Moje sexualita

Moje sexualita

Anotace: stručně

Dnes jsem stál před zrcadlem, pozoroval svého malého čůráčka, obklopeného houštím černých mastných chlupů, přičinil jsem se, aby se mi postavil - mám mdlý, měkký žalud - přesvědčil jsem se o svém malém mužství, konečně, dokážu ale stříkat - což jsem si ne poprvé vyzkoušel (viděl jsem v zrcadle, jak se z pyje uvolňuje těch pár bílých semenatých kapek, mířících do umyvadla - ano, byl jsem v koupelně), ale můj pyj je ohavný, ohavně malý, ve ztopořeném stavu je měkký a křivý, nehezky zahnutý, asi jako mám hrb na zádech a hlavu vystrčenou napřed, tak stejně se to má i s tvarem mého vrabečka. Shledal jsem tedy, že nebudu mít pohlavní styk s žádnou dívkou a že mou životní činností musí být duchovní činnost, že budu žít nejspíše bez manželky, nejspíše jako vědec a nejspíše ne dlouho. Musím se stát filozofem nebo umělcem a bylo to tak dáno už od dětství - už tehdy jsem říkal, že žádnou ženu nechci a nebudu chtít, že se bez ní obejdu - tenkrát jsem ještě nevěděl o činnosti zvané sex, později jsem po dívkách, neznaje ještě důvod, zatoužil, a když jsem poznal, že důvodem je sex, k čemuž došlo teprve nedávno, tak jsem ještě nevěděl, že ho nikdy s nikým - leda sám se sebou, což jsem měl už mnohokrát - mít nebudu, to jsem si pověděl z očí do očí - mých temných očí za křivými obroučkami brýlí - teprve nedávno. Vším, co dělám, a tím, jak to dělám, způsobem chůze, řečí, tvorbou, chováním, se snažím dát lidem, hlavně tedy dívkám, najevo, jak se to se mnou má, jaký jsem, jaký je můj pyj - a mé hluboké neštěstí pramenilo z toho, že jsem o tom nevěděl. Nevěděl jsem, že nejsem schopen zdravé pohlavnosti a že mi to nevadí. Až ve světle dnešního poznání můžu být štasten, tedy ne štasten, ale smířen, neboť není na tom nic tak hrozného, naopak je dobře, že jsem si to uvědomil a že jsem to vyslovil. Všechno se dá napravit. Přestanu nahánět dívky a začnu se konečně učit, vzdělávat, nedá se totiž popřít, že má inteligence během posledních útrapných, temných tří let klesla, snížila se, proto bych se měl snažit přemýšlet, počítat příklady - a měl bych se tak začít snažit normálně pěkně psát, aby to po mně taky někdo přečetl - všechno souvisí se vším, jakmile začnu přemýšlet, získám i schopnost a vůli se srozumitelně ve všech formách vyjadřovat. Začnu hned zítra: musím mít jen na zřeteli to, že dívky neokouzluji a nikdy s nimi nebudu spát, a že nemá cenu, abych o ně usiloval - to zaprvé, a za druhé, že mou jedinou šancí, jak se v životě uplatnit, je nabýt inteligence, cokoliv to bude stát. Vždyť inteligence se rovná morálnost.
Autor ludmil, 02.12.2009
Přečteno 1630x
Tipy 14
Poslední tipující: la loba, Koskenkorva, Efextwinecz, Googlyho žena, al-pacino, lady_esik, sveřep, PavelM
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nemůžu uvěřit,že tohle někdo napíše, zasmála sem se.

26.08.2011 23:54:00 | Dedillope

ST ale mělo to být v rubrice Humorné...rozesmál jsi můj den,mám totiž velice bujnou představivost!!!!:-)))

11.10.2010 15:16:00 | la loba

Promiň, ukapávání není ani stříkání, asi by jsi neměl mít sex ani se sebou :)))

02.07.2010 23:46:00 | Lilien

Ano, tvrzení v závěru je trochu přitažené za vlasy. Ale zatím jsem žádnou nepotkal a zatím mám stále své názory.

23.05.2010 23:32:00 | ludmil

Pokud si dokážeš nahý stoupnout před zrcadlo a konat tak jek popisuješ, je Tvá sexualita vpořádku,ovšem, aby to tak zůstalo / pokračování v tomtéž by se mohlo jevit jako úchylka/ přiznej aspoň možnost, že tvrzení na závěr je momentální stav. Až JI potkáš, a BUDE to ONA nebudeš řešit žádné pitominy! Přeji, ať se tak stane.

23.05.2010 11:24:00 | Blana

Takze inteligence ti brani jit za tvymi touhami, protoze moralku stavis nad chtic?
A co takhle prunik mnozin, drahy pane matematik?

Napsane hezky, prima {rrrrrr], naturalisticka forma sdeleni pouzita v nekterych pasazich pripada mi jako tryznivy holobic sebou nepochopeneho sebemrskace.

03.05.2010 14:51:00 | Norian

Zvláštní zamyšlení nad svou pohlavností...ale proč ne?

26.01.2010 04:51:00 | Husitka

Nemůže nikdo chtít, abych dělal něco, co se mi protiví, příčí nebo hnusí.

Chci sám stanovit podmínky, anebo chci podmínky, které sice sám nestanovím, ale které se mi budou líbit.

05.01.2010 22:58:00 | ludmil

1. v mém ano
2. to nemůže nikdo chtít

02.01.2010 23:06:00 | ludmil

..:) sakra! to mně někoho připomíná :) taky mně občas není nejlíp -- ale prej Kdo není boží nadělení- každý zboží má svýho kupce...

20.12.2009 10:13:00 | pamp_elka

Trochu jako inzerát: masochista hledá matikářku
:)

03.12.2009 07:39:00 | sveřep

Těším se na den, kdy se plácneš do čela, řekneš "Já jsem kretén!" a půjdeš šířit lásku a smích.

03.12.2009 00:05:00 | myší královna

nětěším se na den, kdy začneš psát normálně

02.12.2009 23:41:00 | PavelM

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí