Kdyby ženy vládly světu, nebyly by války?

Kdyby ženy vládly světu, nebyly by války?

Anotace: Feministická úvaha o moci.

Jako téměř každá žena jsem feministka a za svými názory si pevně stojím.
Feminismus jsem pochytila od své matky.
Jelikož mám dva starší bratry, vím, jak muži dokáží být povrchní, samolibí, narcističtí, neohleduplní, vždy mají pravdu a nikdy se neomlouvají.
Pokud nějaký takový muž neexistuje, neznám ho osobně a musí být homosexuál.
Ale teď se vrátím k hlavnímu tématu této úvahy :
Kdyby ženy vládly světu, nebyly by války?
Podle mého názoru by to tak mohlo být.
I když ženy si také prosazují své názory násilně, umí být zlé, ale dokáží se i dohodnout.
Vezměte si příklady z historie, poněvadž jak je známo, z historie se nejlépe naučíme. Kdyby si někteří panovníci vzali ponaučení ze svých předků, nemusely se některé války ani odehrát.
Vraťme se k historii :
Všichni lidé, kteří kdy vedli války byli, téměř vždycky, muži. Hitler, Stalin, Jan Lucemburský, Alexandr Veliký.... všichni tito muži se "hnali" za penězi, slávou a vítězstvím.
Nesnesli porážku. také si však neuvědomili, že tou svou bezohlednou honbou za vítězstvím ničí lidská obydlí, historii i budoucnost, dokonce i lidské bytosti samotné.
A nyní mi řekněte jedinou ženu, která byla jako tito muži.
Žádná.
I když teď mě jedna napadá.
Anglická královna Alžběta 1. Také se nedokázala vzdát trůnu jako Hitler (u Hitlera míním pomyslný trůn Třetí říše), také chtěla jen vyhrávat stejně jako Jan Lucemburský a byla neoblomná jako Alexandr Veliký.
Potud historie, zlá, smutná, ale pravdivá historie, ze které by si lidstvo mělo brát příklady a vyvarovat se tak 3. Světové válce.
A je jedno jestli budeme vládnout světu my ženy, nebo se o to pokusí nějaký další Hitler nebo Caesar.
Jediné, co vím jistě je to, že lidé se nikdy nenaučí brát příklady z historie.
A tak jen čekám, kdy na nás zaútočí Al-Kaida.
A v Al-Kaidě jsou převážně muži.
Autor LibertyAurel, 03.06.2007
Přečteno 1081x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, tak ehm..pánové asi mají tak nějak pravdu, ale na druhou stranu se mi ta úvaha líbila...je originální...a přece: každý má svůj názor, ne? :) Jo, a vítej na literu dvojče :)

04.06.2007 14:25:00 | Eylonwai

Já ti těch žen ukážu víc:

Alžběta vedla války

Kateřina Velká dala vyvraždit desetitíce lidí, přesouvala je na sibiř a vedla několik válek.

Marie Medicejská nechala ve Francii vyvraždit Hugenoty (ta dokonce měla náboženskou záminku)

Šajád ad Durr (to byla manželka sultána) dala svého muže zavraždit a pak sama vládla děsnou krutovládou.

Mumtáz Mahál (manželka Šáh džahána - to je ten, co pak postavil Tadž Mahal) nechala uškrtit 400 žen z jeho harému, aby se o něj nemusela dělit s jiným

Královna Hapšetspunt (starověký egypt) vedla války proti etiopii a doslova: "přivezla v železech tisíce otroků)

Marie Terezie - ve válkách nechala loupit Pandury i na spojeneckém území.

Žofie Chotková - nechala zavřít několik lidí za to, že byli v jejím lese na borůvkách.

Stačí to? Nebo mám ještě pokračovat? V tomto ohledu jsou si muži i ženy rovni. Muži nejsou povrchní, jen myslí jinak a řeší věci jinak.

A poslední věc: Statistika sebevražendných atentátů (celosvětově) říká, že 70% atentátníků jsou ženy... možná že v al Kaidě jsou hlavně muži, ale hlavně ženy se odpalují...

04.06.2007 08:35:00 | Daniel S.

amazonky, johanka z arku, kleopatra, ktera nevalcila primo ale manupulovala, divci valky... panna marie je nazyvana vojevudkyni bozich zastupu a pallas athena je recka bohyne moudre vedene valky.

zeny mely v patriarchalni zapadni spolecnosti vuci muzum podradne postaveni, stereotyp, ktery preziva dednes, urcite znas.

v al-kaide opravdu moc zen nenajdes, pravdepodobne zadnou. muslimska tradice temer nedovoluje vdanym zenam vychazet a komunikovat s jinymi muzi nez se svym manzelem. a protoze zene hleda manzela jeji rodina a do svatby se taky nesmi nejak moc ukazovat, do podobne organizace se tezko dostane.

03.06.2007 17:20:00 | Fish

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí