Náš výlet

Náš výlet

Anotace: chdím na skauta, no skauta.... my jsme spíš jen partička lidí , kteří se scházejí jednou do týdne a občas vyrazí na výlet. a tenhle výkend jsme byli na jednom takovém.

V pátek jsme vyšli z naší klubovny. Šli jsme já s kamarádkama a kluci. Bez vedoucích. Každý nesl na zádech 10 Kg, bylo horko a my šli buď po vyhřátých silnicích, nebo v trávě vysoké mně po pas. Večer jsme došli do druhé třetiny celé cesty, tam jsme měli přespat. Rozložili jsme stany a my holky měly uvařit pytlíkovou polévku a těstoviny. Jenže oheň se povedl rozdělat až za úplné tmy. Byli jsme u řeky a přez tu řeky byl krásný most. Někomu se nelíbil , ale mně ano. Přišel mi jak takový ty mosty někde úplně mimo, třeba v San Frencisku. Já mám hodně "bujnou" fantasii. Ale za tmy , když jelo přez něj auto a on byl osvícený, byl nádherný. Seděla jsem si tam na kraji řeky s kapucí na hlavě a koukala na oblohu, na most a přemýšlela. To byla nejkrásnější chvilka z celýho výletu.
Autor Danča-frogie, 01.06.2008
Přečteno 501x
Tipy 6
Poslední tipující: BARBYE, Zasněný básník
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jee to nevim asi spíš ne, jinak díky:)

30.11.2008 10:02:00 | Danča-frogie

Za skauty dávám tip a za fantazii taky,moc pěkný.
Viděla jsi film Most do země Therabitie?

07.11.2008 08:37:00 | BARBYE

ale tak to už bylo jedno, protože se tam nahrnula tuna lidí:( tudíš to nešlo vidět, ale jinak super, protože tam, byla nuda příjdeme my s naší sestavou nacvičenou za půl hodiny a všichni se přidají , to je podle mě hodně velký úspěch!

02.06.2008 17:30:00 | Danča-frogie

no dobry by to bylo kdybych to v pulce nezpomela...ja sem tam sla a vedela sem to po to z toho lets dancu...

02.06.2008 17:07:00 | Darkkitty

Slohově - moc pěkný. Zase :))

02.06.2008 16:38:00 | Zasněný básník

no s těma větvičkama jsem to prvně měla , ale ujá jen aby si někdo nemyslel že to děláme běžně, tak jsčem to radši vymazala. No to jo , ale nej bylo jak jsme je tam vypískali , že radši kabáty a jak nám pak řekli že vystupujou teprve po třetí- chudáci:) ale pak jsme jim hodně zatleskali za to. Nebo taky supr bylo jak jsme s Niki tancovali tu sestavu tam, vid aborgath?

02.06.2008 14:58:00 | Danča-frogie

mno když nebylo čim míchat se nediv ono i takovej klacek poslouží jako vařečka:-D... jiank Dani dobrý ...ale tohle byla stejně asi nejnudnější akce jakou jsem zažila ale jinak jako na country tancovat pogo bylo hustééé

02.06.2008 13:16:00 | Ulri

mě se to teďko když se na to kouknu zpátky líbilo.Předtim jsem teda čekala víc ale co.Zapoměla si napsat že jsme jedli polívku s větvičkama,.:D:D

01.06.2008 21:50:00 | Darkkitty

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí