Božská tři písmena

Božská tři písmena

Anotace: no samozřejmě :)

Když to jednou okusíte, chcete to pořád!
Myslíte na to každou minutu.
Myšlenky nás úplně ovládají, lomcují s námi a my se necháme.
Líbí se nám to.
Když okusíme vášen, není cesty zpět.
Jakmile poznáme, jak „tři božská písmena“ chutnají, chcem ještě! Stále!
A hlavně, sex je to největší porozumění beze slov.

Je to hřích? / Služba toužícím?
Je to rouhání? / Kývnutí na souhlas?
Černá? / Bíla?
Vše dohromady.

At jsou protiklady jakékoliv, v tu chvíli, v to obrovské souznění, se i protiklady začínají chápat.
Sex prostě spojuje. Tedy, jen do určité míry.
Spojuje těla, duše, lidi, hříchy a protiklady. Dominance se vyrovnávají, temperamenty se přizpůsobují, povahy se poznávají.

Hluboké podmanivé pohledy do očí, rytmické pohyby, chápavá gesta, vášnivé polohy, tajemná slova, něžné činy.
Prostě neuvěřitelnost a nadpozemskost.
Autor PoeziGirl, 11.01.2009
Přečteno 1108x
Tipy 27
Poslední tipující: LadySymphonia, Gabrielle, Pythonissa__, Robinne, deBille, malý lachtánek, Karlička, NikitaNikaT., maranika, Bíša, ...
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

:-)

16.03.2009 15:55:00 | malý lachtánek

Ano, prostě neuvěřitelnost a nadpozemskost. :)

26.01.2009 13:13:00 | Karlička

Když je sex z lásky, má předehru, aj smyslnou "dohru", řékáme temu s miláčkem milování, mazlení... když člověk spontánně chce, když miluje, cítí lásku...

"Sex" berem jako tři písmena, sex, když člověk nechce, ale musí? Sex, bez milování, lásky, sex - pouhé uspokojení, ukojení touhy, udělat si dobře... sex - s někým koho nemilujeme...

Já vím, každý máme na to svůj pohled... já s miláčkem zrovna tenhle. Nedokážem si představit milování bez lásky... ale bohužel se to někde děje.

23.01.2009 06:41:00 | NikitaNikaT.

Hmmm pocuj, ty tu pises len o milovani. :) Sex moze vyzerat aj uplne inak...
Ale je to zrozumitelne napisane. Z jedneho pohladu...

15.01.2009 11:43:00 | maranika

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí