dopis na rozloučenou....

dopis na rozloučenou....

Anotace: todle necham lezet na stole az se pevne rozhodnu a bude to dost brzo....

Milí drazí,
Co jste mě měli rádi, bylo vás málo, dost málo, poskrovnu, ale přesto tem několika lidem, kteří ke mně upírali svou náklonost, a které možná i bude mrzet že odcházím, tak těm se omlouvám , ale už nemůžu. Prostě těch lidí kteří mi ublížili je moc. Proč se vždycky na někoho upneme a ten nás pak zradí? Myslím že se tomu většinou říká láska nebo přátelství. Já tydle slova neznám nikdy sem je nezažila protože ,,ti o kterých se nmluví,, mě zradili. A proto volím tuto cestu. Je to ten nejjednoduší útěk, nemusím totiž už nic řešit takže odcházím sbohem milovala sem vás ale vy mně ne. Mami, Tati, bráško(a možní i TY jestli jím pořád si) miluju vás na celým světě nejvíc a mrzí mě že už vás nikdy neuvidím, nebuďte smutní , protože semnou odejde i ta strašně depresivní nálada kterou šířím kolem sebe. Sbohem.
Autor anima alba, 23.05.2007
Přečteno 462x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mé přítelkyni zemřel otec, když jí bylo asi patnáct. Pak jí zemřel nevlastní otec v šestnácti. A v osmnácit maminka. Zůstala sama se šestiletou sestrou, o kterou se teď společně staráme. Řekni mi: "Jaké problémy máš ty, že si kvůli toho chceš vzít život?!?!?" Myslíš, že tím někomu pomůžeš, když se zabiješ?Tvoje deprese možná někomu vadí, ale lidé okolo tebe tě pořád milují, i když třeba pořádně neví, jak to dát najevo. Takže si sedni na zadek, zhodnoť svůj život a uvažuj nad tím, co chceš udělat. Protože tento život ti daroval Stvořitel, abys ho prožila až do konce. Ne abys ho ukončila jako skoro dítě. Překážky zde jsou proto, aby člověk zrál a rostl. Až ty překážkys překonáš, budeš zase o něco lepší, silnější, možná láskyplnější a hodnější na lidi okolo sebe. Což ti z celého srdce přeji.

S požehnáním

27.05.2007 10:55:00 | Hippy

Když se k tobě život otočí zády chytni ho za zadek...

24.05.2007 21:47:00 | JOLINAR4

To neuděláš...

24.05.2007 10:38:00 | Daniel S.

nedělej to...věř že bude zase dobře...mě už je taky dobře...a ted sem ráda že sem to neudělala...je tolik věcí kvůli kterým stojí za to žít...hlavu vzhůru a přeju at je zase dobře...:)

23.05.2007 21:20:00 | už ne pernikova princezna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí