Co je to sex???

Co je to sex???

Anotace: o sexu a o našem pohledu na nej...

Sex je starý jako lidstvo samo. Vzdycky tu byl a taky bude. Slouzi k rozmnozování, uspokojení, ale sex s nesprávnou osobou vás muze i zabít.

U nás muzeme sexuálne zít od patnácti let,nekomu to prijde brzy, jinemu zase pozde. Myslim si, ze patnact let je trochu brzy, ale v tomhle veku byjsme uz mely být zodpovedni, navíc v dnesní dobe existuje tolik dostupné antikoncepce ze nepochopim, jak nekdo muze nedopatrenim otehotnet, nebo se dokonce nakazit. Ale stává se to.

Samozrejme ze kazdy by chtel sve "poprvé" prozít jinak. Nekdo by ho chtel hned a je mu uplne jedno s kým, jiný zase ceká na pravou lásku a na ideální chvíly. A at uz jste proutník nebo romantik, stejne sexualne zijete, nebo zit budete.

Dnes jsou "moderní" vztahy na jednu noc. Osobne to sice není muj prípad, ale znám spoustu takových, kterí takhle zijí. Neodsuzuji to. Pokud to obema vyhovuje a jsou dostatecne chraneni proc ne. Ale takovi lide jen cekaji na to, az dospeji a stanou se zodpovednymi do nejakeho vztahu, který opravdu za neco stojí. Spousta lidí se totiz bojí závazku a zodpovednosti a tak se jim vyhýbají. Ale pokud nechteji zustata na "stará kolena" samy budou se muset svemu "strachu" postavit.

Take si myslim, neni sex jako SEX. Snad kazdý z nás mel obojí. Sex jen z vasne a sex z lásky. Co je víc? Ceho si ceníte Vy? Co vlastne pro Vás slovo sex znamená? Je pro Vás jen fyziologickou potrebou?

Zamysli se Národe!
Autor Markéta007, 01.02.2008
Přečteno 4979x
Tipy 14
Poslední tipující: ludmil, Isquieasuus, Karlička, Makoušek, mada000, Ydena, Hříšná, ivushe, Psychodepka, Sarazin Faestred, ...
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já se teda přiznám, že sex na jednu noc svým způsobem odsuzuju! Už jen to, že s tím nesouhlasíš.. už jen tím to odsuzuješ.
Možná to lidi dělají proto, že nejsou připraveni na vztah, ale opravdu je nutné hledat někoho "pravého" tímto způsobem? Já nevím.. já tak hledat nemusela.
Pokud máme mít sex jen proto, že ho potřebujeme a tak si seženeme na nějaký discotéce někoho, kdo je stejně opilý jako my a jdeme na to a pak už se s tím dotyčným třeba ani nevidíme... děláme tím ze sexu jen nechutnou potřebu hormonů.
Pořád patřím mezi naivní vrstvu lidí a myslím si, že sex je nebo by měl být vrcholem lásky!
Ale proč to tu říkám, když polovině.. no, v dnešní době možná už 3/4 lidí to bude úplně jedno?!
Dneska je pro mnohé sex jen pojem; ne prožitek z lásky. A to je škoda!

18.02.2009 12:23:00 | Karlička

Něco na tom vážně bude...

07.07.2008 13:26:00 | Hříšná

Sex je důležitý, ale já si víc cením opravdové lásky založené na vzájemné důvěře a porozumnění.

03.02.2008 17:49:00 | Zahir

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí