Pozemšťané

Pozemšťané

Anotace: Tři věci, z toho jedna lež o deseti písmenech.

Kdo by se aspoň na chvíli nezamyslel nad marností svého života? Že by možná bylo lepší se...nenarodit?
A myslíte si, že si to říkají i hlavní hrdinové filmů? A co takhle Pozemšťané?
Prý jsou tři; příroda, zvířata a lidé. Mám dojem, že lidé jsou ve výčtu jak ve filmu, tak na plakátě, schválně. Že první místo patří přírodě. Pak jsou zvířata. A pak my.
Říká se, že chytrý dokáže vytěžit i z mála. Je "málo" to, že jsme uváděni jako poslední? Pokud ano, jsme chytří z toho důvodu, že se snažíme naše konkurenty převálcovat a být první?
Ale co je být první, když nemáte soupeře? Být jediným znamená být prvním. I posledním.
Nechci si tady vylévat city, jak to mají děvčata v mém věku ve zvyku. Je zbytečné psát na svůj blog "jak to můžou těm koŽíŠkůM udělat?!?! Já bych je normálně zavraždilaaa!!!".
Tenhle film je velice emočně silný. Říká se, že kdyby jatka měla skleněné stěny, jsme všichni vegetariáni. A taky se říká, že snad každý (=většina) svými činy tenhle děsivý koloběh podporuje.
Maso, vajíčka, mléko, sýry, pravé kůže, testovaná kosmetika, léky, prací prášky. Bez většiny z výčtu nemůžeme žít. I vegetariáni si musí prát prádlo a když jsou nemocní, občas jim ani bylinky nepomůžou.
Pomůže to, být vegetariánem? Když si řekne milion lidí, že to pomůže a začne pomáhat, tak to skutečně k něčemu bude. Co když si ale milion lidí řekne, že "jeden člověk nic nezmění"?
Milion lidí už něco dokáže.
Koukněte se na Pozemšťany. I my jsme pozemšťané. Nebýt vegetariánem přeci neznamená necitlivost ke zvířatům. Nezajímat se o to, co se děje, to je necitlivost.
První otázka je, jestli vegetariáni umírají zdraví nebo se zničenými vnitřnostmi.
Druhá otázka je, jestli každý, kdo chce pomáhat, musí být vegetariánem.
Pokud se chcete dozvědět první odpověď, tak se zúčastněte pitvy.
A pokud druhou, tak stačí jen a pouze otevřít oči.
Autor Frýda, 20.06.2010
Přečteno 441x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí