vidění a jednu s možných cest do budoucna.Jen je tu hodně věcí které se musí brát v úvahu aby tato sedmá civilizace neskončila v propasti času...jsou tu stále síly které se jen tak nevzdávají.

17.08.2022 18:33:48 | xoxoxo

Moc Vám děkuji za poznámky a postřehy, ale i vlastní komentáře. Pana profesora Staňka znám velmi dobře. Je to moudrý člověk, který by mohl asterické myšlenky významně posílit.

Jinak zde zaznívá mnoho pochybností. Mám pocit, že se pořád točíme v bludném kruhu. Pokud někomu vadí slovo kolonizace, tak ať se tomu říká osidlování, ale to je zbytečné slovíčkaření. Jde přeci o něco jiného, uznejte?

Naprosto souhlasím, člověk se musí osvobodit od svého ega a musí posilnit svého ducha, jinak se nehneme z místa. Pravdivé narážky na to, že neznáme naší historii apod., to mi nějak nerezonuje s tímto tématem. UFO nebo Matrix, případně cestovatelé v čase, tyto věci existují, o tom není žádná, ale v tomto případě to může u mnohých čtenářů zbytečně odvést pozornost.

Spíše si položme otázku, jaký společenský řád panuje na jiných mimozemských planetách? Mají tam kapitalismus, socialismus, nacismus či fašismus? Pokud si to nemyslíte, dojdete k názoru, že ve vesmíru bude fungovat řád na bázi asterismu, alespoň jsem o tom přesvědčen. Jakmile se shodneme na tom, že ASTERISMUS převládá v celém kosmu, pak je pro nás nepodstatné zabývat se jinými myšlenkami.

Pokud se lidé od základu nezmění je těžké budovat novou společnost??? Jak se mohou lidé změnit, když jim to systém nechce umožnit? Lidé musí spatřit alternativu, světlo na konci tunelu, protože příklady táhnou. Jinak to nepůjde! Ty zlé síly představují právě to ego, které vládne světu a to na úkor mírumilovného ducha. Jsem přesvědčen, že energetická krize s plynem, tedy až budeme doma při teplotě 18C mrznout, budou mít lidé zas k sobě blíž, což oslabí tento systém, který může díky své nenažranosti zkolabovat. Díky této krizi se začínají tvořit jednotky (obce a města) energetické soběstačnosti.

A to je přeci první krok k zavedení asterismu! Ano, stav nouze nás přinutí jinak přemýšlet, dřívější hodnoty se začnou postupně vytrácet, protože k čemu vám budou peníze, když si za ně teplo nekoupíte? A to je změna myšlení, která logicky nastane. Když nebudeme mít přes zimu plyn, navíc může nastat v Evropě blackout, potom je otázka - kdo tuhle zkoušku přežije? Ti co budou spolupracovat, protože spolupráce se sousedy je nezbytná. Lidé si budou vzájemně pomáhat, pokud chtějí přežít. A o tom je ASTERISMUS. Čtvrtý díl tohle ještě více upřesní.

18.08.2022 01:09:53 | Ciconia

Takhle cestou necestou jsem zabloudil do lesa a našel tam pravděpodobně starý kamenný lom ještě od původní civilizace a pak byl až nános katastrofy, co tu byla. Technologie opracování kamene je stejná jako všude po světě, ale nemluví se o tom, je to tabu.) čas vše pohřbil.)

17.08.2022 20:32:20 | Constantine

hm to pohřbili i ty technologie,možná jsem něco pochopila už i z toho Okem Boha Hora ,lidé mají dějiny vylhané a vše bylo upravováno tak aby lidé nevěděli nic a žili v pohádkách ovčí babičky.Ty kamenné desky kde bylo něco tuším o 50MILIONECH LIDÍ NA ZEMI...směřujem k tomu dokud se sami neosvobodíme z toho tady nebude ani těch 50

17.08.2022 20:46:19 | xoxoxo

Pro mě je to všechno pěkný scifi a daleko od skutečnosti, každý - mus je hnus.) měli bychom se zaměřit na základy lidství a najít sami sebe, nedívat se do temný prdele tam nahoře, ale do našeho nitra.) vycházet ze skutečných poznání a vědy a ne pohádek ovčí babičky.)

17.08.2022 19:46:18 | Constantine

tak mnoho věcí znělo dřív jako scifi a pak nebylo,a co je vlastně ta skutečnost jen si to myslíme.Tak nikde tady nic nenutím nikomu jen reakce a jinej úhel pohledu.Myslím si že každý má právo na určité vidění světa v budoucnosti,jen je třeba pochopit co jsou časové linie i když pro tebe asi taky scifi...asi jsem pochopila že ty ve vesmír nevěříš takže jde o sféru? o pláň kde je vše vedle sebe zároveň minulost přítomnost budoucnost? NEBO JE VŠE HOLOGRAM? VÍŠ CO JE FASCINUJÍCÍ ? že vše je možné a co dnes vyvracíš zítra se to stane, to je jak z dezinformací někdy.To že každý mus je hnus to souhlas proto jsem psala že by se člověk musel změnit což se zdá skoro nemožné ale nic není nemožné.Základ lidství a nalezení sama sebe o tom tady píšu... no nedívat se do temný prdele?do té se díváme neustále jako civilizace, tam taky směřujem.Mě zajímá proč ta destrukce napříč staletími a kdo nebo co se stalo,co je zlo ...dobrej seriál Pod kopulí, tam je vidět hodně z lidské povahy a o neustálou nadvládu nad někým i když jsou odřízlí od okolního světa, nedovedou se sjednotit...to mě zajímá proč si řežem pod prdelí větev,nadáváme na systém ale podporujem ho konzumem a vším tím divadlem.Tak věda ? z které vědy vycházet když i ta slouží systému, takže já věřím dřívějším vědcům jako Tesla apod.Dnešní vědci to je otázka ale tak tvůj názor je tvůj což je dobře.Prostě nikdo stejně nic moc o tom jak to vše funguje
nevíme
Já věřím ve vesmír a mnohovesmír, ty ne....má to mezi komunikací tvořit zeď já myslím naopak ,)

17.08.2022 20:14:41 | xoxoxo

Dlouhou dobu nevěřím asi ničemu, člověk se musí naučit být skeptický a ověřovat si vše sám pokusem omyl.) nenarážel jsem v komentu na tebe, ale na celkový pocit z těchto úvah a vědy jako takové. Nesnažím se tvořit zdi, ale mosty, i když je to někdy dost těžký.)

17.08.2022 20:24:49 | Constantine

ano těžký to je ale ne nemožný ,mosty spojují lidi po celém světě,kde je vůle a odvaha,víra teď nemyslím tu náboženskou ale tu v srdci a ta nezištná láska , jde to změnit jednou snad a nebo taky...no víš já byla velkej skeptik dlouho a né že bych už nebyla ale jsi nějak sám v tom pekle když není spřízněná duše, jednou mi kdosi řekl že dvě duše dokážou ve spojení svou energií zázraky :)nojo mám dnes zas nostalgickou,tak fajn i za tvůj pohled

17.08.2022 20:37:53 | xoxoxo

Mně už to tady stačilo, asi opustím tyto úžasný komunikační dezinformační kanály a přesunu se jinam .) Tady pšenka nepokvete .)

To musel být ale vědomý člověk .) Škoda, že takového jsem ještě nepotkal .)

18.08.2022 13:40:29 | Constantine

tak pšenka nepokvete asi nikde, všude narazíš na zeď nepochopení a jiných názorů.Hele, utíkat před něčím nepomáhá stejně tě to dřív nebo později dožene.Komunikace chybí a to bez emocí a ega.Prostě dejme tomu, že jsi v dětství něco zažil, něco se ti otevřelo a viděl jsi věci, tak jak jsou,to bych pochopila že to pak vnímáš jinak, ale co třeba ruský chlapec který už od svých sedmi let mluví že žil na Marsu a celkem odrovnal vědce který by mu nejraději dali bludnej balvan :) pak kdo má pravdu ....kde je ta hranice? kde ji máme a kam se kdo propojuje.Vím, že ty máš nějakou svoji pravdu, nebo jak říkám něco jsi prožil a z toho vycházíš, jenže je spousta lidí co zažila něco ...pak bych spíš věřila na časové linie kde třeba už tady na zemi proběhla nukleární válka, v další bylo lidstvo probuzeno, v další třeba zvítězilo ve válce Německo což se povedlo i tady,stačí se podívat na to co se děje ... pokud se reset podaří a kdo zvítězí je budoucnost která však nenastala a jediná nejde manipulovat,ZLO BYLO VŽDY NAPŘED, otázka je stejně manipulace jako s časem .TAKŽE zatím bych vše viděla tak že každá možnost je možná...záleží na pozorovateli.Hele když tu píšu že jsi asi v dětství
mohl vidět dál neznamená to že si chci hrát na jasnovidku :D to fakt nejsem jen mi připadáš opravdu hodně skeptický k různým věcem jakoby jsi věděl něco co popírá samotný vesmír a taky mi kdosi napsal o letadlech , řekl něco zvláštního ale nikdy o tom víc neřekl.Takže pokud odcházíš od dezinformací .) přeji ti raději odejít ze země .) otázka je jak, pokud jsme uvězněni ve smyčce jedna z možností však existuje a to vyzkoušet :)



možná že jsi ho znal víc než myslíš .)


nakonec je asi lepší nevěřit ničemu a nic tě nepřekvapí ,snad jen pokud se to stane

18.08.2022 16:47:46 | xoxoxo

Tak tam mělo to dítě zůstat, nebylo by tam lépe než tady? ;) uvidíme, co se ještě stane, je to ale celkem ve své podstatě zábava .) stejně jako vše

18.08.2022 18:36:14 | Constantine

Zajímavá myšlenka. Něco na tom možná bude, ale chce to domyslet. Bála bych se lidského faktoru a přirozené touhy vše ovlivňovat a mít nad tím kontrolu. Na to narazili i v seriálu Stargate Universe. Různí lidé spolu uvízli na vesmírné lodi a museli táhnout za jeden provaz, aby si zajistili přežití. I zde zapůsobil lidský faktor a touha po moci.

16.08.2022 12:25:57 | Marry31

Pěkný seriál a zakončení, ale nedoděláno kvůli jistým aspektům lidství a božství.) stejně jako původní Star Trek počínaje The Cage.)

17.08.2022 19:47:25 | Constantine

Mě se seriál také celkem líbil, ale Atlantis mám z tohoto cyklu raději

18.08.2022 13:36:32 | Marry31

JJ, Atlantida byla trochu uťápnutá, ale dejme tomu, lepší než se dívat na nějaké tajtrdlíky v televizi a na youtubu .)

18.08.2022 13:41:53 | Constantine

Lidský faktor lze změnit! Jak? Nebude podřízen tomuto systému, který je založen na tom, mít víc a být víc. Filmový příklad v podstatě nic nedokazuje, protože vychází z podmínek a myšlení člověka, který žije v tomto pokřiveném světě. Asterický člověk netouží po moci, ta totiž v asterickém pojetí neexistuje.

17.08.2022 00:36:09 | Ciconia

Sen o kolonizaci vesmíru je ZRŮDNÝ, protože nás připravuje na to, že brzy dokážeme "zcivilizovat" Zemi k neobyvatelnosti! Když ne k zničení. To je mentalita a víra PARAZITŮ. Místo abychom planetu zachránili tím, že z Ráje přírody vyženeme ekologickou zrůdu, přemnoženou násilnickou post-opici, Člověka. Utíkejte hned do raket a vystřelíme vás všechny do Vesmíru! :-))) ps: Já jsem ufonek zelenej...

16.08.2022 11:37:09 | Lighter

Sen o kolonizaci vesmíru je ZRŮDNÝ??? Já se omlouvám, ale to je mýlka, protože cesty do vesmíru nás mají ochránit před apokalypsou, kterou způsobí naše hvězda -Slunce. Přijde den, kdy se naše Slunce začne zvětšovat a život na této planetě už nebude možný. Nejde o žádnou zrůdnost, ale o nutnost. Každopádně souhlasím s tím, že se chováme vůči životnímu prostředí jako zmetci. Nicméně, tohle je dáno systémem, který se drží hesla: Po nás potopa!

17.08.2022 00:52:44 | Ciconia

no, zní to povzbudivě - krásně se to čte...a v tom je právě ten háček..:-D*

16.08.2022 09:57:45 | Frr

Věřte tomu, nebo ne, ale žádný háček v tom vskutku není. Stručně řečeno, asterismus nabízí naději, a to v dnešním světě, který ve všech ohledech skomírá, není málo. Na tomto vašem konstatování je vidět, jak s námi tento systém manipuluje. Nemůžete věřit asterismu, protože máte podezření, že za tím vším je něco úplně jiného, podezřelého. Já vám rozumím, protože v tomto světě je vždy něco za něco. Právě proto, že asterismus není o moci ani bohatství, může takovéto pochybnosti vyvolat. NENÍ TOMU TAK!

17.08.2022 01:18:04 | Ciconia

Kdo se bude starat o postižené a nemocné? Jaký máš vymyšlený energetický systém? Jak s vodou? Nikdy se nepodaří vymyslet systém, který bude vyhovovat všem. Dobrá vůle k dávání? I za dáváním je schované braní. V jednom ti dávám za pravdu, ve ztížených podmínkách je větší šance na spolupráci. Jenže my jsme každý opravdu v jiné ,,výši,, vědomí. No nic, počkám si na další díly, třeba se konečně dozvím, jak to máš vymyšlené prakticky.

16.08.2022 08:41:10 | paradoxy

Kdo se bude starat o postižené a nemocné? Jaký máš vymyšlený energetický systém? Jak s vodou? Nikdy se nepodaří vymyslet systém, který bude vyhovovat všem. V tomto vůbec žádný problém není. Musíme cílit na výchovu. Je nutné, abychom se asterismu společně učili, tím ho lépe pochopíme. Vše se vyvíjí, proto samovolně na tyto dotazy asterismus nalézá odpověď. Asterismus není nařízení, je to hledání cesty, takže můžete přispět svým názorem nebo radou, jak tento problém vyřešit. Nikdy se nepodaří vymyslet systém, který bude vyhovovat všem. To je pravda, hlavně nebude vyhovovat těm, co sedí jako Žáby na prameni. Nicméně, některé žáby už to pochopily, jako např. Elon Musk, který si je vědom toho, že musí nastat změna v tomto současném systému.

17.08.2022 01:39:00 | Ciconia

Jestli někdo věří Muskovi, Gatesovi a jim podobným, tak toho moc nevymyslí .) To je jako věřit naší vládě, že to s námi myslí dobře. Ale možná je to všechno jinak a konspirační věci jsou jen další dezinformace v dezinformacích .) Nemyslím to špatně, jen si prosím uvědom, že takoví lidé a jiní nejsou zrovna svatí, ale pěkní kuliferdové .)

18.08.2022 13:37:59 | Constantine

To, že musí nastat změna, s tebou souhlasím, jinak je to pro mě ISMUS jako každý jiný...je úplně jedno jak to nazvem. Klidně mě považuj za Egoistu jako vyšitýho...

17.08.2022 06:59:56 | paradoxy

Ne, opravdu nejde o název, ale o obsah. Než jsem dospěl k názvu ASTERISMUS, byl jsem si vědom toho, že to někdo bude zneužívat a srovnávat s těmi různými ISMI. Každopádně, ASTERISMUS JE NEJPŘESNĚJŠÍ POJMENOVÁNÍ REZONUJÍCÍ S VESMÍREM. Pokud se vám asterické myšlenky nelíbí, tak buďte kritická vůči konkrétnímu obsahu, ale nešpiňte prosím tento přesně vystihující název - ASTERISMUS.

18.08.2022 02:02:02 | Ciconia

Nemám ve zvyku nikoho urážet. Jestli se tě to dotklo, je to tvá věc. Asterismus rezonuje s tvým vědomím...jak jsem psala výše, každý to má trochu jinak. Už předtím jsem ti psala, že jsme každý trochu jinak vědomý. Souhlasím s tebou, co se týče sebevýchovy. Člověk je ale většinou tvor líný, z pohodlnosti přebírá cesty jiných, které se mu líbí. Zkoumat nebo poznávat sám sebe to chce taky odvahu, pohleď třeba i ty sám do sebe a zkoumej své důvody ke vzniku asterismu.

18.08.2022 08:08:13 | paradoxy

Já jsem nebyl uražený. Jen mi vadí to srovnání asterismu s jinými systémy. Každý jsme jiný, tak to má být. Co se týče toho ostatního, tak v můj prospěch hovoří to, že jsem v roce 2016 předpověděl světovou pandemii, v roce 2017 jsem předpověděl, že se máslo bude prodávat cca za 100Kč, že propukne válka na Ukrajině atd. Proč o tom píšu? Lidstvu nezbývá mnoho času, nacházíme se v těžké situaci „za pět dvanáct“. Místo toho, abychom společně pracovali na řešení a změně, tak slyším pořád to stejné. To nejde, každý jsme jiný, lidstvo se musí změnit apod. Pusťte si, prosím, tohle video:

https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR2r6gLioMhgp696ZOzsWptA57peuIl9FjRt1YTbkXApZNNdKYN254DJxvw&v=6Spg-8fbHwc&feature=youtu.be

18.08.2022 12:20:08 | Ciconia

No pokud je pravdivé co píšeš o másle apod., bylo by fajn podat důkaz. Klidně mi tykej. Psala jsem ti jasně, každý sám do sebe a ze sebe- jinak to prostě nejde. A jak píšeš ty a já s tím naprosto souhlasím (alespoň pro tuto chvíli), všichni ukazují na ostatní a křičí- to oni, to oni, ale jsme my všichni....


video podle času, jsem pracující člověk s třema dětma :)

18.08.2022 12:49:01 | paradoxy

Dobrá, tak si budeme tikat, tykat. Hele, asi se budu opakovat, ale tento svět míří do záhuby. Věř mi, že budu šťasten, když budu ve svých vhledech chybovat, což se stává málokdy. Ty důkazy ohledně másla jsou k dispozici atp., ale momentálně se tu nechci odhalit. Proto pořád píšu, že se musíme zbavit zbraní, a zavést jiný systém řízení světa, aby nedošlo k atomovému konfliktu, který je na spadnutí. Ještě tě musím upozornit, že je tu pravděpodobně jeden z těch hochů ze spolku Sisyfos.

18.08.2022 15:26:42 | Ciconia

Lze tu psát do vzkazů...

18.08.2022 15:33:16 | paradoxy

Což o to, čte se to dobře, ale mám stále k tomu výhrady a to, že nevyslovuješ předpoklady. Co když některé nebo dokonce většina informací, které máš nejsou skutečností a pravdou. Když člověk vysloví Aá, musí vyslovit i Bé, protože jak si může být jistý tím, že informace jsou pravdivé. Když si někdo dá takovou práci s něčím takovým, měl by kopat hodně hluboko do hloubky a ujistit se, že informace se kterými pracuje jsou skutečné. Pokud toho nelze dosáhnout, nemůže utvářet závěry, ale bude vícero možností.) protože celá tato story může být zbourána pouze tím, že neexistuje heliocentrická soustava a vesmír není takový, jak nám ho prezentují.) protože kdo ví, jak to je, když člověk hloupě věří těm nahoře a nemá dost odvahy si připustit, že je to třeba jinak .)

16.08.2022 08:22:37 | Constantine

Já se omlouvám. Tyto nekonečně se opakující dotazy, co když, nebo když vyslovíš A pak má následovat B, to jsou ukázkové dotazy materialistického chápání světa. Mainstreamová věda mluví stejnou řečí. Homeopatika jsou podvod, protože jejich účinky nelze ničím prokázat. Vsadím se, že homeopatikům taky nevěříte? Je to šarlatánství, anebo jen placebo, které ovšem funguje i u zvířat. Takže Vám odpovím. Někdy postačí naslouchat svému srdci, čili duchu, a neřídit se rozumem zlomyslného ega. Víc k tomu nemám co dodat.

18.08.2022 01:49:12 | Ciconia

No a nebo ty utváříš a soudíš moc rychle.) poukazuji na skutečnost, že nevycházíš při své teorii o fakta, ale fikci, tím pádem je to jako vše ostatní. A může to být jakkoliv honosné. Zabýváš se jako ostatní teoretickou vědou a slovo teorie už něco naznačuje, ne?.) někdy mně to přijde jako seriál Krypton, ale ne všechny kultury, pokud existují mimo nás, budou fungovat dokonale a krásně, život musí procházet určitým vývojem, utrpení je základ poznání.)

Zkus napřed sám se podívat tam nahoru, třeba spatříš něco jiného a pochopíš, že nakonec je vše jinak.) ale i tak to nemuselo být zbytečné, když se poučíš

18.08.2022 06:59:17 | Constantine

Já nesoudím moc rychle (?), tomu je naopak. Vždyť mám k otištění ještě dva díly, ale to už jsem snad psal. Počkejme do posledního dílu, teprve pak suďme. Jinak prosím o sdělení, jaké neprůkazné teorie máte vlastně na mysli? V čem konkrétně máte pocit, že je zapotřebí jít do hloubky a cosi ještě dovysvětlit?

18.08.2022 11:57:16 | Ciconia

Tak ještě jednou. Když ti řeknu, že existuje Ježíšek a že všem lidem nosí dárky o Vánocích, budeš mi věřit? Nebo budeš dělat teorie kde bydlí, jak to stihne všechno udělat, že když všichni budou na něj věřit, a když budou zpívat koledy, tak nám bude všem lépe ... atd .) Budeš věřit cizímu člověku vše, co ti řekne? Že nosí červené punčošky a že mluví všemi jazyky? Nebo na to zkusíš přijít sám prostřednictvím vlastních pozorování a důkazů? Co myslíš? .)

Pravda je velmi ošemetný jev stejně jako víra. Vůbec nejde o to, zda někdo věří na UFO, ET, na vesmír, na Matrix, na život po a před životem. Teď jsme tu a měli bychom vycházet ze skutečných poznatků, pak bude život lehčí a krásnější. Jenže lidé věří v nesmysly(mysli), co kdo řekne a žijí z druhé ruky bez ověření. Je to pohodlnost a lenost, stejně jako hloupost. Lidem může být jedno, co jim létá nad hlavou, musí mít zdravé prostředí a nějakou potravu. A to, že děláme celá tisíciletí opak nasvědčuje něčemu. Takže bych úplně opustil fantas-magorie o vesmíru apod, a soustředil se sem, na nás, lidi .) Ty opravdu jsou, zatím, na rozdíl od toho tam nahoře .)

18.08.2022 13:30:07 | Constantine

Promiň, ale já o Ježíškovi nepíšu. Musíš uvést konkrétní příklad, jinak to nejde.

18.08.2022 15:00:47 | Ciconia

Asi to tu nebudu zatěžovat, zatím se měj a přeji hodně sil .)

18.08.2022 18:34:11 | Constantine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí