Máte rádi podzim?

Máte rádi podzim?

V nadpisu článku stojí otázka "Máte rádi podzim?". Ano, ptám se. Co si o něm myslíte? Líbí se Vám podzim? Příjde Vám třeba romantický nebo tak něco? Mě osobně příjde romantický hodně, už jenom když každý den cestou ze školy (cestou do školy to jaksi nestíhám vnímat), kdy chodím přes park, pozoruju ty zabarvené lístky a to všechno okolo, prostě PODZIM, barvy. Až uschnou, zhnědnou a na zemi jich bude hafo, určitě neodolám a projdu se v nich. Že bych se v nich vyválela, tak to zase ne, ale kdoví, člověk míní, časy mění.
No, ale přiznám se, že to je tak jediná pozitivní věc, kterou na podzimu shledávám. Možná tak ještě kupa levných jablek různých druhů v obchodě, která jsem teď začala nosit do školy na svačinu - vždy s nožíkem, páč mé zoubky zhyzděné rovnátky by nátlak při kousnutí do jablíčka asi nevydržely a svůj už skoro dvouroční vzájemný vztah slepení by porušily. Prostě se to nemá, no, tak si to poctivě krájím jak důchodce bez zubů. No, ale hlavní je chuť. A tak teda, tím moje vychvalování podzimu končí.
Podzim má totiž i svý stinný stránky a podle mě jsou dost podstatný. Ochladí se, a to mě docela štve a těžko se adaptuju. Za chvíli budou všude číhat ty ukrutný chřipky a co pak chudák můj organismus, který (nevím jak ten Váš) opravdu nedostává každý den Actimel pro super mega giga obranyschopnost.
Zatím to počásko sice nebylo až tak příliš moc k pocítění, ale bude, to si pište. Dny se začnou krátit, už žádné světlo do desíti, kdy na noc ani nezatahuju žaluzie, abych rozsvítila, protože třeba v takových sedum hodin si v létě můžu v klidu číst knížku za přirozenýho světla. A teď čumím do učebnic za umělýho osvětlení.
No, já vím, možná bych si měla jen pořídit teplejší bundu a nebýt líná zatahovat žaluzie a všechno by bylo fajn. Ale prostě se to ve mně přebíjí. Jak je to slavné " Být, či nebýt?", tak teď nevím, jestli "Mít, či nemít" ráda podzim? Ono si to dost všechno konkuruje, víte? A zas tu plácám blbosti ... no prostě... napište mi, co na podzimu se Vám líbí a přesvědčte mě, prosím, že podzim je krásný. A já Vám za to posílám smajlíka :).
Autor Peťka_bez_talentu, 06.10.2007
Přečteno 517x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dbes jsem četla povídku o tom, že podzim je ošklivý a člověk (možná autor) v něm nenachází optimismus. Zvláštní. Já jsem totiž před pár dny přišla na myšlenku, že je krásný. Není tak příliš u¨krutná zima, kdy tváře se červenají, ale není ani příliš teplo, kdy lidé omdlévají. Prostě zlatá střední cesta. A ty barvy! Kdyby uměla malovat, určitě namaluju výhled ze svého okna. Prostě ho miluji... neumím tě přesvědčit, ale ráda čtu o podzimu... :) moc pěkně napsané :)

09.10.2007 19:09:00 | Franceska.Darness

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí