GO- trochu jinak

GO- trochu jinak

Anotace: ...zas jsem si jednou sedl a něco vytvořil, ale tentokrát je to o něčem co mě i trochu zajímá a nad čím jsem už nějakou dobu přemýšlel...posuďte...prosím..

Opět jsem si jednou jen tak sedl a řekl, že bych si mohl pro tentokrát trochu za uvažovat. A téma? Už na něj myslím delší dobu. Vím, že nějaké lidi tímto tématem odradím, ale…Snažím se zauvažovat nad Globálním oteplováním. Ale trochu jinak, tak jak nad ním přemýšlím už několik týdnů.

Jistě, globální oteplování tu je, bylo a bude. Není to věc nad kterou se může mávnout rukou, ale není to věc, která pochází jen od lidí. Nemohu nic vytýkat vědcům, ale můj názor je trochu jinačí. Skutečně doufám, že nikoho neurazím.
Teplota na planetě Zemi, naší zelené(spíše šedivé) matičce, jistě stoupá. A první problém, který je na vinně jsou lidé. Ano, s tímto souhlasím, ale nejsou to jen lidé. Určitě Zemi neprospěje, když do vzduchu se vypouští všelijaké jedy atd…Ale také ji neprospěje když je blízko u slunce. Občas se nad tím zamyslím. Někde jsem četl, že vše po velkém třesku se začalo rozšiřovat. A vše stále letí. Bylo tam i přibližné číslo, kterým letí země vesmírem, to si jistě už nepamatuji. Ale stále se vlastně vzdaluje od středu toho všeho. A s ní, tedy spíše se sluncem letí Země a ne obráceně. Ale, kdo řekl, že by se Země nemohla přiblížit ke slunci trochu více než je obvyklé? Ano, okolo slunce běhá země v elipsách, ale všichni si myslí, že když ji oběhla už tolikrát kolikrát ji oběhla, že můžou říci toto tu už bylo. Na tomto místě už stála. Ale to přece není pravda. Vše je poprvé. Každý den, týden, měsíc, rok, staletí atd.. žije země. Ale co si řeknou lidé? „ Áaach za se pondělí, opět do práce. Za se bude to a samé.“ Ale co na tom stejné? Země stojí jinde, slunce stojí jinde, člověk je starší, takže to nemůže být stejné. Jakou mají vědci jistotu, že to co se děje se už někdy dílo? Od někoho jsem slyšel, že kolem třicátých let minulého století byla zima, že ani nezamrzly louže, a že kolem roku 1800 byly měsíc v kuse třiceti stupňové mrazy…nejspíše globální oteplování.
Ale vlastně co jsem chtěl hlavně říci. A co je vlastní pro člověka. Když se naskytne nějaký problém, který nemá řešení a nebo ho má, ale nikdo není schopen na něj přijít. Musí si člověk rychle najít něco co by ten problém mohlo aspoň z části zastřít do pozadí.
Podle mě, tento moment není největší problém Globální oteplování, ale něco mnohem většího, ale na to je člověk(i já) jen malé zrnko v nekonečné poušti…

A co říkáte Vy?
Autor Láďa, 23.05.2007
Přečteno 380x
Tipy 1
Poslední tipující: Pohjolanka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

vážně zajímavý názor, zrovna jsem do téhle kategorie podobnou úvahu napsala a tuhle myšlenku jsem už mockrát rozebírala, ale až ty jsi mi pomohl ji utřídit a trochu pochopit... výborně napsáno, jen by to možná chtělo trošku víc rozvést, alespoň já bych si ráda pročetla tvoje myšlenky

29.06.2007 00:15:00 | Adelaine

Velmi zajímavá úvaha, sice věřím vědcům, ale máš tam
úžasné postřehy, nad kterými přemýšlím. Všechno je
relativní a determinováno...

23.05.2007 08:59:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí