ČEŠTINA trochu jinak

ČEŠTINA trochu jinak

Anotace: něco o čeština v moderný době

Možná vás budu šokovat, svoji, ale vážně mě to už štve. Štve mě, když se mě snaží poučovat o češtině malý smrad, kterému teče mléko po bradě, sedí furt u PC a jediné, co kdy četl, je pitomý časopis o PC hrách. Takoví lidé mě dovedou k smrti vytočit, zvláště když se mě snaží předsvědčit, jak jsou oni chytří a my, co něco víme - a narozdíl od nich něco četli, jsme podle nich hloupí.
Když to vezme, tak aby člověk mohl znát češtinu, musí znát historii. Některé jedince překvapuje fakt, že čeština a sloveština se na sobě vyvíjela nezávisle. O nás každý věděl, o našich sousedech ne. Až po 1. sv. v. se to změnilo. To je jedna věc, co nevědí. A dělají ze sebe neuvěřitelně chytré lidi.
Jak to půjde dál? Budou nám naše děti a vnuci ve svých 15nácti tvrdit, že oni jsou mladý a my starý, tak proto jsou oni chytřejší než my...... A co vy, co si o takových lidech myslíte?
Autor Divant Delvare, 10.06.2007
Přečteno 530x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo, dokud jim to budeme povolovat, dokud budeme před našimi dětmi opravdu ti hloupější, do té doby nám budou v 15ti radit...

11.06.2007 14:26:00 | Daniel S.

Určitě si myslím že ty starší lidé mají asi větší životní zkušenosti takže by měli radit spíše oni nám...

10.06.2007 17:52:00 | už ne pernikova princezna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí