Důkaz lásky dle nové doby...

Důkaz lásky dle nové doby...

Anotace: aneb už ani není o co stát...

Šíleně ráda se vracím ve fantazii zpátky... ne o pár dní či měsíců... ba o roky či století! Ať už v knihách nebo pouze ve své fantazii. Na historii mě fascinuje cit sám o sobě, vždyť láska byla v té době vážená jako něco silného, věčného a nezraditelného... a sex sám o sobě nebyl nazýván sexem ale milováním a byl až samotným vrcholem lásky dvou lidí...

V dnešní době nezbývá se přizpůsobit nebo jen tupě přihlížet...
Vezmu-li v potaz mojí dnešní situci... jsem zamilovaná...ano jsem, a zároveň naplňěná touhou po oné osobě... a to se neznáme celý život a já si ho nehodlám vzít a splodit s ním 6 dětí (4holčičky a 2chlapce). Jen toužím po tom s ním prožívat dobu pro to vhodnou...

Nečekám od něj ani věčnou lásku a hraní serenád pod okny... stačí mi pouze jeho úsměv, pohled a doteky... Jak dokáže být dnešní moderní doba primitivní!
A vážně si myslíte, že dospělej chlap dokáže na sex (milování) čekat pár let do svatby? Že přesně o to mu jde? Vždyť kolik lidí spolu žije jen tak "na hromádce"?!

Ano abych nekřivdila... ani já bych to nedokázala vydržet... je sice pěkné cit projevovat a vědět, že je to "ta" láska... ta pravá a nekonečná ... jenže mě už tahle věta příjde jen jako pasáž z nějákého levného seriálu...
Vždyť i mě příjde lepší cit projevovat činny než jen slovy... teď jde o to, zda se dá alespoň jednomu z toho naprosto věřit?
Autor Hříšná, 08.07.2008
Přečteno 840x
Tipy 5
Poslední tipující: Isquieasuus, strašidýlko-střapatý, Makoušek, mada000
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

k te prave lasce,,,treba je,,,jen nevypada tak hezky jako v pohadkach, jsou prece lide, kteri jsou i ted, v tehle dobe spolu cely zivot a jsou stastni,je takovych sice malo, ale jsou

03.02.2009 07:09:00 | strašidýlko-střapatý

Dnešní svět nezměníš!
Ale snad nebudu považovaná za blbce, když povím, že bych si v tý předchozí době, kdy milování bylo vrcholem lásky, jak ty říkáš, prostě jen zkusila žít. Protože dneska.. dneska už to je nemožné, pokud váš partner není silně věřící!
Pěkné!

06.11.2008 13:45:00 | Karlička

myslím, že uvěřit se tomu dá jednomu či druhému, ale jak si řekla je lepší dokázat ty dvě sola činy než jen slovy...ale aby člověk mohl něčemu s toho uvěřit musí vědět o druhém člověku že nechce jen to jedno...

31.07.2008 21:59:00 | nývlt

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí