Geny zrzavýho fotra

Geny zrzavýho fotra

 

Odkašli si bráško

 

Debilita a lenost se do ksichtu propíšou víc, než zrzavej fotr. 

 

Poznáte idiota? Kolik času na to potřebujete? Deset, patnáct minut?

 

Nebo stačí počkat, až otevře pusu?

 

Tak či tak, idioty prostě poznáte. Některé dřív, jiné později. 

 

Jak? Tak třeba mají ledvinku. Nebo jdou po chodníku vlevo. Jiné exempláře si stoupnou do dveří a neuhnou.

 

Samozřejmě nelze házet všechny do jednoho pytle, a není blbec jako blbec.

 

Navíc je spousta druhů idiotů. Pár exemplářů snad dodnes čeká na objevení.

 

Je to náš Milda? Ten z hradu? Může být, ale ruku do ohně bych za to nedal. Spousta oficiálních dementů ale ano.

 

Netahejme do toho ale politiku a vraťme se k rozšířenějším skupinám. Byli jste třeba někdy v Brně?

 

Ale i Praha si přijde na svý. Je mi jedno, za co kdo bojuje a kolik má koulí. 

 

V pomyslném pekle pro idioty existuje i patro pro šlapky, který vás nechaj čekat venku, a pak vás nechaj si podat dveře s dementem v kapuci.

 

Nemůžu si odpustit potlesk pro řidiče stříbrných kombíků. Jen díky nim nejsou levý pruhy obsazený Rusákama.

 

Až na výjimky jsem tu nechtěl nikoho jmenovat. Ale mladej Kraus? To to jako hraje, nebo co dopíči?

 

Existuje druh vořežprutů, kteří si svojí demenci nepřipouštěj. Vždycky si vybavím tu hnusnou biatlonistku, co si tenkrát nepřevzala medaili, nebo tak něco. 

 

A co teprv taková starší mamka u bankomatu. Stoupne si k bankáči, hodinu loví peněženku, pak do něj vrazí billa kartu, a nakonec tam hodinu s něčím pípá. Než matka trafila pin, vyrašil dítěti plnovous a místo kočárku teď sedí v tmavě modrym Mondeu.

 

Pošťáci? Netroufám si je soudit. Tamní HR evidentně nabírá teenagery a mění je v suicidální babičky. 

 

Jinak si nedovedu představit, že už týden čekám na žiletky z Pardubic. Notak. Vždyť mezitím stihly přijít voňavý stromečky z Číny.

 

Pomalu procitám k tomu, že národnost s nejnižším výskytem dementů jsou Slováci. Snad to může být tím, že tvoří maximálně čtvrtinu pražský populace.

 

Ale vážně. Vždyť před pěti lety to byli převážně Slováci, kdo byl na pěst s věcma jako je veganství.

 

Jenže poslední dobou převzali štafetu joudové s culíkem, a nanynky s barevnym pruhem ve vlasech.

 

Nějak sám sebe nedokážu přesvědčit, že bych byl jedinej normální. 

 

Tak jsem asi taky dement.

 

Dobrou, pipinky a buzíčci

 

 

 

 

Autor Panda v houbičkách, 04.06.2019
Přečteno 468x
Tipy 2
Poslední tipující: Lighter, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"Fotr je debil!"(hláška z filmu, hádej kterého...) A co jsi to říkal o genech? :-))

05.06.2019 12:55:56 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí