Nález prvního vibrátoru v České kotlině

Nález prvního vibrátoru v České kotlině

Anotace: Archeologický nález ASIČR světového významu. Článek s fotodokumentací na asicr.blog.cz

Neznám většího vzrušení, než po urputné fyzické námaze se konečně dokopat ke kýženému cíli. Při kopání studny v malé vísce za Přeloučí jsem narazil na objev takového významu, až se mi podlomila unavená kolena. Takový nález se objeví jednou za 500 let, a to kdoví jestli. Malá klidná víska s poetickým názvem Seník (středisková obec Jankovice) se přes noc stala Mekkou médií z celého světa. „NÁLEZ PRVNÍHO VIBRÁTORU V ČESKÉ KOTLINĚ“, tak znějí titulky všech významnějších tiskovin na západ i na východ od Přelouče až po Sydney.
Bezpečnostní služba České republiky tento historický vibrátor převeze na podrobný výzkum do našeho institutu a za pár let ho slavnostně předáme do Náprstkova muzea.
Na chatě jsem vibrátor předběžně prozkoumal v přenosném urychlovači částic, a pak jsem ho strčil do otvoru, kde zjišťuji poločas rozpadu izotopu atomárních jader. Tak jsem neomylně zjistil stáří vibrátoru: 1. až 6. století po Kristu. Manželka se domnívá, že vzhledem k velikosti této pomůcky pro volný čas, tehdejší ženy dosahovaly vzrůstu 111 až 112 centimetrů.
______________________________________________________
Navštivte náš institut v Brně (vedle Ústavního soudu), nebo na asicr.blog.cz. Pokud chcete lidstvo posunout a schůdek výš, uvítáme Vaše příspěvky na asicr(zavináč)seznam.cz. Podmínkou je Vaše plnoletost, nebo alespoň předstíraná zkušenost. Těšíme se na Vás. :-)
Autor Aťan, 31.07.2008
Přečteno 698x
Tipy 28
Poslední tipující: Robinne, Verule, Holis, Iva Borecká, spare, Žqáry, Štěpina G, Chancer, WhiteSkull, Churry, ...
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A nebyl to jen nějaký dobře vytvarovaný klacek? :-)

01.08.2008 13:33:00 | Chancer

… to když bude v Náprstkově muzeu tedy znamená, že nebude moc velký, viď :)))) ? …
…mailni fotku, skoro snacha je archeoložka tak by třeba pomohla … /myslím fotku té věci a ne tvoji / ...:) ...

01.08.2008 13:12:00 | WhiteSkull

Příště prosím opatrněji! Bíša mě štěstím málem zlomil žebra!

01.08.2008 11:11:00 | Churry

závidění hodná práce bádat v minulosti
na co na všechno člověk nenarazí..checht

01.08.2008 09:26:00 | takova

Trochu jsme to tajili - graficky a obsahově se blog průběžně dolaďuje. Ale za tuhle podobu se myslím grémium ani milé asistentky nemusí stydět. Čekám kdy se vědecky osmělíš a lidstvo příspěvkem obohatíš. :-)

31.07.2008 22:18:00 | Aťan

jéminenky, jak je to možné, že mi ten "blog" ušel pozornosti ?

31.07.2008 22:11:00 | Romana Šamanka Ladyloba

Pláči dojetím a štěstím jsem bez sebe!!!

31.07.2008 21:47:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí