poslehnout x nepodlehnout

poslehnout x nepodlehnout

Anotace: Nevím :)

....nevím .... nevím , jestli mám podlehnout.Chtěla bych vědět , jaké to je být dvěmi osobami v jednom těle.Hrozně moc chtěla.Tak proč se tak bojím? je to ve mě? v Tobě?..občas si říkám , jestli je to opravdu tak moc krásné,jak každý říká .. je to opravdu tak ? co když ne .. co když už to nebdue jako dřív ? opravdu budu Tebou a Ty mnou? Představuji si , že zavřu oči a ponořím se do jiného světa .. možná je to naivní .. ale která holka v mém vku není naivní , ptám se sama sebe .. zavřu oči a budu poslouchat jen Tvůj tlukot srdce .. to jak , mi budeš říkat , jak moc mě miluješ .. jak moc Ti na mě záleží .. budete spolu tak , jak nikdyx jindy a jak nikdo jiný .. zavřu oči a nebudu tou osobou , kterou jsem .. budu někým dočista jiným .. budu Tebou .. na tváři budu mít nevinný úsměv , který už nezmizí a já si na tenhle okamžik budu pamatovat navěky .. bude to čas strávený někde jinde .. někde , kde bych chtěla být dokonce života?!všechno uvídíš růžově , jednou jedinkrát nebudu přemýšlet nad tím co a jak dělat a nebudu přemýšlet naadd náásledky .. jednou o bude něco neobyvklého a krásného .. zavřu oči a nechám se unášet životem a touhou ? dokážu to ? chtěla bych :)
Autor Disko králice, 15.02.2009
Přečteno 764x
Tipy 2
Poslední tipující: Eresiel
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí