Nemám ráda podzim

Nemám ráda podzim

Anotace: Bez komentáře

Nevím, jak lidé okolo, ale já už od malička podzim doslova nesnáším. Nemám ráda už ani září, kdy se všechno k podzimu točí. Všude bláto, plískanice, vlhko, boty zablácený. Ani listy barevně namalované (jak říkají básníci) mi nic moc neříkají. Vidím v nich spíše depresi, splín a smutek z toho, že padají na zem a tam si to listí klidně shnije. Ráno mlha jako mléko, na krok není vidět, člověku padaj kapky mlhy na nos, občas i mrzne. Prostě nevidím nic optimistického. A vidina, že toto trvá v naší klimatické oblasti zpravidla šest měsíců, mě fakt ničí. Naštěstí občas i o vánocích padají teplotní rekordy 18°C nad nulou. Ano, ochránci přírody mě budou proklínat, ale já tyto dny miluji. Ano, zahrádkáři mě budou proklínat, protože to pro stromy a ovoce není dobré. Ale já mám prostě ráda teplo. Je pravda, že je to svým způsobem trochu sobecké, ale nemohu si pomoci. A když se vrátím k přírodě, tak zvířatům se určitě také nelíbí podzim. Vím to, protože kočky mé tety se vždycky na podzim připlazily k radiátoru a s nucenými přestávkami tam přebývaly až do jara. Takže nejen já nemám ráda podzim.
Autor Marťafon, 10.10.2006
Přečteno 664x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ať hledám, jak hledám, nevidím nic pozitivního. A ještě jsem k tomu blbýmu počasí dostala rýmu. I když, krb a plameny v něm, to bude možná to pozitivní.

24.10.2006 14:31:00 | Marťafon

já mám podzim taky moc ráda, dokonce je to pro mě možná nejoblíbenější doba. Přijdu z té zimy a bláta a deště třeba do vytopené čajovny, to obalení ve svetrech a obrovským šátku na krku, i čvachtavé kroky, listí, v lese to šustí....tohle je prostě paráda! A ten splín k tomu určitě patří, protože každej cítí, že podzim je doba rozkladu a umírání...ale vše se potom znova narodí. Mrkni na něj z jiné stránky, třeba se ti zalíbí

14.10.2006 14:34:00 | Trdlo

Já mám ráda podzim. Příroda se mění, chystá se uložit k zimnímu spánku. Kdyby bylo pořád léto, byla by nuda. Ve všem je třeba vidět krásu, v žloutnutí listí i v podzimních mlhách. I v tom zimním těšení na jaro...

10.10.2006 20:34:00 | Hariet

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí