Cela

Cela

Když tělo bojuje s duší při odchodu na onen svět, málo kdo tuší čeho je schopen. Být uvězněn ve vlastním těle, kde jsou mnohem silnější mříže, než v jakékoliv cele. Pokud je tělo bezmocné a mozek v plné síle, jak smířit se s tím, že nepomůže žádná píle.
Pár měsíců přejde na roky, bez naděje na nějaké pokroky. Jen když spím, mohu opět chodit a dělat vše, co dříve. S každým novým dnem se probouzím, že jen špatný sen.
Po krátké chvíli zjistím, že jsem zpět vlastním otrokem. Duše by běžela i mysl plná plánů, však mé tělo uzavřelo cestu, životní bránu. Tak jen pohledem prožívám, co jiný i já tehdy mohl, snad jen z hlouposti, nebo osud mi dal takovou ránu.
Zpět ten skok do vody nevezmu, po tom velkém flámu, zůstal jsem sám se sebou s myšlenkou, jaké to mohlo být.
Nebýt jedné noci a já mohl plnohodnotně žít, jsem jen hlava plná vzpomínek a jen doufám, že každý si dá pozor i na malý kamínek.
Pro ty, co čekají až jim bude odpuštěno a budou moci odejit tam, kde těla není potřeba.
Vždy předem přemýšlejte, než ten malý, ale však konečný krok uděláte...
Autor Manková, 12.12.2020
Přečteno 328x
Tipy 5
Poslední tipující: Malá mořská víla, jenommarie, Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nikdy nám není odňato vše...sama to pošleš ve snech jsi volná...tam je třeba hledat cestu...jeden můj učitel mi řekl...když to nejde tak jak tě naučili obrať to(se) vždyť sny jsou také vědomí ve kterém můžeš daleko víc než v těle :) obrať svou naději :) máš velikou sílu

13.12.2020 07:54:00 | Malá mořská víla

Psychické nemoci a deprese..nebo jen kvůli určitému období..stav mysli..který ovládá tělo..duši a mozek vypne..* je jich čím dál víc. Těžké je boj se sebou..a zvítězit.
Napsala jsi to dobře, kéž je vlastní psychika nezlomí a nestrhne ke špatným krokům a je v danou chvíli podaná pomocná ruka přítele a obejmutí.

12.12.2020 22:20:11 | jenommarie

Děkuji za názor. Ale obejmutí v této situaci, co je napsáno a životem prožíváno, nepomůže. Pak už je to lítost a ta, nikdy nepomohla.

13.12.2020 03:56:11 | Manková

Vím, uvnitř je zkrátka boj. Ten se musí člověk snažit asi zvládnout sám. Ale jsou přátelé..které to vědí a umí být nablízku..ať takový jsou. Za ně dík. A hodně síly přeji.

13.12.2020 10:49:49 | jenommarie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí