Nejen o sexu

Nejen o sexu

Anotace: Zarazilo mě, co všechno je vidět na maloměstských ulicích a dala jsem do toho i kousek ze sebe - třeba se v tom někdo taky najde.

Nejen o sexu

Ano, vím, o tom už toho bylo řečeno a napsáno mnoho a mnoho, ale přesto mi to nedá, musím sdělit svůj názor. Rozhodně to není tak, že jsem nějaká nymfomanka nebo naopak frigidka a chci tady moralizovat a nutit někomu svůj názor – od toho jsou tu přece jiní, že…=)
Kolikrát se člověk dozví - nebo je dokonce svědkem takových věcí, že až vstávají vlasy na hlavě. Je správné, že třinácti-čtrnáctiletá děvčata si povídají o tom, jak si to jejich kamarádka dávala s borcem (´´borcem´´) na diskotéce u fotbálku? Že ony pak skončily na záchodech s těma sladkejma klukama s devítky? Jasně, asi myslíte, že jsem naivka, která uvěřila holčičkám, které předstíraly, jak moc jsou zkušené, aby vypadaly free-cool-in, ale i tohle se stává. Řídí se snad heslem – do patnácti můžeš, od patnácti musíš - ?? A kdyby schválili snížení věkové hranice na čtrnáct, snížil by se i věk těchto ´´frikulínů´´?? Uznávám, že těchto případů není příliš a že vždy se najde někdo takový, ale na relativně malém městě, kde bydlím, tohle není až tak neobvyklé.
Jen myslím, že rozhodně nemá cenu, udělat cokoliv jen zatím účelem, abych v ´´partě´´ postoupila na vyšší stupínek, abych mohla vykládat nové příběhy kamarádů, aby mě mohla spolužačka obdivovat a podobně. Všechno co udělám, bych měla stoprocentně chtít, vědět, co od toho očekávám, vědět, že jsem připravená, že je správný čas, místo, okolnosti a že se po tom, co to udělám, nebudu muset obviňovat, co se vlastně stalo a že to mělo být úplně jinak nebo že to vlastně nemělo být vůbec. To se netýká jen sexu, jde tu i o alkohol, cigarety, drogy, cokoliv…
Ani já nejsem bez vinny, prošla jsem si svým peklem velmi brzo – nešlo ovšem o sex. Tenkrát mi pomohla nejvíc ze všech moje nejlepší kamarádka, které znovu moc a moc děkuju, poněvadž jen díky ní se mi rozsvítilo a došlo mi co dělám – že to vlastně vůbec nejsem já. Ale byla jsem zamilovaná a udělala jsem pro něj málem všechno. Láska je prevít, ale musíme si uchovat aspoň základní rozum a smysl pro realitu, ačkoliv to není vždycky úplně jednoduché.
Mám strach, že ten, kdo nemá něco podobného za sebou nebo nezažil někoho, kdo se choval naprosto jinak, než je pro něj typické a dělat naprosté ´´blbosti´´, nepochopí a pomyslí si, že kecám ptákoviny, stejně tak jako jeho rodiče, učitelé apod. Není to tak. Nejsem maminčina poslušná holčička, vzorná jedničkářka, holka za ruku nevzatá =). S rodiči a autoritami vůbec, mám už několik let problém. Vždy jsem ale věděla co chci a za svým cílem si šla. To co tu píšu, jsou bohužel jen a jen mé zkušenosti. Vím, že zde těžko s někým pohnu, aby se vzdal svých ´´perfektních´´ plánů, ale i přesto jsem to zkusila. Nechci kázat o tom, co máte a nemáte dělat, na to si musí přijít každý sám. Někdo dřív, někdo později, ale časem všichni. Díky.
Autor Aziel, 26.05.2007
Přečteno 1029x
Tipy 3
Poslední tipující: Karlička, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Máš pravdu, tohle je už hrozně vohraný téma !
ale i tak ses ho nezhostila vůbec špatně ! ;)

14.09.2007 21:38:00 | anti-HERO

..kéž by takhle přemýšlely mé dcery..:o)

22.07.2007 18:57:00 | Žqáry

bravo!:o) tohle se děje pořád a bude dít stále, naštěstí jsou tu lidé, kteří jsou z mého pohledu ,,normální". Za to ti patří velký dík

02.07.2007 13:51:00 | její alter ego

Staršně pěkná úvaha! Ačkoliv patřím do tý skupiny 16letých:) ale mám stejný názor..Moc krásně napsané

20.06.2007 16:07:00 | Wohnoutice

Moc hezká úvaha. Ono nejhorší je, že ty holky šu*aj jen proto aby se vytáhly nebo si něco dokazovaly a léčily svoje mindráky, o žádný lásce tu nemůže být řeč..

13.06.2007 16:02:00 | Cerna_tajemna

Teď trochu z jiného soudku.., vzhledem k tomu, že jsem na střední závodně sportovala, neměla jsem vlastně svůj život.., jen z doslechu..., pořád tréninky, zápasy, tréninky, zápasy.. a tak se to střídalo... Pak přišla jedna slečna s týmu s tím, že už není panna a že je to prostě super.. V tu ránu všechny holky do jedné.., tedy bohužel i já, jsme toužily být jako ona.., bylo jí 15... Toužila jsem mít nějakého "playboye", kterého mi budou všechny holky v okolí závidět a sama postoupit na tu svatou příčku dospělosti.., teď se tluču hlavou do zdi, jak jsem mohla být tak hloupá.. Naštěstí mě nikdo z mých idolů "nechtěl" :-) Svého současného přítele jsem potkala před více než rokem.., uměl mě rozesmát, byl milý, něžný a takový zůstal.., s ním to bylo poprvé a téměř nepopsatelné... Tohle prostě žádné 16ti leté holce nikdo nevysvětlí.., láska je úplně o něčem jiném... Skvělá úvaha...

05.06.2007 20:31:00 | Lorellin

Velmi zajímavá a vyspělá úvaha!

05.06.2007 15:39:00 | Bíša

..Už jsem si myslela že žiju na jiný planetě!! za měsíc mi bude dvacet, s nikým jsem ještě nespala a teď jsem skutečně ráda že to tak je a bylo protože teprve teď jsem potkala někoho který o To stojí máme společný názor a je na mě moc pyšnej právě kvůli tomu, že jsem ještě s nikým nic neměla..zažívám s ním ráj na zemi přestože sme spolu ještě nezažili "vše" každopádně s tímhle dílken, nazorem, postojem k této "problematice" plně plně souhlasím a držím palce abys názor neměnila

05.06.2007 13:54:00 | pohodářka

Když se tak každý den dívám kolem sebe a poslouchám lidi kolem sebe, tak už jsem ani nedoufala, že natrefím na někoho s takovýmhle názorem:)Nemůžu jinak než souhlasit, vždyť kam se ten svět, proboha, řítí? Spoustu 16iletých holek kolem mě má skoro "mindrák" z toho, že s nikým nespaly a mně je skoro 18 a neřeším to. Proč dělat něco, co ani ve skutečnosti nechceme? Je to blbost. Možná, že jdu až do extrému, ale nesouhlasím ani s tím, když si dva lidi "ulítnou". A i když jde třeba "jen" o líbání, proč se, sakra, líbat s někým, ke komu nic necítím, snad ne jen proto, že se nudím nebo proto, že je to školní playboy?
Asi nepatřím do téhle doby, pro mě je láska posvátná, ale většina lidí kolem mě ji bere jen jako něco, o čem se jenom povídá a co neexistuje, co jsou jen bláboly starých pannen a babiček. Škoda, ale o život se tím ochuzují oni, ne já. Jednou na to možná přijdou, snad to bude brzy. Láska dělá naše životy krásnějšími, tak proč jí takhle degenerovat?...

30.05.2007 13:50:00 | xavian

Tahle úvaha se mi líbí. Já si myslím, že je správné moralizovat, poukazovat na chyby ve společnosti a dávat rady, jak je napravovat. To je OK. Tvoje úvaha je dobrá a držím ti palce, abys nadále zůstala taková, jaká jsi. Abys nepadla za oběť všem těm nagelovaným "lovcům skalpelů", ale opravdu si počkala na toho pravého. Někdo řekne, že je to jen sex. Není to jen sex. Jedná se o propojení srdce, lásky, jednoty s druhým člověkem a až na konci je sex jako dovršení všeho. Takže jsem rád, že to tak cítíš a apeluji tímto na všechny slečny, aby se nenechaly zviklat blbými kecy svých kamarádek a počkaly si na toho pravého. Vyplatí se to.

S požehnáním

27.05.2007 10:27:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí