Tajemství

Tajemství

Anotace: Jen a jen moje...

Cítila tvé prsty na své tváři... Dotýkala se tvého těla a kousek po kousku se nemohla nasytit tvých horkých rtů... Poznávala něco nového a hříšného...

Nechala jsem pomalu spoštět kousky svého oblečení až k patám... plna rozpaků a studu... uhýbala pohledem, však zkoumala každý kousek tvého těla...
Bylo to očividně znát však pohled na tvé neuspokojené oči a smyslný úsměv... na tvé vzrušené ruce bloudící po mém těle mi dokázal dodat odvahy...

I postel na které jsme leželi se zdála tvrdá a nepříjemná... mé tělo pokrývala nepříjemná a přitom dech beroucí husí kůže... tolik sem byla vzrušená... Tolik sem po Tobě toužila...

Cítila jsem, že pro Tebe to není poprvé... ani naposled... jsem jedna z mnoha, která tě tak vzrušovala a rajcovala... která měla na malý okamžik patřit jen a jen Tobě

Nečekala jsem něco takovýho... něco tak novýho a zároveň tak vzrušující... naprosto mě ovládla tvoje promiskuitní povaha... to, jak sem poznala jak přesně víš co chceš... jak to dělat... Jak mi ukázat to, že i tenhle druh je něčím dokonalý a úžasný...

Že sex a vášeň se netýká jen muže a ženy... Od té doby v tvých očích vidím jiskru a vzpomínku na onu noc kdy jsem poprvé poznala dívčí tělo... Jen my dvě víme co znamnenají naše doteky a pohledy...
Autor Hříšná, 27.10.2008
Přečteno 1245x
Tipy 6
Poslední tipující: ewon, Ugisha, strašidýlko-střapatý, Démon
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nevám proč, ale tušila jsem od začátku, co bude na konci... :)

23.06.2009 22:58:00 | Cristinne

moc hezke...take mam takove tajemstvi...prekvapilo me ze o tom takhle dokazes psat

02.02.2009 15:55:00 | strašidýlko-střapatý

jo hezky napsané a takové i docela velmi romantické. Konec mě velice překvapil...

27.12.2008 15:26:00 | Démon

Každý máme svá tajemství, na která se nezapomíná. Pěkně napsané!

18.11.2008 13:04:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí