Monolog o Duně

Monolog o Duně

Anotace: Črty myšlenek po projekci, pro přítele, psány u mrkvového kapkejku a kapučína

 

  Vedle stolu rozepsaná básnická sbírka v kůži s kvĕtem života lejzrovaným na okraj vesmíru. Pod ním sbírka Cyberpunk, nahé volné verše mladé básnířky, jež se nás snaží vtáhnout a zapálit svou syreálnou flou. A já se zasním, dovolím si zasnít.

 

   Cítím sem tu imerzivní zkušenost, pomalé tempo atmosférického vyprávĕní skrze pohnutky postav a jejich delikátní kresbu na velkém plátnĕ. Latentní plíživou prostupující temnotu slunce, písečných dun a ozvěn nesmírně vzdálené budoucnosti. 

 

   Ty perkuse a dunivé trojrozmĕrné audativní objekty, ocelové perkuse, které probouzejí z mrtvých a slouží jako sound designové prvky. Témeř dokonalé zasnoubení hudby a sound designu pro nové desetiletí. Vizuál jak z analogového šera prosetý nejmodernĕjšími technikami digitální emulze. 

 

    Bude to navždy živé? Obrazy legendárního světa, postav a jejich pohnutek, intrik a drapérií mysli, nadpřirozených schopností a monumentální psychické exaltace? Neukončená cesta hlubinné filosofické knihy, pokračování existence odkazu, kterým se zabývali ti nejvíce nápadití tvořiví tvorové, co žili ten Sen. 

 

    A my jsme toho svědky, opakovaného epického narativu, jako rozlomené děti elementů technologického zázraku za víc než stovku milionů dolarů. Kritické místa, slabiny, chyby? Nebo ucelené monstrózní pojednání o jednolité vizi? Osobnost nesoucí stovky oborů jmen a krajností. 

 

    Tajemství života není problem k rozluštĕní. Povídá nativní jazyk pouštĕ. Východní, chórické hlasy jak ze čtvrtého prostoru. Exploze které ničí svĕty, nebeské a demonické bytosti s azurovými sklivci. Temnota procházející naším zrakem 24 krát za vteřinu. 

 

   Mrknutí a autorský příběh reflexe. Sálající přesto odcizenĕ technokratický zázrak jaký zůstane v imaginaci ještě dlouho. Herecké epifanium nebo zmařený um k potenciálu? Budoucnost ukáže bude li vlídná rád si ji zopakuji. 

 

 Tajemství života není hádanka k rozluštĕní. Je to klíč k přítomnému procesu, který nám umožňuje tvořívĕ chápat, vnímat, prociťovat vesmír, existenci a naše místo v něm.

 

Vjem. Přitomnost cinematického chvĕní.

ozvuky perkuse a šepotu 

jež letí a lámou se v prostoru,

v prostoru, prostoru...

Autor Happyyz, 27.10.2021
Přečteno 208x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka, Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí