Zvířata a lidi

Zvířata a lidi

Anotace: Stop jatkám.Chudáci zvířata a zvlášť koně!!!

Nechápu lidi co daj svý koně na jatka......lidi sou svině to co to dělaj...kůň je tu aby se na něm jezdilo a aby byl naším společníkem a přítelem a ne jako kus dobytka na porážku.....nejvíc mě sere, že ty koně v transportu trpí jako nikdy..zachází se snima jako s nějakýma věcma co nemaj cit, i s blbýma skleničkama se při transportu zachází líp než se živým zvířetem!!!!a to proto že lidi viděj jen prachy!...Svýho koně se zbaví jako kusu odpadku, daj ho zabít a je jim jedno jakym způsobem a koupí si klíďo novýho a tamten jako by nikdy neexistoval...nevim čim to je ale zdá se mi že na celym světě je jen čtvrtka lidí co by tohle nikdy nedopustila a staví se proti tomu a to je dobře alespoň malá naděje...přeju vám vidět ty hrozný videa z jatek a člověk skterym to nehne nemá srdce a nezaslouží si ŽÁDNÝ zvíře a zasllouží si akorát to samý co udělal svýmu koni či jinýmu zvířeti....kůň pro něj pracuje, vozí ho, vyhrává svýma nohama a svým tělem a člověk?Jen si sedí, vozí si prdel a takhle se koni odvděčí...celej svět nakonec bude bez zvířat a jako první vymřou koně a delfíni.....nechápu čim si to ty zvířata zasloužili že se snimi takhle zachází...tim že pro nás dělaj jak otroci?tim že si plavou jen tak v oceánu?tim že se narodili s krásnou kožešinou kterou jim pak lidi pro prachy strhnou za živa?zvíře NIKDY neútočí na člověka a to si zapamatujte to právě člověk byl ten co byl na světě až po zvířatech to on jim vstupuje nea teritorium který si zvířata brání..to on jim vraždí mláďata a ničí domovy kůli dřevu, kůli tomu aby si tam postavili...kdyby nebyly zbraně tak by si člověk na žádný zvíře netroufl a víte proč??protože bez zbraně sme oproti přírodě tak malý a zranitelní jako mraveneček uprostřed rozlehlé nekonečné pouště.....jo a eště něco hlavně že se támhle v Itálii italové cpou koňskym masem, který si nechaj přivést čerství a NIKDO se nezeptá jestli ty koně při transportu trpěli či jestli to byly staří a nemocní koně nebo jen odhozený zdraví a zdatný koně plní života.....NIKDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!...(mněli bysme udělat vše proto aby kůň nebyl potravou...)
Autor rigranit, 14.10.2012
Přečteno 895x
Tipy 5
Poslední tipující: Kropydlína Škopounová
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Proč jenom koně?

14.10.2012 10:58:27 | Lilien

Já si myslím, že tohle je vedle nějaké etiky i otázka kulturně/historického podhoubí daného národa. V jiných etapách lidstva - středověk, starověk a nakonec i pravěk - byly zcela přirozené věci, které jsou dnes nepřípustné - chápej, bylo to "normální" a každodenní - např. veřejné sexuální styky muže s mužem, veřejné brutální popravy atd... Ono to zdánlivě s koňmi nesouvisí, jenomže ačkoli bych koně též nesežral, vepříka si rád dám anebo tele. Protože je to dnes přirozené a "normální". Nicméně tohle je mnohem hlubší problém než na jednu úvahu, je na dlouhou antropo/socio debatu.

Díky, že jsem tu mohl být a číst to. K textu - chtěl by vypilovat, asi bych se vyhnul vulgaritám a psal to víc seriozně anebo když už hovorově, tak na plné pecky a třeba z pohledu toho koně nebo tlustého taliána, co se jím živí. Aby to bylo literárně vlídnější a sdělením údernější.

14.10.2012 09:45:58 | vrbák

Kdybych měl mluvit o zvířatech obecně, použil bych jednu větu: Silnější vyhrává. Tak to vždy v přírodě bylo. A tím silnějším nemyslím jenom svaly a sílu. To co dělá tvory nejsilnějším je jejich mozek. A člověk má v tomto největší výhodu. Proto je na samém nejvyšším vrcholu potravního řetězce.

Někteří lidé mají pro to žaludek a někteří ne. Já se například osobně musím přiznat, že chci pracovat armádě jako vejenský chemik. A pokud budu opravdu dobrý, tak se dostanu i do situace, kdy budu ,,muset" s ostatními experimentovat na zvířatech. Ještě nevím, jak se v tomhle případě zachovám :-/.

14.10.2012 08:16:07 | Grakon2702

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí