SEX včera a dnes

SEX včera a dnes

Anotace: Doba se mění, sex zůstává a stoupá na slávě

   Myslím si, že nejsem jediná, kdo si klade tuto otázku. Kam to spěje? Možná při tom nemyslíte zrovna sex. Ale opravdu, je docela zajímavé jak nabývá na hodnotě, běžnosti a popularitě.

   Kdysi se lidé za pouhou představu těla opačného pohlaví pomalu nešli zpovídat. První milování přicházelo až po svatbě a i při něm se žena na svého milého nedívala, ležela jako prkno a vydala se. Sex měl hlavní úlohu, plodit děti. Nebyla ochrana a i proto neprobíhal tak často. Zajímavé je, Že Žena byla odsuzována i pokud viděla tělo své přítelkyně. Správné hospodně se údu muže nikdy nedotkly, to jen on do nich vnikal. Nejslušněji na veřejnosti působila církev, ale za zdmi se obvykle odehrávaly ty nejhrůznější orgie. Četla jsem na toto téma spoustu článků a věřte mi, že pedofilií a homosexualitou to jen začíná, případy kdy unesly (přepadli, nalákali) nějakou ženu nejsou ojedinělé, obvykle ji znásilnili a zabili, byla pak prohlášena, za oběť dravé zvěře.

   Myslím si, že dnes je sex pro spoustu lidí závislost. Je pravda že kamasutra vznikla už kdysi, ale musíte také uznat, že nyní se používá mnohem více, články v novinách, kdy se do polohy zamotali důchodci a musel zasahovat lékař, zní sice vtipně, ale uznejte, že za to by se šli v předtím zmiňované době rovnou zahrabat (útěchou budiž, že by se jim kamasutra do rukou nikdy nedostala). Nyní existuje řada kvalitních ochran a lidé toho dost zneužívají. Sex na jednu noc, prostituce…to by se tolik nevyskytovala, kdyby potom bylo z většiny styků dítě. Sex je sice přirozený, ale nemyslím si, že by se do něj mladý Člověk měl vrhnout hned po patnáctých narozeninách, nebo ještě dřív. Spousta rodičů, ani neví, co všechno jejich potomek o sexu už ví. Žák páté třídy dokáže říct slovo sex minimálně deseti výrazy. Sedmák už o něm ví více než rodiče, a někdy ne jen v jeho věku.

   Někdo si možná myslí, že horší už to být nemůže, ale opak je podle mého pravdou.

Autor Scarlett, 31.05.2012
Přečteno 1618x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak jednou se zas nebudu úplně vyjadřovat k tématu- jde o to, jaké má člověk jiné možnosti:
zábava, práce, duchovní život, koukat na televizi, koukat do prázdna...
A jedna z otázek je, jestli svět vnímáme jako něco, co se řítí do pekel.

01.06.2012 10:20:07 | ewon

a ještě bych opravil nadpis na Sex: včera, dnes a zítra
(nebo v sobotu večer a v neděli ráno) :)

01.06.2012 12:35:09 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí