Horší než vrazi!

Horší než vrazi!

Anotace: taková úvaha no... o zvířátkách

Na každém rohu je možné setkat se s bezcitnými ničivými lidmi, kterým nepřipadne špatné zabít. O těchto lidech se teď nechci bavit. Dnes mi krev pijí jiní z nich. Dokázala bych pochopit, že v afektu zabije člověk druhého člověka, který mu nějak ublížil, ale rozhodně nechápu, proč lidé bezcitně zabíjejí nevinná zvířata.

Například, když zvíře v obraně napadne člověka. V tomto případě rozhodně nesouhlasím s jakýmkoliv trestem pro zvíře, už jen proto, že ochránit sebe a své maládě je prapud!!!!!!
Ovšemže je něco jiného, když zvíře bezdůvodně napadne hrající si dítě, to už svědčí o jakési vyšinutosti tohoto zvířete. To je však na jiné koleji. Abych se vrátila k mé původní myšlence. Když zvíře napadne při ochraně svých mláďat odrostlejší mládě jiného odruhu má snad právo "rodič" onoho odrostlejšího máděte zabít "matku" i mlaďata? Z hlediska zákonu džungle, kdy vyhrává silnější a kdy se vezme v potaz, že nějaké city nehrají roli, tak toto právo jistě má. Avšak jedná-li se o odrostlejší (3 leté) dítě člověka, přetrvává tento nárok silnějšího na pomstu?

Já jsem zásadně proti, už jen protože nesouhlasím se zabíjením zvířat a už vůbec né se zabíjením domácích zvířat!!

Jsme přece lidi, byl nám dán do vínku oproti zvířatům i cit a myšlení, měli bychom se podle toho začít i chovat a apeluji na zdravý rozum všech čitatelů - CHRAŇTE ZVÍŘATA!

Ubožáci, kteří dokáží ublížit zvířeti jsou horší než vrazi!
Autor angelicek, 26.04.2010
Přečteno 473x
Tipy 5
Poslední tipující: Bíša, Paulín, Myghael - the Lord of Absurdity
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Chjo...

15.05.2010 04:00:00 | Bíša

Je to tak, jsou to ubožáci.
Pěkně napsaná úvaha.

28.04.2010 20:20:00 | Paulín

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí