Malá holčička

Malá holčička

Anotace: x

.
.
.
Sedí na patníku a oči má uslzený. V ruce žmoulá tisícovku a neví, co si má koupit. Má na sobě černou sukýnku a tričko. Je bosá. Její oči, ty uslzený oči, ty neuvidíš. Schovává je za velké sluneční brýle. Malá holčička s vráskou na čele má spoustu starostí. Je malá, ale přesto už ví, jak je život zlej. Přemýšlí. Co si koupí? Ne, že by to byla volba z rozmařilosti. Žádný nový šatičky ani sponečky do vlasů... Nedávno viděla ve výloze velkoměsta krásný červený botičky. Pousměje se nad tou představou. Červený s mašlí. Ale už teď ví, že si ty krásný červený botičky nekoupí. Její volba je prostčí. Jídlo nebo fet. Jídlo- radí jí svědomí. Třese se, už pár dní nejedla. Ví, že je to špatný. Ale když si koupí jídlo, nezbyde jí na drogy. Jak má snášet tuhle realitu s čistou hlavou? Tak tam sedí na patníku dál, oči má uslzený a přemýšlí, co si koupí... Bosýma patičkama kope do vzduchu. Kdo jí poradí? Prosím, neodsuzujte ji. Ona se do tohohle světa nechtěla narodit. Nevybrala si to. Ona jen neví, co si koupí, za ty špinavý peníze.
Autor LadyElis, 25.01.2013
Přečteno 869x
Tipy 5
Poslední tipující: angellka, Anjesis, Bunney
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No Nejjednodušší co může udělat je pustit tu tisícovku do větru a nekoupit si nic. tím pádem zmizí dylema. :) PS: to jsi vždycky takhle psicho?

20.10.2013 21:27:25 | Wiliem

Nejspíš obojí...

18.12.2013 10:53:30 | LadyElis

nechť si koupí o jí srdce radí

25.01.2013 19:43:49 | seh

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí