ASTERISMUS NOVÉ VĚDOMÍ A SMĚR KE VZNIKU SPOLEČNOSTI KOSMICKÉ-4

ASTERISMUS NOVÉ VĚDOMÍ A SMĚR KE VZNIKU SPOLEČNOSTI KOSMICKÉ-4

Anotace: Jakákoliv bytost postrádající svobodu, je vystavena nadměrnému strachu, duševně neroste, je ve všech ohledech nedůtklivá, proto se spirituálně nerozvíjí a chřadne na mysli. Kdyby lidská bytost žila od svého zrodu v nesvobodě, nebyli bychom evolučně na sou

Konec dobrý všechno dobré

Kvůli velkému zájmu o tohle téma, vznikly hned dvě pokračování naráz, v nichž se budete postupně dozvídat, na jakých principech může asterismus úspěšně fungovat. Jen pro připomenutí uvádím, že asterismus je o naší budoucnosti, záchraně i adaptaci, stejně tak o evoluci a svobodě, která nabízí prostor k seberealizaci.

Na jednoduchém společenském zřízení, čímž je v tomto případě asterismus, mohou všichni lidé bez rozdílu cosi získat, v první řadě perspektivu do časů budoucích, také potřebnou útěchu a úlevu, jenž komukoliv umožní rozjímat nad tím, co udělat pro záchranu světa, aby naše civilizace žila v míru, taktéž v souladu s přírodou, ale i hvězdnými zákonitostmi, s nimiž koneckonců asterismus koresponduje. Určitě je lepší dělat něco nedokonale, než bezchybně nedělat nic! A proto bychom se měli řídit tímto heslem: „Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek.“ Na jednoduchosti postavená myšlenka, může v těchto nejistých časech lidstvu poskytnout, naději a spásu, především pak světlo na konci temného tunelu. Posuďte sami...


Co je k tomu potřeba?

Jak přivést k životu asterismus, abychom jeho životadárnou moc zavedli do běžného života a reality? Na konci článku uvádím deset základních kritérií a podmínek, s nimiž lze vytvořit plně funkční asterickou společnost. Je zřejmé, že někteří lidé kvůli závislosti na stávajícím způsobu života, budou mít s adaptací vedoucí k asterismu, značné potíže.

Nicméně, pokud je změna nevyhnutelná, zejména když společnost kráčí k úpadku a anarchii, v takovém případě je neprozíravé, abychom se bránili nápravě (změně), jež s asterismem souvisí! Za těchto okolností musím souhlasit s americkým spisovatelem - Nealem Donaldem Walschem, který napsal, cituji: „Člověk má v životě jedinou jistotu: Nic není jisté a všechno se neustále mění. A přesto se změn bojíme a snažíme se za každou cenu udržet setrvalý stav věcí.“

Tudíž mějme na paměti, kdo nic nezkusil, nic neví! V tomto ohledu je zapotřebí překonat strach z neznámého, což je pomyslná překážka, která nám znemožňuje spatřit svět v lepších barvách. Jelikož světlo symbolizuje život, lze ve svitu spatřit vesmírný lesk (systém), jehož účinky mají vliv na biologické funkce živých organismů. Kupříkladu tím, že se střídá den s nocí, tak jsme díky tomu pod vlivem kosmických sil, které stojí za potřebou spánku.

Jakou moudrost z toho můžeme vyvodit? Jakmile máme spirituálně blíže k přirozenosti, čímž je v tomto případě světlo ze slunce, tím více jsme propojeni s podstatou samotné přírody, která je součástí většího kosmického celku. A tak není bezzubé si myslet, když budu tvrdit, že nejvyváženější společenské zřízení, může vzejít právě z toho, co máme nepřetržitě před očima, a tím je přirozený charakter vesmíru, který lze do našeho světa implementovat i s jeho fragmenty dokonalosti. Pakliže tak učiníme, potom nemusíme mít obavy z toho, že vymýšlíme nevymyšlené!

Zastavme se na chvilku nad touto předchozí myšlenkou, tedy proč není zapotřebí cosi vymýšlet, pokud všechno, co potřebujeme k životu, se nalézá v nekonečném universu. Jestli nedochází k hromadění energie, která by měla nepřerušovaně téct svým „vodotokem“, pak to nezavdává příčinu k jejímu akumulování, což znamená, že nehrozí exploze!

Svobodný člověk pluje životem jako nespoutaná energie, žije spokojeně, vnímá intenzivněji lásku, vůně i chutě, vyzařuje z něj krása a empatické cítění, a to se pozitivně projevuje v jeho životě a okolí. Ovšem pokud je člověk nesvobodný, pak je jako sopka, je v něm nashromážděná energie jako v papiňáku, která vybuchne a chrlí smrtící lávu do všech směrů, vypouští jedovaté plyny do ovzduší, šíří zkázu kolem sebe.

Jakákoliv bytost postrádající svobodu, je vystavena nadměrnému strachu, duševně neroste, je ve všech ohledech nedůtklivá, proto se spirituálně nerozvíjí a chřadne na mysli. Kdyby lidská bytost žila od svého zrodu v nesvobodě, nebyli bychom evolučně na současné úrovni!

Takže, když už víme, že svoboda stojí za naším civilizačním vzestupem, v tom případě nemusíme nic zásadního vymýšlet, jestliže chceme urychlit proces, k němuž jsme předurčeni. Pokud předešlému tvrzení o svobodě nevěříte, potom se podívejte na země, kde panuje nedostatek svobody, jak v těchto nesvobodných zřízeních strádá celá společnost, ale především jak jsou tyto nedemokratické kultury v porovnání se svobodnými státy, chudé a zaostalé, prakticky bez vývoje a perspektivy.


Co může uspíšit jeho zrození?

Jak urychlit asterismus, aby jeho ozdravný svit ozářil náš potemnělý svět, co možná nejdříve, čímž by došlo k jeho bezbolestnému zrození a věčnému třpytu, z jehož světelných účinků by mohlo spokojeně lidstvo žít, až do skonání světa! V předchozích dílech jsem na tohle téma uvedl, že éra velkých systémových změn a zvratů je už tady, probíhá v plné síle, a nejde jen o ledabylou proměnu, ale o dosud bezprecedentní opravu společenského řádu a mentální změnu lidstva, kterou lze považovat za konec dosavadní civilizace. Ovšem musím podotknout, že nejsilnější popud k zrození asterismu, přijde zvenčí! I když tomu tak nemusí být, předpokládám, že ledy se nejspíš v tomto ohledu prolomí, až nějaká veřejně známá instituce, kupříkladu NASA či ESA, co se zabývá výzkumem vesmíru, světu odhalí pravdu o tom, že nejsme v kosmu sami!

Než bude veřejně známo, že za hranicí našeho planetárního světa se nalézá inteligentní život, teprve potom se z čista jasna začnou dít dosud nevídané věci, protože i „obyčejní lidé“ se budou zajímat o to, jak se sem na tuhle přenádhernou planetu dostal život? Co je to život? Popřípadě, jaké společenské poměry panují na té či oné mimozemské oběžnici, kde se vyskytují vyspělé mimozemské civilizace. Válčí mimozemšťané mezi sebou, anebo jsou v kosmu také peníze, bohatství či chudoba? Mají zelení mužíčci rádi čokoládu?

Každopádně zpráva o existenci mimozemského života, představuje zvrat v dosavadním lidském chápání, rovněž ztrátu nebo otřesy současného obrazu světa. Pakliže existuje kolektivní vědomí, v tom případě musí existovat i kolektivní ego, které bdí nad touto civilizací. To ego je však nezlomné, což platí jen do té doby, než se změní neměnný obraz reality, která je hřebíkem přitlučeným ke zdi.

Mimozemský život souvisí s vesmírem, takže až do něj skutečně nahlédneme a spatříme tam cosi neobvyklého, co nerezonuje s naší představou o tomto nekonečnu, teprve tehdy pochopíme, že stávající způsob života a uvažování, není často ničím jiným než všeobecným omylem, neboli ztrátou času!

Ovšem odhalení mimozemského života nepřijde jako blesk z čistého nebe, něco takového nelze v dohledné době očekávat, každého jistě napadne. Ale i kdyby obdobný přelom v dějinách lidstva nikdy nenastal, vzhledem k tomu, co všechno se na tomto světě negativního odehrává, nelze vyloučit, že většinová populace začne samočinně a hlavně jinak přemýšlet, a to povede k zrození čehosi, co koresponduje s asterismem.

Buď jak buď, než se tak ale stane, nelze vyloučit, že do té doby současná éra, bude vůbec tou poslední epochou v civilizačním vývoji, která učiní přítrž zhýralému způsobu života, nezájmu a lhostejnosti, a proto bude nahrazena zcela novým světovým řádem, nejlépe s aspekty hvězdného asterismu.

Tomu nahrává i skutečnost, o níž se stále častěji dočítáme v mainstreamovém tisku, kde se v náznacích dozvídáme, mnohdy bez sebemenších skrupulí, že objev mimozemského života, představuje pro lidstvo zásadní milník v jeho osudu a směřování. Nicméně, fakta v tomto směru hovoří jasnou řečí, pakliže je nebudeme vědomě bagatelizovat, což se nám kvůli zmiňované lhostejnosti stává často!

Například - Britský The Telegraph nedávno na tohle téma zveřejnil rozhovor s šéfem divize planetárního výzkumu NASA, s Jamesem L. Greenem. Podle pana Greena je otázkou, zda je lidstvo na objev živých organismů mimo Zemi, připraveno. A to se šéf této divize obává nevýznamných mimozemských mikroorganismů. Jakpak by asi pan Green referoval o tom, kdyby jeho úřad měl důkazy o inteligentním mimozemském životě, že?

Domnívám se, že za těmito povrchními obavami lze nalézt jiné důvody, které souvisejí se současným civilizačním řádem, jenž byl založen z dnešního pohledu na již zastaralém finančním systému, který degraduje obraz současné civilizace, o svobodném člověku ani nemluvě!


Psáno ve hvězdách

A tak není od věci se zamyslet nad tím, zdali na jiných nepozemských světech, není náhodou asterismus, nebo tomu něco podobného, nedílnou součástí společenského zřízení, které úspěšně formuje tu či onu civilizaci, a to kdekoliv v nedostupných dálavách vesmíru.

Skutečnost o tom, že existuje inteligentní život mimo Zemi, představuje v našem chápání třeskutou změnu, jiný pohled na náš vlastní život, ale i nepopsatelnou historickou událost a biologické „ZEMĚTŘESENÍ“, které by učinilo všem dnešním rozdílům přítrž! Jaké rozdíly mám na mysli? Jde o to, že rozdíly a rozdílnost podněcuje lidstvo proti sobě. Kvůli rozdílným náboženstvím se vedou od nepaměti náboženské války, taktéž jazyková odlišnost mnohdy přispívá k nevraživosti mezi jednotlivými národy, a nakonec vůbec nejprimitivnější rozdílnost, čímž je rasová či etnická odlišnost.

Pochopme už konečně, že příchozí mimozemšťané nebudou rozlišovat mezi Němcem a Rusem, Angličanem či Francouzem, zrovna tak nebudou dělat rozdíly mezi bělochy a černochy atp. Kdyby sem náhodou mimozemšťané zavítali, pak se nebudou určitě zajímat o to, kdo je křesťan, muslim či žid! Nebudou zkoumat, kdo je kdo, protože všichni pozemšťané jsou pro jakéhokoliv kosmického návštěvníka bez rozdílu, příslušníky lidského rodu.

Z tohoto úhlu pohledu se stává naše národovectví pouhou bublinou, jež s eventuálním příchodem mimozemských entit sem na Zem, praskne! Navzdory tomu, že jsem patriot české země a kultury k ní přináležející, viděno mimozemskými očima, nejsem víc než obyčejný člověk, to platí pro kohokoliv, kdo se na této planetě narodil.

Dokud tohle výše uvedené lidstvo nepochopí, budeme v kosmu považováni za vesmírné neandrtálce. S inteligentní, leč primitivní rasou, nelze totiž vstoupit do přímého kontaktu! Zaostalost myšlení stojí v cestě odvážným lidským myšlenkám, a tak se dostáváme k zásadní otázce, kdy a jak nás budou mimozemšťané kontaktovat? Jsem přesvědčen, že nejsnadněji k nám mohou proniknout skrze reinkarnaci (převtělení).



Příchod a poselství mimozemské duše

Představte si čistě hypoteticky, že kdesi uprostřed zbytků amazonských pralesů, se narodí nativní člověk (indián), který začne o sobě prohlašovat, že je součástí vyššího kosmického vědomí, a že jeho zrození a příchod sem na zem, není náhodou, protože je převtělením duše, jež nepochází ze Země! Z tohoto nenápadného indiána se pak vyklube náčelník kmene, později významný myslitel, jenž začne nezištně pomáhat všem lidem v nouzi, navíc bude šířit pravdu o životě a vesmírných civilizacích, které jsou v tomto kosmickém prostředí s námi v určité koexistenci, což je skutečnost dosud lidstvu neznámá.

Prostřednictvím jeho sdělení, budou pak k lidem přicházet potřebné informace, které této civilizaci umožní vstup do elity kosmických (hvězdných) národů. S pomocí této reinkarnované duše (indiána), se tak budeme moct připravit na první kontakt s dohlížející mimozemskou civilizací, která nad námi bdí od počátku věků.

Je to docela mazaný způsob, jak nerušeně navázat spojení s neandrtálskou civilizací, která začíná postupně (evolučně) dospívat, pakliže nechcete tento přirozený vývoj, z pohledu odpovědného pozorovatele narušit. Doufám, že jste pochopili, o jak složitou záležitost jde!

Osvícená duše usídlená v této indiánské bytosti, zaujme ležérní veřejnost natolik, že si nakonec egoistická společnost připustí, chtíc nechtíc, že stávající způsob života je neslučitelný s udržitelností životního prostředí, čímž je řečeno vše. Díky tomu pak světová veřejnost dospěje k přehodnocení situace, z níž povstane nový světový řád a systém s atributy kosmické moudrosti. Tím se znovu dostáváme k asterismu, neboť touto myšlenkou se přibližujeme k zrození čehosi, co dává lidstvu novou naději.
Autor Ciconia, 21.08.2022
Přečteno 338x
Tipy 2
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (47)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Oblbující mix všeho možného i nemožného. A to jsi vše vymyslel sám? Nové náboženství ufounů? :-) Ani slovo "asterismus" jsi nevymyslel, znamená úplně něco jiného...

22.08.2022 16:45:05 | Lighter

Asterismus je výrazná skupina hvězd na obloze, které nepatří mezi 88 oficiálních souhvězdí. Díky tomu, že asterismus souvisí s hvězdami, je takovéto pojmenování pro budoucí civilizační řád a systém, víc než výstižné. Asterismus koresponduje se slovem hvězdný, a tak není trefnějšího názvu, který přesně definuje fungující společnost založenou na hvězdném principu.

22.08.2022 17:12:17 | Ciconia

To vím, případně si to vygoogluji. :-) Ale lidé potřebují především lidský přístup přiměřeně lokální, ne jakýsi cizí globální hvězdný ještě více odlidšťený neboli odcizený...Musíme se vrátit do normální přírody a ne nenormálně utéct zbaběle do chladného vesmíru...

23.08.2022 10:09:35 | Lighter

Musíme dokončit evoluci. A ta končí ve vesmíru. Tam jsme byli stvořeni.

23.08.2022 13:36:35 | Ciconia

Mě vytáhlo slunce z hnoje!se říká. A Země není součástí vesmíru? :-D Jedinou možnou změnou je pro člověka změna myšlení k lepšímu. A tvoje asterické fráze nedokazují nic takového...

23.08.2022 13:43:10 | Lighter

A Země není součástí vesmíru? Ale na Zemi nevznikl život! Život sem přišel, proto musíme do vesmíru, tedy pátrat po kolébce života. Jedině tak se dozvíme proč jsme tady, a hlavně proč žijeme.

Jedinou možnou změnou je pro člověka změna myšlení k lepšímu. Ano, s tím naprosto souhlasím. Ale jak toho chcete dosáhnout? Asi tak že napíšete - Jedinou možnou změnou je pro člověka změna myšlení k lepšímu. Není to málo? Nechcete nabídnout víc? Já nabízím Asterismus, který vychází z konceptu: To, co jest dole, jest jako to, co jest nahoře a to, co jest nahoře, jest jako to, co jest dole.

A tvoje asterické fráze nedokazují nic takového...Asterismus není fráze, jde o systém, který napodobuje život ve vesmíru. Kosmonauti žijí asterickým životem, nevěříte, tak se jich zeptejte.

24.08.2022 01:00:48 | Ciconia

Kolébka života je krásná fráze. Ty víš kde vznikl život? Jsi PánBůh? :-))(Jsem ateista, takže vtip. kdyby ti to nebylo jasné.)

"To, co jest dole, jest jako to, co jest nahoře a to, co jest nahoře, jest jako to, co jest dole. " je vyjádřením, že je to všude a z principu stejný "jeden svět". Takže nezáleží kde jsi nebo kde "vznikl život". Energie je stejná. Nikdo a nic není vyvolené.

Dosáhnout změny myšlení (ve smyslu ekologickém či civilizačním či stylu jak žije) může jen člověk sám. Proto všichni mocichtiví chtějí manipulovat dav. Já mluvím o výchově davu. Vlastně sebevýchově, aby žádný dav neexistoval, osobní humanismus. Tvoji snahu o jakýsi "asterismus" oceňuji, ale nic nového nepřináší. Až přijdeš na to "jak změnit k lepšímu jednoho člověka neboli jeho svět" a to masově, zatleskám ti. Bude to na Nobelovku za mír.

24.08.2022 10:45:47 | Lighter

Kolébka života je krásná fráze. Ty víš kde vznikl život? Jsi PánBůh?

Stačí vědět, že Země je 4,54 miliardy let stará, zatímco stáří vesmíru je 13,7 miliardy let, což znamená, že naše planeta je velmi mladá, tak mladá, že život logicky musel vzniknout jinde.

Jsi Bůh? To je ateistická otázka, to nehodlám komentovat.

"To, co jest dole, jest jako to, co jest nahoře a to, co jest nahoře, jest jako to, co jest dole. " Jde o hlubokou esoteriku, text se nalézá na Smaragdové desce. Tvá interpretace je úplně mimo. V tomto směru doporučuji číst Camille Flammariona. Možná pak pochopíte.

24.08.2022 21:49:13 | Ciconia

Já mám rád i sto let stará scifi, ale za zdroj vědeckých poznatků to nepovažuji. :-) A výklady Smaragdové desky také ne.

25.08.2022 12:22:45 | Lighter

To je záležitost posouzení.

25.08.2022 17:07:32 | Ciconia

...jsem tisíce let stará moudrá duše Světa a řeknu ti, nic novýho ani moudrýho jsi nevymyslel...;-))asi jsi mimoň-zemšťan sám...

22.08.2022 14:51:26 | Marten

Ano, já jsem nic převratného nevymyslel, souhlasím. Nicméně jsem první člověk, který upozornil na to, že naše civilizace musí fungovat na principech hvězdného řádu, který jsem pojmenoval jako ASTERISMUS. Díky za názor

22.08.2022 16:58:54 | Ciconia

...a co to jako znamená asterismus?...a jakej hvězdnej řád, nějakej už existuje u mimozemšťanů?...;-) a vidím, že se ptám stejně blbě jako Lighter nade mnou...

22.08.2022 19:05:31 | Marten

Ano

22.08.2022 22:23:30 | Ciconia

A co když ne? Co když tam nic není? To by bylo, co?.) Máš verzi i pro toto? Nebo si to ani nepřipouštíš? Potom by to bylo dost jednostranné (a zbytečné se tím zabývat), nemyslíš?

23.08.2022 06:46:27 | Constantine

Co když tam nic není? Vím, co jsem viděl a zažil. Víc toho nepotřebuji.

23.08.2022 13:32:39 | Ciconia

Ty jsi byl ve vesmíru a viděl naší kulatou modrou kuličku, co letí vesmírem? Gratuluji.)

23.08.2022 21:21:49 | Constantine

Ty jsi byl ve vesmíru a viděl naší kulatou modrou kuličku, co letí vesmírem? Když Vám napíšu, že jsem byl ve vesmíru, změníte názor na Asterismus a přidáte se?

24.08.2022 01:03:59 | Ciconia

Jen se ptám, zda ano, pokud ne, což je pravděpodobné, tak nic nevíš a nemůžeš vědět, stejně jako používáš různé fráze, kterým stále nerozumíš, neopakuj ostatní a zkus na to přijít sám.) tvé vysvětlení, co nahoře, to dole - nemusí být opět správné, stejně jako věřící, co opakuje bibli.) už jsme se dozvěděli, že jsi prorok, vizionář, teď to znělo jako sektářství a v tom spása rozhodně pro lidstvo není.)

Určitě jsi nadšený, že se zase letí kolem měsíce a hodlají tam přistát, co?

Nový začátek,
nejzazší mez,
ale jednou pro vždy věz,
že náš počátek,
je úplně jinde,
milý pane.)

24.08.2022 07:25:43 | Constantine

Stop a šíření zbraní, to jste taky odmítl. Takže chápu, že je pro Vás Asterismus nepřijatelný. To je v pořádku, já tomu rozumím.

24.08.2022 22:11:42 | Ciconia

Jen se ptám, zda ano, pokud ne, což je pravděpodobné, tak nic nevíš a nemůžeš vědět, stejně jako používáš různé fráze, kterým stále nerozumíš, neopakuj ostatní a zkus na to přijít sám.

A já zas odpovídám touto formou.

už jsme se dozvěděli, že jsi prorok, vizionář, teď to znělo jako sektářství a v tom spása rozhodně pro lidstvo není. Proč mi podsouváte to, co jsem nepsal ani netvrdil. Vaše závěry jsou absolutně chybné, protože sektářství je urážka. Jo, každý jsme z jiného těsta, já jsem věřící člověk, Vy ne, já se snažím šířit svobodný Asterismus, Vy jen kritizovat, ale nic nenabídnout. Nechtějte důkazy, ale požadujte dobro, nebo kritizujte zlo, pokud v ho Asterismu nalézáte.

24.08.2022 22:08:37 | Ciconia

Ne, ne, jsi úplně mimo .) bohužel, nekritizuji, jen ti tu stále píši, že informace, ze kterých celou dobu čerpáš nemusí být pravdivé a tím pádem celá tvá teorie je postavena na lži a dezinformaci, a jak to přijmeš je na tobě, jen píšu dokola, že je pravděpodobně vše jinak, toto není kritika, ale fakt k tomu, abys zkusil čerpat a získávat informace jinak než od druhých lidí.) tyto kolotoče pohádek jsou tu dost dlouho a putují k jedné z možných připravených dalších cest, které tu šíří jistí lidé ke svému účelu a závěru a ty tu je šíříš dál, tím pádem se nelišíš od jiných, tak to je.(

Ještě jednou, zbraň není fyzická věc třeba do ruky, ale lidské naprogramované myšlení. Takové, které utváří třeba tyto fantasy magorie o vesmíru a ufonech, můžeš to brát jako jeden z názorů dalšího člověka, nebo s tím sám něco udělat, ale to bys pro začátek musel všechno přehodnotit a začít od začátku, nezaujatě. Což asi není možné, když nejsi svobodný v myšlení. Otrok si neuvědomuje svoje vězení, protože je v něm celou dobu.(

24.08.2022 23:04:16 | Constantine

Citát k zamyšlení. Tato slova prohlásil Robert Oppenheimer při prvním testu atomové bomby:
„Stávám se smrtí, ničitelem světů“ Citát pochází z indckého eposu halamagavakapagadgaradgídhagíta.“

25.08.2022 01:37:31 | Ciconia

Ano, Oblíbený citát sociopatů, psychopatů a násilníků, jak jinak.)

25.08.2022 13:08:40 | Constantine

Ano, Oblíbený citát sociopatů, psychopatů a násilníků, jak jinak. To jsou přesně ti, co vymýšlejí a vyrábějí zbraně. A kdo je neodsoudí patří k nim! Já jsem tak učinil, a co ty?

25.08.2022 17:12:42 | Ciconia

Nemůžeš odsoudit lidi za toto a to je jeden z těch důkazů, že toho moc nevíš a jak to funguje. Každý je zodpovědný sám za sebe. Ale je tam jedno velké ale... Mohou za to zlé síly, co tu operují po věky. Ovládají lidi, manipulují atd.. Já tě mohu odsoudit za to, že šíříš bludy, chaos a zlo. Ale proč bych to dělal, že? Musíš si uvědomit sílu svobodné vůle a co to znamená. Co je to duše, cesta poznání atd. Je toho spousty, co nezmiňuješ kromě toho prologu, ale hlubší stopa chybí. Když dáš navybranou někomu mezi zlým A a větším zlým B, je to možnost nebo výběr? Není, je to manipulace, co jiného. Kdyby existoval bůh, tak proč nezasahuje a nechá nás trápit? To je otázka pro věřícího člověka, za kterého se považuješ, ne?

25.08.2022 17:39:07 | Constantine

jen ti tu stále píši, že informace, ze kterých celou dobu čerpáš nemusí být pravdivé a tím pádem celá tvá teorie je postavena na lži a dezinformaci.

Dobrá, pokud považuješ informace agentury NASA za dezinformace, tak budiž. Nicméně, Asterismus vychází právě z těchto zdrojů. Prosím, moc prosím, napiš jedinou dezinformaci, kterou jsem kdy uvedl. Moc prosím!

Jinak, kdo zbraně neodsoudí, jakoby sám z nich střílel do lidí!!!

25.08.2022 01:32:38 | Ciconia

A právě proto to je špatně, používáš vymyšlený pohádky a nezakládá se to na skutečnosti, což je škoda. Pokud jsi tím tak posedlý, měl jsi si najít i druhou stránku těchto mainstreamových vědeckých proudů k oblbnutí lidí. Cožpak opravdu věříš těmto lidem, co nemají žádný fyzický důkaz? Je tak smutný, že to lidé žerou místo aby se obrátili jak píšeš k sobě, mnohdy si protiřečíš ve svých dílech, je to matoucí. Prostě jedna babka povídala, že druhá byla u holiče, ale byla na mani peni.) takto to zní. Jestli ty chceš ty materiální důkazy, které několikrát sám zavrhuješ, tak si najdi alespoň jeden svůj, co dokazuje tyto pohádky, ale nenajdeš, žádný není .)

Jen tak pro informaci, to, co tak úžasně popisuješ je základem socialismu, krásný Startrekovský systém, jestli ti není 200 let, tak jsi to nevymyslel.)

Tu zbraňovou spoušť spouští lidská vůle a mysl.

Podle mě všechny fakta, co uvádíš ohledně fyziky nejdou podložit, stáří, vesmír, země, prostě cokoliv nejde jakkoliv dokázat, je to jen teorie, neboli pohádka, bohužel

25.08.2022 13:18:49 | Constantine

Jen tak pro informaci, to, co tak úžasně popisuješ je základem socialismu, krásný Startrekovský systém, jestli ti není 200 let, tak jsi to nevymyslel.)

Je mi líto, nic co je uvedeno v Asterismu jsi nepochopil a stále nechápeš. V tomto případě se nabízí jedno řešení, které ti zároveň poskytne důkaz, o kterém pořád cosi píšeš.

K první výpravě lidí na Mars bez návratu na Zemi se přihlásilo přes 200.000 zájemců, z nichž by první pionýři mohli na rudé planetě přistát už v roce 2025. Můžeš se přihlásit, když chceš důkaz o tom, co je to Asterismus. Můžeš si to ověřit na vlastní kůži. Víš, ve vesmíru nelze žít jinak než astericky, pokud máš důkazy, že to jde jinak, tak je prosím uveď.

25.08.2022 16:59:56 | Ciconia

Doufám, že jsi se přihlásil ty, nikdy bych tam nevlezl, protože jim nevěřím .) jako Židi, co se šli sprchovat..atd. Doufám, že jsem už něco pochopil, takže tato manipulativní dobrodružství není pro mě, snažím se být svobodný tělem i duchem.)

Důkazy bys měl předložit ty, jako to zpochybnění gravitace, protože pod pojmem zpochybnění mi vyskočí to, že neexistuje, tudíž jak můžeš věřit na to, co z toho jasně vyplývá?

Důkazy musíš předložit ty k nezávislému zkoumání. Ale opravdové empirické bádání a ne jen teorie.) co si pod tím představíš je jen na tobě. Na tom záleží. Jen ti tu dokola píšu a snažím se poukázat na spousty věcí.

Možná v akademických kruzích je tohle další cesta zkažené společnosti, kdo ví, pro mě je to nepřijatelné z mnoha důvodů a ani si nemyslím, že pro ostatní lidi. Nepočítáš totiž moc s odlišností různých lidí a jak jsou naprogramováni, budou bránit totiž systém za každou cenu, i kdyby měli umřít, tak je toto pro drtivou většinu nepřijatelné, protože jsou takto vychování systémem.

Bylo by ideální a skvěle, kdyby lusknutím prstů se vše změnilo a lidi by byli jiní, ale nejde to a s tím vůbec nepočítáš.)

Svět, tak jak ho známe se změní, to je jasné, ale nevěřím, že k dobrému. To, že s tím nesouhlasíš je správné, každý má víru a i já mám víru v dobro lidí, ale také vím, čeho jsou lidé i ne-lidé schopni.

25.08.2022 17:29:39 | Constantine

Nepočítáš totiž moc s odlišností různých lidí a jak jsou naprogramováni, budou bránit totiž systém za každou cenu, i kdyby měli umřít, tak je toto pro drtivou většinu nepřijatelné, protože jsou takto vychování systémem.
TAK TOHLE JE TO CO JE DŮLEŽITÉ VĚDĚT BOHUŽEL JE TO TAK!


A VYPÍCHLA BYCH TO NE-LIDÉ ! kolik živích lidí je tu?

25.08.2022 17:38:55 | xoxoxo

On to tam nakousl, ale neřekl to jejich magické číslo 144000.) což je divný.)

25.08.2022 17:41:19 | Constantine

200.000 zájemců a ví kam poletí? :) hele viděl jsi film OSTROV? BACHA NA MASOVÉ PŘEPRAVY někam kde není návratu.Sleduj toky peněz a pak kdo vlastní technologie

25.08.2022 17:29:26 | xoxoxo

Poletí na Mars. Ale to přece není důležité! Podstatné je, že budou muset žít astericky.

25.08.2022 18:03:00 | Ciconia

200.OOO lidí poletí na Mars:) hm, to není podstatné kam ti lidé opravdu poletí?to se mi moc nezdá, takže otázka, ty poletíš? měl by jsi jako první být na palubě pokud ti jde o Asterismus jako takový.Obdivuji lidi jak se nechají snadno zmanipulovat,je otázka kdo to celé řídí a jak.Ostatně nic nikde nepíšeš o tom kdo je v pozadí těchto programů,kdo sponzor a jaký lidi poletí.Jak jsem psala za vším je vždycky něco.Lidé domrví jednu planetu a jdou posrat druhou.) nic ve zlém ale lidé by prvně měli pochopit kdo jsou a ne opouštět zem s tak málo vědomostmi o celkovém bytí...hráči tady na zemi zatím řídí vše hra není dohrána a pokud nevím jakou má protihráč v rukávu kartu je to hazard.Myšlenka Asterismu je pěkná ale jako vše zneužitelná těmi kdo mají moc na vrcholu pyramidy, ti kdo ovládají mysl....víš kdo postavil Pyramidy, jací tvůrci dokonalou architekturu? co byla Velká Tartárie? pokud nevím nic o svých předcích,životě samém a jak to funguje a kdo jsem, kolonizace jiných planet je jen další pokračování v neznalosti a stejným programům.Když bych vycházela z předpokladů že Mars má poskytnout domov 200.000 pionýrům jak hezky říkáš,bereš v potaz i možnost že by byl Mars už osídlen někým jiným? jak přijmou kolonizátory ? Jak říkám neznáme zem jak můžem znát Mars

25.08.2022 19:43:28 | xoxoxo

Já propaguji Asterismus, nikoliv lety na Mars. Proč bych měl letět na Mars? Já chci asterismem zachránit tuhle planetu, tohle životní prostředí. Znovu jsem nebyl pochopen! Jen pro Vaši informaci, ty lety na Mars jsou organizovány nizozemskou společností Mars One. Jinak o pyramidách apod., jsem napsal desítky různých článků a zamyšlení, která byla vydaná v různých časopisech zabývajících se ezoterikou.

Když bych vycházela z předpokladů že Mars má poskytnout domov 200.000 pionýrům jak hezky říkáš,bereš v potaz i možnost že by byl Mars už osídlen někým jiným? jak přijmou kolonizátory ?

Když na to přijde, tak lidé nemusí vůbec žádnou planetu kolonizovat. Můžeme si postavit obří kosmickou loď typu Měsíce. Ale jinak jsem přesvědčen, že jsme na Zem přišli z Marsu. Proto nás to tam táhne, na rudou planetu, která byla kdysi modrá jako Země. Z pohledu asterismu nikomu nehrozí, že by se ocitl v otrockých poutech, že se někdo bude chovat jako dobyvatel, Hernán Cortés, který dobýval říši Aztéků. Pokud by nějaký život na Marsu zůstal, tak lze kolonizovat jiné planety a Měsíce, kterých je tu dost. Mimochodem v Aster kodexu, což je takové základní desatero, budou všechny zákonitosti pro rozvoj asterické společnosti zveřejněné. Asi zítra zde otisknu.

26.08.2022 15:35:11 | Ciconia

Zajímalo by mne co jsi viděl a zažil,tedy pokud o tom chceš mluvit.Nakonec já nikdy neříkám nikdy ,takže to co tu ostatní píšou je jejich tvrzení nic víc, jejich pohled.Ovšem když si člověk připustí že vše může být jinak nic ho nepřekvapí ,)

23.08.2022 20:55:08 | xoxoxo

Vždy je škoda, že ti, co něco prý zažijí a vědí, o tom nesmí mluvit a ti, co mluví, jsou dezimformátoři.)

24.08.2022 07:28:00 | Constantine

je také škoda že někteří mluví až už se něco stane..pak říkají že to věděli .) hm svět asi chce být neustále klamán dokolečka dokola padáme hloubš...mě třeba zajímalo co opravdu viděl anebo je to zase jen někdo kdo si hraje na vizionáře až už se věci stanou

24.08.2022 18:05:54 | xoxoxo

Zajímalo by mne co jsi viděl a zažil,tedy pokud o tom chceš mluvit.

Zažil jsem toho dost, ale je to nepublikovatelné. Ale to není podstatné, protože má snaha spočívá v tom, abychom se konečně probudili, a žili po boku na úrovni vyspělých mimozemských civilizací a národů, kde jsme očekáváni.

24.08.2022 01:13:21 | Ciconia

nepublikovatelné ? a to proč?pro mě blázna to třeba podstatné je .)

24.08.2022 18:03:00 | xoxoxo

Tomu rozumím, ale bohužel, některé věci se drží pod pokličkou. Možná až přijdou asterické časy, bude pluralita názorů možná.

24.08.2022 22:16:40 | Ciconia

říká ti něco Auroran Dift Lavus? Persuanes? já jen že jedete podobný směr.Chápu tady ale i Constantina, jednoduše proto že by opravdu měl člověk vycházet ze svých myšlenek a hledání, zkoumání a jít do sebe do vnitř svého vesmíru, nespokojit se s jen s tím že už to někdo tak objevil nebo napsal a je jedno jak studovaný byl,vždy by mělo jít o vlastní zkušenost a prožitek, něž ho hledat jinde.Tvrdíš že vesmír je starý 13,7 miliardy let ,ale je to pravda? kdo může naprosto najisto tohle tvrdit když neznáme ani svou historii planety , to už je pro mně trochu zavádějící a nemusí se zde házet citáty .) jsem z těch co nic nezavrhují ale ani slepě nenásledují, nakonec celá naše historie je vylhaná a já už mám dost rádoby vizionářů po katastrofách, to svedu taky předpovědět něco co bylo, jde o fakta o seriozní bádání bez vedení do propasti.Řekla jsem také že to tady až do 4 dílu tvé úvahy je k něčemu použitelné a možná i nabízí jinej pohled,ovšem za předpokladu že víš o daném tématu víc než tu píšeš,jinak je to jen pěkná scifi..mrkni na internet kolik tam je podobných vizionářů takže pravda byla pěkně skrytá tisíciletí a města zahrabána proč? kdo byla civilizace ta první v osidlování země, ani to nevíme.Proto bylo pro mě celkem důležité co jsi zažil a co víš a opět zase stejný scénář držení věcí pod pokličkou:)) toho je taky plný internet..naděje-zklamání-naděje - nechci se ti vysmívat to ani náhodou jen chci říct že to kde se pohybuješ je tenkej led když nevíš kdo tady opravdu tahá za provázky a jaká technologie opravdu existuje ,ne ta co odtajňují aby lidi zmátli....bacha na falešné proroky ,když sám neznáš pravdu je ošemetné ji šířit jako důkaz.Vím že asterismus existuje ale má mnoho mezer v tom že stále nic nevíme jen si to domýšlíme.Lidi kteří něco opravdu ví a mohou něco změnit by mluvit měli ,to je můj názor ale nevnucuji,jsem jen pozorovatel .)

25.08.2022 10:32:43 | xoxoxo

Tvrdíš že vesmír je starý 13,7 miliardy let ,ale je to pravda? Než někoho odsoudíte, tak si prosím zjistěte fakta.

Je mi fakt nepříjemné, pokud mi někdo něco podsouvá a není to pravda. To byla odpověď na otázku, že Země není kolébka života, že život přišel sem z vesmíru. Je to Constatine, který chce pořád nějaké důkazy a zdroje, ale sám nedokáže odpověď na otázku, co dezinformačního jsem vlastně napsal. Asterismus není pohádka, je to způsob života, který kopíruje např. osidlování Marsu. Já jsem tento systém nevymyslel, jen jsem na něj upozornil, že jde o možnost, která nám může zachránit pozemský život, který teď kolabuje. A socialismus to už vůbec není! Jinak těch různých náznaků o minulosti, kterou neznáme a manipulaci atp., tak jsem to byl já, kdo veřejně zpochybnil zákon o gravitaci, rudém posuvu, s nímž souvisí Velký třesk. Takže tohle rýpnutí není na místě. Znovu musím zdůraznit, Asterismus není žádné sci-fi, ale způsob života, jak přežít ve vesmíru, tedy na nějaké cizí planetě, kterou budeme muset jednou osídlit - kolonizovat. Když budeme žít tady na zemi jako ve vesmíru, nebudou se ničit deštné pralesy a příroda vůbec, a to je předurčená budoucnost lidstva.

25.08.2022 16:43:15 | Ciconia

já nechci rýpat a už jsem i psala že vůbec něco dehonestovat, klídek .) jinak dost věcí je i v Můj otec byl u MIB, dejme tomu že o Marsu tam davají nějaké info i o měsíci apod. jde o rozhovor whistleblowera a jiných přímo navázaných třeba k projektům v Antarktidě.Je tam něco podobného další části asi u nás neseženeš.Tím chci říct že mě zajímá každý pohled a to ze všech stran, je dobré podívat se na dokument Okem Boha Hora ,jen tak pro zajímavost.Hlavně mě zajímalo jaké jsi měl ty své info,co jsi zažil, jenže o tom nesmíš mluvit což je pak opět cesta do nikam a jen to pak otvírá další otázky.Pokud mám co říct rozhodně bych mluvila, je za pět minut dvanáct, na tajemství už opravdu není moc čas

25.08.2022 17:15:24 | xoxoxo

Tak nějak, xoxíku, jak někdo opravdu dospěje k tomu, že je něco nějak staré? Uhlíková metoda je neprůkazná a navíc se dá měřit jen věci z uhlíku, že.) což většina lidí nechápe, takže mě fascinuje, že najdou někde něco, co uhlík neobsahuje a řeknou, že je to nějak staré ;)

25.08.2022 13:26:31 | Constantine

nevím, vždy když mi někdo řekne xoxíku,zní mi to jak keksíku nějak divný :D jinak uhlíková stopa o tom by EU A JÍ podobní mohli žvanit asi nekonečně, no lidi se brzo začnou divit až jim řeknou že šťastný je člověk když nic nevlastní a oni to břímě vezmou na sebe v digi koncentráku.) jinak už tu končím,je to tu už dost nepřehledný, autor se prostě snažil něco říct a snaha se cení,je už na lidech cestu hledat sami, žádný IT nic za nás nevyřeší

25.08.2022 16:35:56 | xoxoxo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí