Tomu se nedá uvěřit.

Tomu se nedá uvěřit.

Anotace: O stavu pravého přátelství v dneštním světě.

Nedokážu ani pochopit, jak mě všichni mý "skvělí přátelé" dokázali tak náhle a bez rozpaků opustit. Zjistil jsem, že přes veškerou moji snahu si mě vlastně nikdo nevážil, byl jsem samozřejmostí, po celou tu dobu. Jenom mě využívat a když už nejsem potřeba, do popelnice se mnou. Ono totiž, když je něčeho dost, tak o to nikdo nestojí a mě vždycky bylo dost. Byl jsem vždy připraven se jim věnovat, dát jim můj čas, aby věděli, že mi na nich záleží, že jsou to nejcennější. Nikdy jsem nechtěl lhát a přetvářet se, do všeho jsem šel s nejlepším úmyslem a srdcem. Doufal jsem, že mě nikdy neopustí. Doufal jsem marně. Postupně se vše vyplnilo naprosto obráceně a pomalu mě všichni opustili. Už to vzdávám, zničili jste mě, nikdy nebudu moci dokončit mou snahu. Snahu o to získat si vaše srdce, protože pro vás nic neznamenám. Nemám to zapotřebí! Už nebudu dolejzat ani otravovat, to se nebojte, ale zároveň už vám také nebudu pomáhat s vašimi problémy. Když jste něco potřebovali věděli jste, že jsem tu. Třeba když jsi nechtěl jít sám ven, zavolal jsi si mě a já šel s tebou, naopak tomu však nebylo. S tím už je konec, nejsem tak ubohý. Radši se zalknu samotou, než abych sloužil vašemu pobavení. Je mi z toho na nic. Zklamali jste mě. Vím, že se beze mě obejdete, to už jste dokázali. Já to asi nedokážu, nejsem jako vy, ale to nevadí, každopádně už ode mne nic nečekejte. Skončil jsem.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 28.05.2007
Přečteno 392x
Tipy 2
Poslední tipující: R.
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Podle mě to nebude až tak zlé, bereš si to až moc osobně, a to se pak nemůžeš divit, že tě to bolí. Taky jsem si tím prošla, ale pak jsem zjistila, že chyba není v mých přátelích, ale ve mně. Člověk si nesmí hrát na "Uraženka" a hned se ke svým kamarádům otáčet zády, musíš to brát tak, že přátelé tu pro tebe nemůžou, být pokaždé když potřebuješ, proto si važ každé chvíle strávené s nimi. Důležitá je vzájemná komunikace. Tož, držím pěsti...*=)

26.04.2011 20:01:00 | PIPSQUEAK

v tomdle textiku sem se našla máš plnou pravdu je to hodne podobny, nejdřív tě maj všuchni rádi a seš jim dobrej a pak když poznaj jiný pro ně lepší lidi tak se na tebe vykašlou, i když jsou to lidi co se k nim nechovali hezky když měli nějaký špatný obdobý, a kde je pak te vděk? vděk za to že ty jsi byl s nima v těch nejhorších chvílích? žádnej vděk takovej je život...

04.06.2007 20:57:00 | anima alba

Vím jak tohle bolí...je mi to líto...že tohla zažíváš...

28.05.2007 22:19:00 | už ne pernikova princezna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí