O SEXU NA POČÁTKU 20. STOLETÍ

O SEXU NA POČÁTKU 20. STOLETÍ

Anotace: Krátké podotknutí k "Sexuální revoluci"

V pojednání o sexuální revoluci jsem dost nezdůraznil, že ta šedesátá léta přinesla nejen volnost a větší svobodu v sexu, ale byla i počátkem, bohužel, zatím ještě nedokončené éry zrovnoprávňování žen s muži. Stále ještě stejná práce žen, není honorována jako stejná práce vykonávaná muži.
V TV pořadu „Hledání ztraceného času“ byly uvedeny sokolské slety na počátku 20. století. Tam cvičební úbor žen silně připomínal běžné oblečení Muslimek, s tím rozdílem, že obličej nebyl zahalený. To mi připomnělo i postavení tehdejších žen a dobový názor na sex, na němž se nejvyšší měrou podílela „bezpohlavní“ církev, i když s častým výskytem homosexuálů a pedofilů.
Cituji: -Nikdy nedovolte muži, aby se před vámi obnažoval a vy před ním taktéž. Je nepřípustné dotýkati se mužského slizkého a odporného údu rukou, prsty či ústy!
- Při svatební noci nastavte své tělo muži tak, aby jste na něj neviděla. Mužské tělo je hrubé a pohled na něj ve vás zůstane. Po celý život bude trpiti nespavostí a navály hrůzy.
-Dívkám mající hříšnou touhu porovnávati svá těla s přítelkyní, je vzkázati, že takové chování je nepřípustné a děva může být vyloučena ze školní docházky, kostela i Sletu sokolů.
Autor RU 82, 13.05.2012
Přečteno 1413x
Tipy 4
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik, Linzerka, ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ST za zajímavost, jinak bych jen tipoval. Stejně nechápu proč to ta církev lidem zakazovala, jestli lidé posedlí sexem už tolik nevěří v boha. Nebo je to snaha ovládat všechny aspekty života. Tak trochu ta otázka navazuje na úvahu, ale spíš z pohledu církve a náboženství. Na sex jste tu odborník vy. :-)

Ale jedna věc je, co církev doporučovala a druhá, jak se lidé chovali..

13.05.2012 13:00:29 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí