Experimenty na zvířatech

Experimenty na zvířatech

Anotace: Každý živý tvor na Zemi má právo žít svobodně a na své vlastní cestě evolucí.

Každý živý tvor na Zemi má právo žít svobodně a na své vlastní cestě evolucí. Ovšem někdy je nutné v rámci pokroku nějaký ten život zničit, aby jiný mohl žít. Co je důležitější život myši, potkana, prasete, psa, kočky, atd. nebo život člověka? Musíme si však dávat pozor, abychom daný druh nevyhubili.
Proto neodsuzuji vědce za to, že dělají svoji práci a prahnou po vědění, pokud ji tedy nedělají ve zvrhlosti a neúctě k životu. Mě spíše vždycky bere dech, jak mohou tzv. ochránci zvířat tak fanaticky bránit svoje modly(zvířata) a přesto je mohou míti doma např. uvázány u boudy, nebo zamčené v kleci, atd.
Neuznávám však pokusy na zvířatech z čistě ekonomického hlediska v touze po bohatství. Jako například dělali(a možná dosud dělají) velké koncerny na výrobu kdejakých kosmetických výrobků, atd. Protože, ruku na srdce, tohle opravdu lidská existence nepotřebuje. Každá dívka a žena je přece krásná bytost, bez toho aniž by se musela něčím přikrášlovat.
Autor Muad Dib, 09.01.2007
Přečteno 543x
Tipy 1
Poslední tipující: Agniezka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já nesouhlasim. Nemělo byse plýtvat žádným životem, ani tím myším nebo králíčím. Oni tu přece nejsou pro naši zábavu a bádání. V laboratořích jsou ve jménu vědy svlékáni za živa z kůže, mrzačeni a geneticky modifikováni tak, že jejich tělo sotva drží pohromadě.. Takhle to přeci být nemá. A je něco jinýho mít psa u boudy nebo v kotci a chodit s ním každý den na procházku a mít zvíře, které se z klece dostane jenom při pokusu..

10.03.2009 13:37:00 | Screaming_Symphony

někteří lidé jsou vážně zrůdy, co myslí jen na to jak vydělat, a veškerá úcta k životu a živým bytostem jde silně mimo ně...ale jak se říká, Boží mlýny melou pamalu, ale...

03.02.2009 11:02:00 | Agniezka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí