Illumináti

Illumináti

Anotace: jsou mezi námi

Illumináti

Illumináti jsou bytostmi, které existují také na jiných místech ve vesmíru 3. dimenze. Jejich karma sahá do minulosti vzdálené 50.000 let, původem ze Síria.Siriané jim přislíbili svou podporu při udržování jejich dlouhověkosti. llumináti stejně jako Šedivci nemají funkčí srdeční čakru a nedokáží převést čchi z dýchání na energii potřebnou kt omu, aby udrželi svá těla při životě déle než 50 let. Siriané se tedy s Illumináty podělily o svou vlastní energii, a tím jim umožnily dožívat se až 2000 let.
Síriané přestoupili před do 5. dimenze a jejich karma se přenesla na člověka, který se s nimi dělí o potřebnou čchi.
Používají k tomu zařízení , které se připojují na energetická pole člověka.Toto zařízení přivádí větší počet lidí do stavu mírného transu, Illumináti se pak bezproblémově dokáží spojit s naším tělem a odebrat mu tolik energie, kolik je jen možné.
(Citlivější jejinci dokáži tyto "přístroje" vnímat a vidět.... jedná se o jakési bubliny,nabo vajíčka ve velikosti postavy. Objevují se náhle a než si jich člověk stačí všimnout, vstoupí do ni. stavy, které mi lidé vyprávěli, se opravdu podobají mírnému transu a stavu bezmoci,stavu bez myšlenek (prázdná hlava). Nemůžete nic dělat... jen čekáte až to skončí. Poslední novinky: Jestliže vstoupíte do bubliny požádejte o Reiki.Vaše vibrace se zvíší na tolik, že bublina praske a přístroj zničíte.Také je vhodné s okamžitou platností ukončit všechny smlouvy o spolupráci,které jsme s nima uzavřeli a odstřihnout se )Poznámka:společenství velryb a delfínů je jediným energetickým polem na Zemi, do kterého Illumináti nedokázali vstoupit.Jejich vibrace jsou takřka neslyšitelné, a proto znemožnují Illum. přístup.
Autor v.hercik, 01.02.2009
Přečteno 594x
Tipy 1
Poslední tipující: PIPSQUEAK
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to slyším prvně...

08.05.2010 09:27:00 | PIPSQUEAK

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí