Názor psychologa

Názor psychologa

Anotace: Napsal jsem svůj příběh psycholožce, toto je její odpověď:

Tvůj příběh o tom oddalování pohlavního aktu, který trápil tvou partnerku a tobě způsoboval bolesti je něčím dnes opravdu vyjímečným.
Celou tu dobu sis ji dokázal udržet "bez sexu", což posílilo vztah a zároveň si v ní vzbudil obrovskou touhu. Ten zážitek z prvního milování byl stokrát větší jen kvůli tobě. Celou tu dobu si to prováděl jen kvůli ní, přestože ti to způsobovalo fyzickou bolest. Neřekls jí, kdy se to stane, aby nebyla v očekávání. Za to období si poznal všechny její erotogenní zóny, které si později mohl efektivně využít. Svou láskou k ní si ji přesvědčil, že stojí za to čekat. Řekls jí a napsal takové věci, že každá jedna z nich ji musela rozbrečet. Poznals její tajné touhy a využil je při výběru místa a času, kdy došlo k vašemu prvnímu spojení. Vytvořil si z ní doslova časovanou bombu emocí a citů, která tě naprosto milovala. Alkohol v malém množství pro ni na chuť a pro tebe na výdrž je dobrý tah, byť v tvém případě už snad atmosféra nemohla být lepší. Úplně největší rána přišla když si jí po milování řekl se slzami v očích a v křečovitém objetí a především úplně poprvé - Miluji Tě.

Tohle opravdu NENÍ NORMÁLNÍ. Je to možná až nebezpečné. Ty víš, co je sexuální závislost. Tohle je "zabíjení láskou". Psychický tlak na tu dívku je téměř neúnosný. Tohle je dar, jsem ráda, že jseš si toho vědom a snad to nikdy nezneužiješ. Toto vyžaduje inteligenci a zodpovědnost a obrovsky citlivou bytost, kterou bezesporu musíš být. Vůbec nepíšeš, co ten zážitek znamenal pro tebe samotného. Chápu Tě. To Její zážitek byl tím Tvým.
Autor Gravedigger, 13.11.2006
Přečteno 1156x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

heyy jako to neni fér k nám něžnějším pohlavím :D tak trochu lamač dívčích srdcí žhe?? xD

12.11.2008 16:33:00 | *small devil*

Perfekt. Není důležité cos psal té psycholožce, ale takto se opravdu ženy získávají a to takovým způsobem, že jsou pak ochotny pro tebe cokoliv udělat.

22.03.2007 13:15:00 | J.Švihovský

je to opravdu krutý, nádherně napsaný...jen mě štve, že pořádně nevím o co jde :)))

08.01.2007 14:57:00 | Iňulka

Já souhlasím! Jistě by si několik dalších čtenářů přečetlo co předcházelo reakci psycholožky. Budeme mít příležitost?

29.12.2006 14:44:00 | Mikeiro

Zajímalo by mě, co jsi jí psal ty, že na to odpověděla takhle, ale to se asi nedozvím, že?:o) No, to je asi jedno. Každopádně tohle je hodně zajímavý.

14.11.2006 22:54:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí